Miksi Peter Nyman on saanut tehdä matkailuohjelman?
Huonoa ja tylsää juontamista. Miten se onnistuu luomaan Madridista noin tylsän kuvan? Toistaiseksi ei ole tehnyt mitään mielenkiintoista ja paikkana sentään Madrid.
Gazpachoa, churroa ja flamencoa: ei mitään uutta Espanjasta siis.
Parhaillaan kolmosella.
Kommentit (20)
Ohjelma antoi Madridista tosiaan erittäin vaisun kuvan. La Latinaa olisi voinut esitellä laajemminkin, Chuecassa ei käyty lainkaan, puhumattakaan Tribunal-alueen baareista...
Esitettiin pelkästään turistiopas-kohteita. Boring.
Kohdeyleisönä on varmaan innostaa jotain eläkeläisiä seuramatkalle.
No ohjelman sponssi eli Santander tuli kyllä esille. :)
Ihmettelin ihan samaa. Sukkela juontaja - ei toimittaja - mutta ei mikään reissumies... Ihme valinta ohjelmaan.
Sekin on näköjään noita käsillä huitojia puhuessaan.
Ohjelmaa mainostettiin:"rakastettu uutisankkuri Peter Nyman..." Voi pyhä jysäys...rakastettu!!!
On sukkela varmaankin jos juontaa käsikirjoitettua ohjelmaa.
Jo se mainos oli niin pitkästyttävän oloinen, että ei kiinnostanut katsoa.
Joo ja sanoi jossain, että on käynyt Espanjassa noin viisi kertaa. Että ihan peräti viiden kerran kokemuksella on sitten Espanja-ekspertti...
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:54"]
Joo ja sanoi jossain, että on käynyt Espanjassa noin viisi kertaa. Että ihan peräti viiden kerran kokemuksella on sitten Espanja-ekspertti...
[/quote]
Tavallaan ymmärrän sellaisen matkailuohjelmaidean, että otetaan joku maata huonosti tunteva puolijulkimo esittelemään maata ihan siksi, ettei katsojalle tule kiusaantunut olo jonkun superekspertin edesottamuksia seuratessa, mutta olis ne nyt jonkun muun kuin Peterin voineet sinne kaivaa.
Miksi Vappu Pimiä sai oman ruokaohjelman?
Miksi Jörkki saa järjestää ravintolakilpailun never heard julkkisten kanssa, joilla kokkaamisen taidot lähenee nollaa, eikä edes äärettömyydessä.
Ketä kiinnostaa?
Oli tosi tylsä. Peter itse on jäykän ja jähmeän oloinen, ja kohteet on tosiaan melko tylsiä. Lisäksi ärsytti yhdessä kohtaa erityisesti, kun espanjalainen opas selitti eri rakennuksista, miltä vuosisadalta ovat jne, ja kamera oli koko ajan Peterin naamassa, niitä rakennuksia joista puhuttiin ei näytetty ollenkaan! Samoin kun näytettiin futismatsia Bernabeulta, sitä hiton Franzenin naamaa vaan kuvattiin kun olisi pelitunnelma kiinnostanut ainakin minua enemmän.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:06"]
Oli tosi tylsä. Peter itse on jäykän ja jähmeän oloinen, ja kohteet on tosiaan melko tylsiä. Lisäksi ärsytti yhdessä kohtaa erityisesti, kun espanjalainen opas selitti eri rakennuksista, miltä vuosisadalta ovat jne, ja kamera oli koko ajan Peterin naamassa, niitä rakennuksia joista puhuttiin ei näytetty ollenkaan! Samoin kun näytettiin futismatsia Bernabeulta, sitä hiton Franzenin naamaa vaan kuvattiin kun olisi pelitunnelma kiinnostanut ainakin minua enemmän.
[/quote]
vai tarkoititko kenties Nyman?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:06"]
[/quote]
vai tarkoititko kenties Nyman?
[/quote
Joo tarkoitin, meni Peterit sekaisin ;)
Ohjelma ei tuonut esille mitään uutta Madridista tai Espanjasta ylipäänsä. Tuntuu, että mentiin sieltä mistä aita on matalin, eli keskityttiin kliseisiin (flamenco, kaikille tutut epanja-biisit, jalkapallo, jne).
Peter oli aika jäykkä. On mainostanut itseään kovan luokan jalkapallofanina, mutta innostus ei välittynyt ruudun tälle puolelle.
On varmaan päätelty että se ohjelma tuo rahaa taloon?