Kuka PYÖRITTÄÄ HÖLMÖLÄISTEN TOUHUA TÄÄLLÄ??? Övning i att läsa svenska: Kommentar till infotillfället!!!
KOMMENTAR EFTER INFOTILLFÄLLET: I mina öron lät den information som gavs på infotillfället idag 25.08.2021 om longCovid19 enbart som mera bullshit och att HUS bara fortsätter sin skitverksamhet i form av en ny poliklinik de nu sedan startar för den här 'sjukdomen'... som jag mistänker är någonslags förgiftningstillstånd och inte virussjukdom från början... Det skulle inte förvåna mig om de olika varianter av Covid-19 skulle bero på det att folk som insjuknat har vistats i olika slags miljöer jämfört med varandra och t ex använt olika slags desifieringsmedel (i Finland t ex den här Berners produkt Desinfektol men vad används t ex i Sverige, England och USA???) för sina händer... Ifall även barn har nu dessa långvariga symptom - även om de inte insjuknat i sjukdomen - så kunde man fråga sig om de fått använda någon desinfektionsmedel på sina händer... Och deras händer hamnar var som helst t ex i ögonen... Varför kunde inte även maskerna ha något skit i sig??? 25.08.2021, klo 11.46... Redan att tvätta sig för mycket är skadligt och det borde sjukvården veta - och gynekologerna får jämt säga till kvinnorna att tvätta er inte så mycket... Först skurar man sina händer mycket kraftigt och sedan lägger man på något konstigt desinfieringsmedel och detta gör man flera gånger om dagen??? Detta låter verkligen som vansinne och HÖLMÖLÄISTEN TOUHULTA... och folk lyder som små lamm??? Varför lyder folk??? Om 'viruset' har kommit hit för att döda oss - då dör vi!!! Men vem vill vara så dumm att man blir förgiftad med kemiska medel, kemiska VAPEN... det ÄR KRIGSFÖRING OCH DE ANSVARIGA BORDE HAMNA I NÅGOT KRIGSRÄTT MEN SÅDANT FINNS INTE FÖR DEN HÄR TYPEN SAKER... FINNS DET ENS NÅGON SOM HÅLLER MED MIG??? 25.08.2021, klo 12.02... 12.13...