Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko laitonta ajaa ruohonleikkurilla töihin kaupunkiliikenteessä, nopeaa apua!

Vierailija
23.09.2014 |

Mä en yksinkertaisesti jaksa polkea pyörällä töihin huomenna, kun oon just sairastanut vatsaflunssan ja busseja ei siihen suuntaan mene niin et ehtisin töihin ja kävely tai pyöräily olisi ton 3 km ainoa vaihtoehto. Pidätetäänkö mut, jos ajan ruohonleikkurilla töihin? Kai se on kuitenkin sallittua noin periaatteessa? Vai saako sillä ajaa jalkakäytävällä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 07:26"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 07:23"]

37 vastasi vasta oikein. Moottorikäyttöisen ajoneuvon tulee olla rekisteröity, jotta se olisi kelpoinen yleiseen liikenteeseen. 

[/quote]

Jalkakäytävällekin?

[/quote]

Tai jalkakäytävän vieressä, siinä pientareella. Poliisin pysäytettyä voisi sitten sanoa, että kunhan tässä joutaissani näitä piennarpuskia ajelen matalaksi lumen tieltä..

Vierailija
42/51 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:10"]ei helvata :D tää oli varmaan ihan tosi kysymys, mut mua vaan alkoi kamalasti naurattaa se mielikuva jostakin ajamassa töihin ruohonleikkurilla :D
[/quote]

Ihan paras aloitus aamulle. Väkisinkin hymyilyttää ajatus, miten kun työntekijä päräyttää työpaikan parkkiin ruohonleikkurilla. Voi siinä joiltain mennä aaukahvit väärään kurkkuun, tai parkkiruudut sekaisin.Mä olen nimittäin miettinyt joskus ihan samaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vatsaflunssa - paskatautiko suomeksi ?

Vierailija
44/51 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tässä kävi? :D

Vierailija
45/51 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruohonleikkurissa pitää olla liikennevakuutus jos sillä ajetaan liikenteessä ja arvatenkaan teillä ei ole, joten et saa ajaa.

Osta tai lainaa jostain mopo.

ps. taksi kulkee

Vierailija
46/51 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 07:26"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 07:23"]

37 vastasi vasta oikein. Moottorikäyttöisen ajoneuvon tulee olla rekisteröity, jotta se olisi kelpoinen yleiseen liikenteeseen. 

[/quote]

Jalkakäytävällekin?
[/quote]

Mites ne sähkömoottorilla varustetut polkupyörät? En mä muista nähneeni rekisterikilpiä. Pitääkin katsoa tarkkaan, kun jollain postinjakajilla on sellaisia.

Vierailija
47/51 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii, tää oli ihanin viesti koskaan. Näen jo ap:n ajelemassa ruohonleikkurilla töihin lasten pyöräilykypärä ja huomioliivi päällä.

Vierailija
48/51 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän polkupyörissäkään ole liikennevakuutusta tai rekisterikilpiä ja silti niillä saa yleisessä liikenteessä kulkea....

Vierailija
49/51 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai invalidien sähköllä toimivissa pyörätuoleissa

Vierailija
50/51 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen sieluni silmin kauniin, tyylikkäästi pukeutuneen naisen, joka aamulla kipittää kotiovesta jakkupukunpäällä ja louboutinit jalassa, tukka nutturalla puutarhavajaan ja hurruttaa sieltä ulos ruohonleikkurilla, työsalkku jalkovälissä. :'D

Vierailija
51/51 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 09:55"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 07:26"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 07:23"] 37 vastasi vasta oikein. Moottorikäyttöisen ajoneuvon tulee olla rekisteröity, jotta se olisi kelpoinen yleiseen liikenteeseen.  [/quote] Jalkakäytävällekin? [/quote] Mites ne sähkömoottorilla varustetut polkupyörät? En mä muista nähneeni rekisterikilpiä. Pitääkin katsoa tarkkaan, kun jollain postinjakajilla on sellaisia.

[/quote]

Sähköavusteisessa ei tarvita, mutta täyssähköisessä kyllä. Noi on aika kiemuraisia juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan