Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole vieläkään ottanut koronarokotetta

Vierailija
25.08.2021 |

Enkä taida ottaakaan. Hyvin olen tähän asti pärjännyt vaikka on paljon autoimmuunisairauksia ja ikää melkein 50v.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Tosin olen perusterve 40 v.

Kun faktat ovat, että riski saada sairaalahoitoa vaativa korona on alle 1%, ja kahden rokotteen teho n. 50 %, niin miksi hitossa ottaisin.

Lähipiirissä lisäksi yksi joka sai kuukausia kestäneen hermovaurion (lääkärit tutki ja olivat sitä mieltä että johtui rokotteesta) ja veljeni sai sydänlihastulehduksen, lisäksi ollut näitä 39 kuumeita ja päiväkausien särkyjä, niin ei paljon houkuttele.

Olen kyllä valmis muuttamaan mieltäni, jos tauti oikeasti muuntuu vaarallisemmaksi ja riski joutua sairaalaan nousee.

No ei varmasti saanut hermovaurioita rokotteesta. 

No niin olivat lääkärit sanoneet, tekivät kattavia tutkimuksia ensin, kävi eri testeissä mm neurologilla ensin.

Vierailija
22/31 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koet AP erityisen tarpeelliseksi tulla tiedottamaan siitä tänne. Kerrotko miksi noin koet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään ottanut. On useampi autoimmuunisairaus. Olihan se korona veemäinen sairastettava mutta ei mitään poikkeuksellista. Suurimmat ongelmat aiheutti keuhkojen avaamislääkkeen aiheuttamat rytmihäiriöt ja rytmihäiriöön otettujen lääkkeiden aiheuttamat heikotukset ja huimaus.

Vierailija
24/31 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin olet pärjäillyt kun et ole vielä sairastunut. Sitten kun sairastut niin taitaa se pärjäily sinun kohdaltasi loppua siihen. Mutta eipä taida yhteiskunta kovin suurta ruudinkeksijää kohdallasi menettää. EI oikein jaksa esittää enää myötätuntoa tuollaisia kohtaan. 

Joo, ei mua haittaa vaikka kuolisin. Lapsen isä on ottanut rokotteen.

Masennukseen voi saada apua.

En mä ole masentunut.

"Joo, ei mua haittaa vaikka kuolisin."

Tämä on hyvin paljastava kommentti. Varsinkin kun on lapsia. Uskoudu ensin vaikka puolisollesi tai jos voimia riittää ole yhteydessä kuntasi mielenterveyspalveluihin. Voimia!

Ne on käyty kaikki läpi.

Vierailija
25/31 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär otti rokotteen hiljattain ja sille tuli liki viikon pistelyt raajoihin. Pelästyi. Mäkin luin jostain, että jollain oli pistelyt silloin jo jatkuneet kuudetta viikkoa.

Vierailija
26/31 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vierailijaxxxc kirjoitti:

kullakin on oikeus mielipiteeseen pro tai vastaan rokotus ottaa tai ei, mitä kehoonsa laittaa sisään. 

rokotusvastaisella on syynsä ja rokotemyönteisellä syynsä. 

pysykäää asiassa asiallisina ja kohteliana., suomalaiselle aikamoinen haaste varmaan 

Väärien tietojen jakaminen rokotteista on rikollista ja voi saada aikaan jonkun kohdalta sen, että he eivät ota rokotetta. Oletko sinä kohtelias ihmisiä kohtaan jotka voivat myötävaikuttaa jonkun läheisesi kuolemaan?

Joo, nyt äkkiä kaikki poliitikot ja virkamiehet vastuuseen. Rokotteesta on annettu julkisuuteen niin ristiriitaista tietoa, että jonkun on pakko valehdella (eikä kyse ole siitä,että kokoajan saadaan uutta tietoa). Esim yksi sanoo ettei rokote tehoa deltaan, toinen sanoo että terveydenhuollon kantokyvyn turvaamiseksi täytyy rokottaa, mutta kuitenkin kolmas sanoo, että nimenomaan delta vie teholle. Joku ihan korkeassa asemassa oleva lääkäri taisi vielä kuvailla deltaa leiväksi flunssaksi. Esimerkkejä on muitakin. Koko korona tiedotus etenkin rokotteen osaltaon niin täydellinen farssi, etten ihmettele, jos väärää tietoa kulkee keskustelupalstoilla, kun kaikki viranomaisetkin sekoilevat. Olisi reilumpaa jos asiantuntijatkin sanoisivat että ei vielä tiedetä, jos jotain ei oikeasti tiedetä. Tai että joku on heidän omaa päätellään/mielipidettä. Tai oikeastaan on ihan sama puhuvatko kaikenmaailman asiantuntijat totta vai valehtelevatko, mutta joku yhtenäinen linja pitäisi olla, jotta kuulostaisivat vakuuttavalta, eikä tällainen sekoilu leviäisi kansan keskuuteen.

Vierailija
27/31 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama juttu, ikääkin 48v ja kilpparin vajaatoiminta. Olisin tässä elokuussa mennyt mutta täällä ei kertakaikkiaan ollut ensi yhtään vapaita aikoja, nyt on muutamia keskellä päivää ja joku walk in  -tapahtuma. Matkaa rokotuspaikalle 30minuuttia ja siihen olisi töistä otettava vapaata. erittäin hankalaski tehty rokotuksen saanti meidän kaupungissamme.

Jos kuitenkin haluat rokotteen, on sinulla oikeus ottaa se työaikana. Itse en aio ottaa rokotetta ainakaan vielä, mutta noin vaan tiedoksi.

Vierailija
28/31 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee itse valintansa.

Minä olen päättänyt, että siinä vaiheessa, kun kaikilla haluakkailla on ollut mahdollisuus (meidän alueella) kahteen rokotukseen, minä alan elämään normaalia elämää. Eli luovun maskeista, jne.

Minä en ole enää siinä vaiheessa vastuussa rokottamattoman saamasta tartunnasta. 

Vierailija
29/31 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvo viikset rokotteesta!!!

T. N 24

Vierailija
30/31 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös rokottamaton, perus terve, kouluttautunut, työssäkäyvä, urheilullinen nainen:)

Kaikki muut ympärilläni taitavat olla käyneet piikillä, mutta itse en halua.

Vaikka olisin sitten viimeinen ihminen, joka ei rokotetta ota ja kuvani laitettaisiin lehteen, niin en ota 😚

Vierailija
31/31 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut,jos lähtö tulee ilomielin lähtee.Saappaat jalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä