Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tilaat ruokaa kotiin?

Kokki Kolmonen
25.08.2021 |

Miksi et käy kaupassa ja tee ruokaasi itse?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut vuosia tapana käydä työviikin päätteeksi ulkona syömässä perjantaisin. Nykyisin woltataan kotiin. Perjantaisin rentoudutaan muutenkin kuohuviinin kanssa, niin hyvä ravintolaillallinen sopii kattaukseen erinomaisesti. Olen varakas. Muina päivinä kokkaamme ateriat itse. 

Vierailija
22/34 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A)Jos haluan tietyn makuelämyksen, se on tilattava tietystä paikasta koska kotona ei saa aikaiseksi samaa lopputulosta vaikka jotkut niin väittävät

B)Kotiin tilaaminen on niin helppoa ja kätevää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tukea suomalaista yrittäjyyttä ja työpaikkojen säilymistä ja päästä välillä itse helpommalla raskaan työpäivän jälkeen.

Vierailija
24/34 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan ruokatarvikkeet kotiin ja kokkaan itse. En tykkää käydä ruokakaupassa. 

Vierailija
25/34 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan ruokatarvikkeet kotiin, koska jopa kotiintoimituksellakin ne tulevat halvemmiksi kuin että tekisin samat ostokset ryöstöhinnoittelevassa lähikaupassani. Ja taatusti parempilaatuisempina ja tuoreempina kuin kalliissa lähikaupassani.

Ruokani laitan alusta asti itse, nautin kokkaamisesta.

Vierailija
26/34 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä valehtelet, en tilaa, en koskaan.

Ilmianan sinut valehtelusta.

Vierailija
27/34 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa yleensä vain krapulassa, harvemmin muutoin.

Olen sen verran pihi, etten raaski, mieluummin ostan einestä jos ei ole kokkaushaluja.

Vierailija
28/34 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen ollessa pahimmillaan tilasimme ruokaa kotiin ihan gourmet-ravintoloista. Oli erikseen kipoissa kastikkeet ja hyytelöt, lihat ja pureet , vaahdot ja vanukkaat. Se kippomäärä ( muovi, pahvi) oli rasittava, ja ruoka kärsi siirettäessä niistä lautasille. Kyllä paras on paikanpäällä syöty ruoka. Emme enää tilaa kotiin ruokaa ( kylläkin joskus ruokatarvikkeita kaupasta) mutta kannatuksen vuoksi ( ja sulkutilan piristykseksi) niin teimme joitakin kertoja. Juuri otin kukkakaalilaatikon uunista ja söin. Herkkua juuri uunista tullut ruoka, woltattu aina kärsii.

Vierailija
29/34 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan ruokaa kotiin syödäkseni sen, ennenkuin nälkä pääsee vallalle. Käsittääkseni tämä on aika yleinen perustelu tässä asiassa.

Vierailija
30/34 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat ruoat, mitä tilaan valmiina kotiin ovat sushi ja pizza. Muuten kyllä tilaan ruokatarvikkeita kotiin, koska se on niin helppoa eikä tarvitse kuluttaa aikaa kauppareissuilla.

Viikoittain tilaan luimutoimittajalta 5 päivän kasvisruokatarvikkeet kotiovelle, äärettömän helppoa: joku muu on laatinut reseptit ja kerännyt kaiken tarvittavan mausteita myöten samaan laatikkoon, itse pitää vain kokata. Tulee kokeiltua uusia ruokia eikä erikoisia mausteita jää vanhenemaan kaappeihin.

Viikonloppuna syödään sitten jotain muuta, kaupasta tilatuista tarvikkeista tehtyä, tai syödään ravintolassa.

Vierailija
31/34 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua kokata. Pari tuntia hukkaan elämästä joka kerta kun tekee ruokaa.

Vierailija
32/34 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jollain perseaukisella ylipainoisella AP:llä on ongelmia selvitä elämästään, koska muilla ei ole hänen ongelmiaan.

0/5

Vierailija
33/34 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä voi kotona tehdä yhtä hyvää pizzaa ja ranskalaisia. Enkä edes halua tehdä.

Enkä osaa kovin hyvin tehdä aasialaista ruokaa.

On kätevää, että hyvä annos tulee kotiovelle. Ei tartte itse tuntia sitä uunipottua kypsentää tai vääntää mitään itse.

Vierailija
34/34 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten koskaan tilaa, mutta jos saan sopivan alennuksen, niin sitten teen poikkeuksen. Ja näen vieläpä senkin vaivan, että jos tarjouksessa lukee "vain uusille tilaajille", niin kaverin kautta kikkailen "ensitilauksen" ja annan kotini toimitusosoitteen. Eivät ne ole siitä koskaan valittaneet, vain puhelinnumero ja email tarkistetaan uusien asiakkaiden osalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi