Tyttäreni on ihan ex anoppini näköinen ja
Vihaan tätä asiaa. Muuttuu vaan aikuistuessaan enemmän tämän pusukalan näköiseksi. Kunpa olisin tiennyt miltä anoppi näyttää ennen kun tein lapsen.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:16"]Anoppi on miehesi äiti,jajos mieheswi on lapsesi äiti niin ei tuo mikään ihme ole.Taidat olla vinksahtanut.
[/quote]
Ite oot vinksahtanut jos sun mielestä mies voi olla ap:n lapsen äiti!
Et siis ollut tavannut anoppiasi siinä vaiheessa, kun tulit raskaaksi?
No mun tytär on ihan ex-appiukon näköinen :DD ex-appi on kyllä byvä tyyppi, että ei sikäli mitenkään kamalaa. Geenit onhassu asia.
Ni ei tällaiset asiat pitäs yllätyksenä tulla, että ominaisuuksia periytyy molemmin puolin. Tyttärelläsi on sukulaisia, joita sinulla ei ole, niin se vaan toimii.. Mitä tuota murehtimaan..
Eli olet alhainen olento ja idiootti tyttärellesi, kun ajattelet noin. Varokin sanomasta sitä hänelle tai edes näyttämästä, että ajattelet niin. Mun äiti ei ajatellut minun tunteitani kun olin pieni ja onnistui tuhoamaan omanarvontuntoni ja sitä kautta elämänkulkuni siitä, mitä se olisi voinut olla, kun keskittyi kertomaan vioistani, jotka johtuivat isästäni, kun vanhempani olivat eronneet. Joten haluatko sen lisäksi, että tyttäresi on ex-anoppisi näköinen, että hän on sivuraiteelle syrjäytyvä? Oletko välittämättä tyttäresi tunteista?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:34"]
Eli olet alhainen olento ja idiootti tyttärellesi, kun ajattelet noin. Varokin sanomasta sitä hänelle tai edes näyttämästä, että ajattelet niin. Mun äiti ei ajatellut minun tunteitani kun olin pieni ja onnistui tuhoamaan omanarvontuntoni ja sitä kautta elämänkulkuni siitä, mitä se olisi voinut olla, kun keskittyi kertomaan vioistani, jotka johtuivat isästäni, kun vanhempani olivat eronneet. Joten haluatko sen lisäksi, että tyttäresi on ex-anoppisi näköinen, että hän on sivuraiteelle syrjäytyvä? Oletko välittämättä tyttäresi tunteista?
[/quote]
Mulla oli ihan sama. Äiti halveksui isääni ja koko sen puolen sukua ja muisti kyllä jankuttaa siitä ja osoittaa mitä olen perinyt ja mistä olen kotoisin. Vasta aikuisena uskalsin ja älysin sanoa, että minä en ole isäni, en ole mummoni, en setäni, en ukkini, minä olen minä ja syytön siihen, että hän itse on pannut isäni kanssa ja tehnyt valintansa aikoinaan.
Pakko ihmetellä; kuinka et ollut tavannut anoppiasi ennen lapsen tekoa?
No sorry,huomasin itse kun luin tekstin uudelleen.On pitnyt kirjoittaa,että jos miehesi on lapsesi isä........Anoppisi on miehesi äiti ja jos miehesi on lapsesi isä niin....
Anoppi on miehesi äiti,jajos mieheswi on lapsesi äiti niin ei tuo mikään ihme ole.Taidat olla vinksahtanut.