Miten pääsen eroon miehestä, joka ei rakasta minua?
Hän haluaa minusta kaveria ja fuckbudia mutta se ei minulle riitä koska hän kohtelee minua tunteettomasti ja kännissä jopa nöyryyttävästi. En ole hänen tasoisensa nainen. Kukaan ei ole. Joten hän tuskin löytää uutta ja parempaa.
Tunteeni häntä kohtaan ovat tasaantuneet ja olisin valmis jättämään tämän kaiken taakseni. Silti, kun hän soittaa ja pyytää luokseen, menen lähes joka kerta. Vain loukkaantuakseni taas jälleen kerran. Tätä on jatkunut kohta puoli vuotta.
Jos tilanne olisi ollut tämä alusta asti, olisi ratkaisu helppo. Mutta alkuun hän oli minuun ihastunut ja me teimme kaikkia ihania asioita mitä parit tekee.
Eikä neuvoksi riitä, että et vain vastaa puhelimeen tai jätät menemättä sinne. Se ei toimi. Tarvittaisiin jotain uutta näkökulmaa tähän tilanteeseen. Toisenlaisia keinoja.
Kommentit (40)
Laita kova kovaa vastaan. Kysy, että mitäs sanot siihen, jos olen raskaana ja sinä olet tuleva isä!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 15:34"]
Ap vastaa: Ikää on sen verran, että lapsenikin ovat jo parisuhteissa. Silläpä tämä niin uskomattomalta tuntuukin. Eipä ole koskaan aikaisemmin mies kolahtanut näin kovaa.
Mutta tätä en kykene sisäistämään, että mies ikäänkuin toisella kädellä pitää kiinni ja toisella työntää pois? Jos tai siis kun hän ei minusta välitä, niin miksi ei päästä irti? Upea seksi ehkä koukuttaa häntä?
[/quote] Ettei vaan myös ap:tä koukuta upea seksi? Ja mustasukkaisuus ettei vaan lähde mies muualle upeaa seksiä harrastamaan.....
[/quote]
Mä kans kiinnitin tähän huomioita. On erittäin tyypillistä, että naiset pysyy suhteessa huonosti kohtelevan miehen kanssa ja uskottelee itselleen, että mies kuitenkin jollain salaisella tavalla välittää, vaikkei sitä näytä - ja että seksi juuri meillä kahdella on sellaista, että ei kellään koskaan.
Noi miehet on taitavia ja niillä on tasan yhtä upeaa seksiä kenen naisen kanssa tahansa, sillä naisista ei niillä ole pula. Se mitä mies saa tuollaisesta vakisuhteesta, vaikka voisi lennellä koko ajan kukasta kukkaan, on juuri tuo naisen kykenemättömyys lopettaa suhdetta. Se hivelee miestä. Vallantunne, kyky manipuloida, tieto siitä, että toinen on aina henkisesti valmiina, virittäytyneenä juuri häntä varten.
Ja 23 jatkaa vielä, että laastarisuhde ei ole oikea lääke tähän vaivaan,. Siitä seuraa vain se, että toteat ettei ole ketään tämän suuren rakkautesi veroista, ja otat hänet takaisin, kun kukaan muu ei tyydytä sua samoin.
Nyt pitää opetella kannattelemaan päätä pinnan yllä ihan itse.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:57"]
Itsellä ollut sama tilanne. Ehkä vähän tuota läheisriippuvuustaustaa joo, mutta olin myös todella rakastunut, eikä se ole mitään läheisriippuvuutta. Omanarvontuntoni on myös hyvä. Mies osasi hyvin käyttää rakkauttani hyväkseen ja koska vietin hänen kanssaan hienoja hetkiä, rakkaus pysyi yllä. Osaan olla hyvin yksinkin, silti toisen läheisyys tekee hyvää. Laastarisuhde voisi auttaa. Turha on toisten vähätellä ja hurskastella, rakkaus on vahva voima, eikä kukaan koskaan voi määritellä tarkasti miksi joku jotakuta rakastaa.
