Naapuri käy koiransa kanssa vain muutaman minuutin ajan ulkona
Kommentit (30)
Elsuhan asialle ei voi mitään. Kunhan koira saa ruokaa ja vettä, niin siihen loppuu elsun valta
Jos tää ei ole tyhmä provo niin mistä sinä tiedät ettei koiraa käytetä edes kerran päivässä pitkällä lenkillä? Vahditko naapuria 24/7? Naapuri voi käydä aamuneljältä puolentoistatunnin lenkillä koiran kanssa tai illalla klo 23. Et voi tietää totuutta mitenkään. Jos koira on 10kg ylilihava niin siitä voi päätellä ettei liiku ollenkaan ja saa herkkuja koko ajan. Silloin on elsun paikka.
Oot varmaan nähnyt mut. Mennään pari pitkää lenkkiä päivästä mutta sit myös monta pikapissatusta, jossa lähinnä seisotaan hetki kadun vieressä olevalla nurmikolla. Pitkälle lenkille mennään aina kerrostalon toisesta ovesta, pikapissille toisesta.
Jep. Mulla on Korona, delta. En viitsi viipyillä nyt pidempään ulkona. Jos satut samaan aikaan roskahuoneeseen niin pärskäisen kunnon aivastuksen sinuun päin.
Me käytiin just ekan kerran tänään ulkona oman koiran kanssa. Suostui kävelemään tuohon 50m päähän, kyykistyi ja lähti vetämään naru kireänä kotiin. Ei ole koiranilma ainakaan täällä pk-seudulla tänään.
Oot voinut nähdä meidät. Eletään yöpainoitteisesti ja ulkoillaan myöhään illalla. Päiväaikaan vain pikapissat 2min ulkona.
Onko tämä se sama naapuri, joka on superläski ja käy ulko- ovella vain hakemassa noutoruokaa, ruma kotka, jolla ei koskaan käy vieraita ja hänellä on näköjään myös koira, jota ulkoiluttaavain muutaman minuutin päivässä?
Miten voit tietää tämän kaiken?
Ap. Eikö sinulla ole muuta tekemistä? Ja olet sitä paitsi tyhmä.
Jo on sulla huvit kun kyttäät yhtä naapuria 24h. Ootko varma, ettei koiraa viedä vaikka autokyydissä paremmille lenkkipoluille ja koirapuistoon? Moni kaupunkilainen ainakin tekee niin. Aamulla ja illalla sitten vaan nopea pissatus.
Oot varmaan mun naapuri. Mulla on chihu, joka ei juuri tykkää lenkkeillä. Sadekeleillä ja talvella se ei lähtisi ulos ollenkaan.
Mun koira ei viihdy tälläisellä kelillä ulkona yhtään. Haluaa heti sisälle kun on tarpeensa tehnyt.
Ok. Minä teen monesti niin, että kierrän muutaman minuutin pissatuksen ja sitten pakataan koira autoon ja lähdetään metsään rämpimään. Käyn myös illalla monesti sen 1.5 tunnin lenkin, kun kyylänaapurit varmaan nukkuu. Voi olla, että joku kyylänaapuri luulee, että koira saa liikuntaa vain muutaman minuutin per päivä. Tosin koira varmasti näyttäisi hieman erilaiselta.
APn tärkein asia elämässä on vahtia mitä naapurit tekee ja kirjoittaa siitä av- palstalle? Ei mene hyvin sinulla. Kannattaisiko joskus poistua asunnostasi ja käydä.jossakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se sama naapuri, joka on superläski ja käy ulko- ovella vain hakemassa noutoruokaa, ruma kotka, jolla ei koskaan käy vieraita ja hänellä on näköjään myös koira, jota ulkoiluttaavain muutaman minuutin päivässä?
Miten voit tietää tämän kaiken?
Niinpä. Ensinnäkin sinun pitää itse viettää 24 h asunnossasi, sinulla pitää olla asennettuna tarkkailuvälineet naapuriin, jotta tiedät nämä asiat ja sitten vielä kirjoittelet niistä av- palstalle.
Kenen kannattaisi nyt käydä tarkistuttamassa päänsä?
Hiton kyttääjä. Hanki elämä