Miks kaikki vihaa Lindaa Hengenpelastajissa?
Kommentit (36)
Hänellä on mielestäni aika vahva luonne ja jotkut katsojat saattavat kokea sen hyökkävänä? :D Juu ei minulla oikeen muutakaan selitystä ole
Ainakin kisaajista saralla ja sabinalla taitaa olla jotain hampaankolossa. näkeehän sen nyt ihan selkeästi että kummatkin ovat alusta asti olleet kunnon lynkkausmeiningillä Lindaa kohtaan.
Linda vaikuttaa myös erittäin vahvalta kilpakumppanilta niin taitaa monia myös se stressata.
Itse pidän Lindan blogista ja en ymmärrä kaikkia negatiivisuutta häntä kohtaan. On kasvanu ihmisinä todella paljon mitä nyt pari vuotta blogia lukenut.
Ei kaikista tarvi tykätä, mutta järkyttävä haukkuminen ja ilkeästi puhuminen on todella ikävää! Pakko antaa peukut Lindalle kuinka hyvin on jaksanut kaikesta huolimatta.
Samaa mietin. Eikös Martinakin kysynyt, onko Saralla jotain Lindaa vastaan?
Taitavat tuntea tyypin jo entuudestaan..kyllähän tuo melkosen itsekkäältä vaikuttaa.
Sara ja Sabina tuntevat Lindan oikeassa elämässä. Varmasti on kummallakin omat syynsä olla pitämättä hänestä. Älkää nyt luulko että se liittyy vain tuohon ohjelman "minäminä"-asenteeseen. Hassua puolustaa täällä jotain Lindaa, jota ette tunne, ettekä yhtään tiedä onko heillä oikeasti syytä olla ärsyyntyneitä hänestä. Tottakai kaikki nyt blogissaan antaa mukavan kuvan itsestään!
Mun mielestä Sabina ja Sara vaikuttaa aika ihmisperseiltä
Linda on ohjelmassa ehdoton suosikkini, ja blogia olen lueskellut myös yli vuoden. Sarasta en ole koskaan pitänyt, ärsyttävä julkkistyrkky joka kuvittelee itsestään liikoja.
Ehkä Sara ja Sabina on suuttuneet Lindan postauksista joissa hän mollaa ja halveksuu mm. turhia julkkiksia, pintaliitoelämää ja Namussa/Showroomissa hengaamista, noihan on just Saraan ja Sabinaan sopivia kuvauksia..
Linda on pahin vastus tuolla. Jollakin tytöllä voi myös olla henkilökohtaisia syitä inhota Lindaa ja on selän takana puhumalla kääntänyt muut puolelleen. Lindahan ei itse tiennyt, että muut eivät ole tykänneet hänen käytöksestään. Kyllä aikuisten naisten tulisi sanoa suoraan, eikä vain läyhätä.
Olen "päässyt" henk.koht tekemisiin sekä Lindan että Saran kanssa, eikä ole kyllä kummastakaan juuri hyvää sanottavaa. Ja jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, on varmaan parempi jättää sanomatta.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 00:23"]Ehkä Sara ja Sabina on suuttuneet Lindan postauksista joissa hän mollaa ja halveksuu mm. turhia julkkiksia, pintaliitoelämää ja Namussa/Showroomissa hengaamista, noihan on just Saraan ja Sabinaan sopivia kuvauksia..
[/quote]
Siis onko tää Linda joku isokin julkkis kun niin halveksuu muita turhia julkkiksia. En meinaan ole ikinä kuullutkaan koko ihmisestä mitään.
Itse olen ainakin kiinnittänyt huomiota Saran käytökseen. Koko ajan kritisoimassa Lindaa. Tämän päivän jaksossa juonitteli Sahran mukaan tiputtamaan Lindan lautalta, tönäisi hänet uima-altaaseen ja näytti nyrpeää naamaa, kun Linda ei pudonnut tiputuksessa. Ajattelin, että tämä johtuu kateudesta. Mutta pakkohan tuossa on olla jotain muutakin taustalla. Linda ei kuitenkaan ole avautunut Sarasta mitenkään, joten tämä on joku Saran taholta tuleva negaatio.
Itse olen ainakin kiinnittänyt huomiota Saran käytökseen. Koko ajan kritisoimassa Lindaa. Tämän päivän jaksossa juonitteli Sahran mukaan tiputtamaan Lindan lautalta, tönäisi hänet uima-altaaseen ja näytti nyrpeää naamaa, kun Linda ei pudonnut tiputuksessa. Ajattelin, että tämä johtuu kateudesta. Mutta pakkohan tuossa on olla jotain muutakin taustalla. Linda ei kuitenkaan ole avautunut Sarasta mitenkään, joten tämä on joku Saran taholta tuleva negaatio
Ehkä Linda on vienyt Saran nenän edestä jonkun kuuman jääkiekkoilijan ja neiti kantaa tästä kaunaa ;D
Hei muistakaa se nyt, että me emme tiedä mitään heidän vapaa-ajastaan tuolla ohjelman kuvausten aikana. Ehkäpä Linda ei vaan tule toimeen muiden naisten kanssa ja herättää ärsytystä kilpailujen ulkopuolella. Emme me voi tietää mitä siellä mökeissä tapahtuu.
Ja ihan yhtä tyrkky-julkkiksia he kaikki ovat. Lindakin seiskassa ollut mm. esittelemässä poikaystävänsä ferraria ja muiden tyrkkyjen juhlakuvissa. Iltalehteenkin on ängennyt. Täyttänyt huulensa, leikannut nenänsä ja saanut äidiltään tissit lahjaksi. En siis pitäisi lindaa sen yhtään vähempänä tyrkkynä, vaikka onkin aika neverheard.
Minna Sara on käyttäytynyt tähän mennessä uskomattoman hyvin. :D Vai muistanko ihan väärin, että olisi aiemmin aina ollut TV:ssä riehumassa...?
Sara tai Sabina tais sanoo ekassa jaksossa, että eihän toi Linda ole missään ollut ja hänen tuleminen ohjelmaan oli yllätys.
Minusta ihan kiva saada uusia naamoja ohjelmiin, koska osa alkaa olla jo aika kuluneita.
E[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 00:55"]Minna Sara on käyttäytynyt tähän mennessä uskomattoman hyvin. :D Vai muistanko ihan väärin, että olisi aiemmin aina ollut TV:ssä riehumassa...?
[/quote]
Joo, minulle kanssa on ollut positiivinen yllätys. Tosi nätisti käyttäytynyt tähän mennessä. Toivottavasti jatkaa samaan malliin
Koska Linda on typerä pissis ja luulee olevansa jotain koska on joku vitun miss bixu ( paremminkin ms. kynitty broilerin rinta)