[/quote]
Täällä on varmaan minun lisäkseni joku muukin, joka on lempannut rakastamansa miehen. Rakkautta en käyttäisi (teko)syynä, kun kyse on munattomuudesta.
Tiedn tasan mistä puhut.
Ei ole helppoa, vaikka ulkopuoliset sanovat "no et vaan mee".
[/quote] Ettei vaan myös ap:tä koukuta upea seksi? Ja mustasukkaisuus ettei vaan lähde mies muualle upeaa seksiä harrastamaan.....
[/quote] No ei ap:tä seksi enää koukuta. Päinvastoin, joudun nykyään fantasioimaan ihan muita miehiä, että ylipäätänsä pysty seksiä tämän miehen kanssa harrastamaan. Hän on kännissä nimittäin haukkunut vartaloani kuvottavan rumaksi ja seksitaitojani huoraamalla opituiksi. Olenkin muutaman kerran onnistunut luistamaan seksistä jollain tekosyyllä. Saan kyllä pinnistelemällä orgasmin mutta se ei tyydytä. Seksi hänen kanssaan ei enää sytytä yhtään. Jos sellasta on, menee se ihan vanhalla rutiinilla.
Toden totta! Ap:llä ei ole mitään yhteistä tämän miehen kanssa! Ei niin mitään! Kiitos rakkaat palstalaiset. Sain sitä toistakin näkövinkkeliä mitä tarvitsinkin. On se merkillistä kuin ajatukset junnaa paikallaan ja kiertää kehää, eikä mitään ulospääsyä tunnu olevan. Ja sitten tulee se oivallus kuin salama kirkkaalta taivaalta. Meillä ei ole mitään yhteistä.... Ei ole koskaan ollut, eikä tule koskaan olemaan!
Nyt on todella helpottunut olo!
Tää lähtee nyt tuttavien mökille sienestämään..... ja tapaamaan yhtä uutta miestä. Mutta ihan vaan ystävyyden merkeissä -tai ei sitä vielä tiedä...... ;-)
Minä lasken pennejä. Joten jos mies haluaa nähdä tulkoon sinun luokse. Näin huomaat mikä on suhteen todellinen laita. Älä pidä itseäsi mitenkään hyvänä ennen kuin tiedät että mies hakeutuu sinun luokse. Teet asioista liian helppoa miehelle. Menet kun hän soittaa yms. Lopeta tuommoinen isä lapsi suhde.
Tälläinen kipeä/ hullu rakkaus on ihan hirveä. Mulla ollut, sairastuin, kadotin itseni.... Lopulta en tiennyt rakastanko vai onko se mies vain joku pakkomielle... vieläkin sattuu... Kaikki neuvot tosiaan tarpeen 💔💔💔🖤
Suosittelen kokeilemaan NCR (no contact rule) periaatetta 3 kuukautta. Käytännössä se toimii niin että
1. Poistat miehen Facebook ystävien joukosta ja blokkaat hänet, ettei hän voi lähettää messenger viestejä
2. Poistat miehen Instagram seuraajistasi
3. Blokkaat miehen sähköpostiviestit menemään suoraan roskapostiin
4. Suljet kännykkäsi äänettömälle iltaisin
5. Tarvittaessa estät miehen puhelut sinulle kokonaan. Jos mies soittaa, niin et vastaa puheluun.
6. Et vastaa tekstiviesteihin yhtään mitään.
Helpommin sanottu kuin tehty.
Sanot että haluat hänen kanssaan perheen. Kyllä se siitä häviää. Mutta ihan oikeasti, opettele rakastamaan itseäsi.
