Naapuri käy koiransa kanssa vain muutaman minuutin ajan ulkona
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei taida olla omaa elämää, kun sun pitää tänne korjoitella päivittäin mitä sun naapuri/ naspurit tekee?
Suosittelen, että käyt vaikka kaupassa joskus tai jotain.
Meillä koira ei yksinkertaisesti liiku hihnalenkillä yhtään pitempään kuin että saa tarpeensa tehtyä. On sen verran iso, että saa kunnolla kiskoa perässä eikä silti hievahda. Naapuri motkotti lenkkien pituudesta, kuulemma joskus ollut rajavartija ja koiria kouluttanut. Kerran sitten annoin koiran hihnoineen tälle naapurille, että käytä sitten lenkillä. Tuli vartin päästä takaisin ja totesi, että ei kävele. Metsässä on sitten eri asia. Eihän koira ole mitään hihnalenkitystä keksinytkään liikuntamuodoksi, vaan ihminen.
Hei,naapuri.
Tänään ollaan käyty tosiaan vain 2 kertaa pikku lenkillä koska vettä tulee kuin saavista . Sen sijaan ollaan tehty aivo jumppaa sisällä.
Lupaan korvata lenkki asian heti kun ilma sen sallii. Soita vaan sinne elsulaan niin voin laittaa raportin rapun ilmoitus taululle sinua ja muita uteliaita varten
ps.laita puh.nro niin voin ilmoittaa aina sinulle kun lähdemme/tulemme lenkille niin saat mielenrauhan voin myös linkittää älykelloni sinun puhelimeen niin näet kilometrimäärätkin.
Jos noin huolissasi olet naapurin koiran tai koirien hyvinvoinnista, että ihan tänne pitää asiasta kirjoittaa, niin entäpä jos kysyt naapurilta, aloitat vaikka sillä että tervehdit naapuria, ja sitten kysyt, että miten hän voi ja mitä kuuluu ja sitten kysyt koiran/ koirien voinnista.
Tee ihmeessä elsu. Mun koiralta puuttuu toisesta etassusta kaikki varpaat, ja saadaan tehdä vain pikku lenkkejä eläinlääkärin ohjeistuksen mukaan. Sitten kun tiedän kuka olet teen rikosilmoituksen.
Elsusta ei ole mitään hyötyä, koska eläinsuojelulaki ei määrää, että koiria olisi pakko ulkoiluttaa ensinkään. Saati ulkoilutuksen kestoaikoja tai käveltyjä matkoja.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se sama naapuri, joka on superläski ja käy ulko- ovella vain hakemassa noutoruokaa, ruma kotka, jolla ei koskaan käy vieraita ja hänellä on näköjään myös koira, jota ulkoiluttaavain muutaman minuutin päivässä?
Miten voit tietää tämän kaiken?
Tämä on varmaan minun naapuri. Kuvaukseni sopii muuten, mutta koiraa kyllä ulkoilutan. Mutta jos olet noin huolissani koirani hyvinvoinnista, niin soita ihmeessä eläinsuojeluun, voivat tulla tarkistamaan koirani voinnin..
Naapurini on ûlisevaksi mieheksi sopiva mies. On töykeä, ei koskaan tervehdi (myös muut naspurit ovat valittaneet samaa). Hänen ulosottolaskunsa tuli vahingossa minulle. Ystävällisesti soitin ulosottofirmaan ja hoidin asian, kun luulin että oli minun. olikin naapurin firman lasku joka oli ulosottoon kerennyt mennä, mutta myöhässä oli laskun hoitanut. Kun olen käytävässä menossa hissiin, kuuluu asunnosta mölinää, joka sopii videopelaamiseen. Jos satun yhtä aikaa käytävään, niin katsoo minua, kuin olisin paska.
Tosin jos olet tämä naapurin, niin olet kyllä koirani myös nähnyt, ja tiedät että se voi hyvin. Taidat kyllä vihata koiria, sen sinusta huomaa, joten et kyllä osaa koiria katsoa.
Ihmetyttää tää sairaalloisen nnstus naapuriin. Sinulla ei ole omaa elämää selvästikään.
Mutta teeihmeessä elsu, jossiltä tuntuu. Minä kyllä puolestani sitten teen rikosilmoituksen sinusta!
Ihmeellisesti moni pitää kyttäyksenä, jos on vain huolestunut naapurin voinnista. Itsekin asun rapun oven puolella taloa ja ikkunastani on suora näköyhteys rapun ovelle. Näen siis päivittäin tulijat ja menijät. On myös hyvän taloyhtiön merkki, jos vilunkipeliin ja epämääräiseen toimintaan puututaan tomerasti.
No jos meidän perhettä kyttäilisi, niin meidän koira ei ole käynyt ulkona pariin viikkoon. Ei ole meinaan kotona ollenkaan. Välillä koira käy ulkona vain niin, että istuu autossa. Ollaan käyty yhdellä kivalla reitillä, mistä me aikuiset tykätään, mikä on niin kaukana, että pitää kulkea sinne autolla.
Sulla ei taida olla omaa elämää, kun sun pitää tänne korjoitella päivittäin mitä sun naapuri/ naspurit tekee?