Eroprosessissa kirjoitti:
Suosittelen kokeilemaan NCR (no contact rule) periaatetta 3 kuukautta. Käytännössä se toimii niin että
1. Poistat miehen Facebook ystävien joukosta ja blokkaat hänet, ettei hän voi lähettää messenger viestejä
2. Poistat miehen Instagram seuraajistasi
3. Blokkaat miehen sähköpostiviestit menemään suoraan roskapostiin
4. Suljet kännykkäsi äänettömälle iltaisin
5. Tarvittaessa estät miehen puhelut sinulle kokonaan. Jos mies soittaa, niin et vastaa puheluun.
6. Et vastaa tekstiviesteihin yhtään mitään.Helpommin sanottu kuin tehty.
Eiköhän ap:n ongelma ole vajaassa kuudessa vuodessa jo muutenkin poistunut.
Vanhana huomaat, että rakkaus on yliarvostettua ja kumppanuus paljon tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Ap vastaa: Ongelmani ei niinkään taida olla itsekunnioituksen puute. Työskentelen hoitoalalla ja se toisten huomioon ottaminen tulee aika luonnostaan. Läsnäoloni tekee tämän miehen elämän huomattavasti helpommaksi. Siinä yksi syy roikkumiseeni.
Se on totta, että vieläkin rakastan häntä enemmän kuin itseäni, siinä toinen syy. Kolmas syy on se, että kun jätän hänet, sillä itkulla ja parkumisella mitä hän esittää, ei ole mitään mittaa eikä määrää.
Eron jälkeen menee hetken hyvin ja sitten ollaan taas lähtöpisteessä.
Tämä mies oli minun elämäni rakkaus! En ole kehenkään toiseen ollut niin rakastunut kuin häneen.
Tilanne olisi helppo, jos hän hyväksyisi eromme. En tarvitse neuvoja miten rakastaa ja kunnioittaa itseäni enemmän. Tarvitsen neuvoja miten rakastaa häntä vähemmän? Miten olla välittämättä hänen tunteistaan, joita kuitenkin on....
Nimenomaan esittää. Hän esittää sitä, vaikka hänellä olisi toinen hoito rinnalla. Esittää. Maistele sitä sanaa ja mieti mitä se pitää sisällään. Sinä olet rakastunut, hän ei.
Vierailija kirjoitti:
Ap vastaa: Ongelmani ei niinkään taida olla itsekunnioituksen puute. Työskentelen hoitoalalla ja se toisten huomioon ottaminen tulee aika luonnostaan. Läsnäoloni tekee tämän miehen elämän huomattavasti helpommaksi. Siinä yksi syy roikkumiseeni.
Se on totta, että vieläkin rakastan häntä enemmän kuin itseäni, siinä toinen syy. Kolmas syy on se, että kun jätän hänet, sillä itkulla ja parkumisella mitä hän esittää, ei ole mitään mittaa eikä määrää.
Eron jälkeen menee hetken hyvin ja sitten ollaan taas lähtöpisteessä.
Tämä mies oli minun elämäni rakkaus! En ole kehenkään toiseen ollut niin rakastunut kuin häneen.
Tilanne olisi helppo, jos hän hyväksyisi eromme. En tarvitse neuvoja miten rakastaa ja kunnioittaa itseäni enemmän. Tarvitsen neuvoja miten rakastaa häntä vähemmän? Miten olla välittämättä hänen tunteistaan, joita kuitenkin on....
Voi kulta pieni, et sinä tiedä rakkaudesta mitään jos kuvittelet, että tämä nuljake oli elämäsi rakkaus.
Koveta itsesi ja lakkaa pitämästä yhteyttä. Kun olet tehnyt päätöksen siirtyä eteenpäin, estä hänen numeronsa ja some-tilit, ja POISTA kaikki yhteystiedot jottet ottaisi häneen enää yhteyttä. Niin on parempi. Ja mene uusille treffeille mahdollisimman pian niin saat muuta ajateltavaa, mutta älä lankea loveen heti ensimmäisen uuden deitin kohdalla, niin käy liian helposti kipeän eron jälkeen.
Minä pääsin eroon väkivaltaisesta miehestä siten, että ostin asunnon ja muutin miehen luota pois toiselle paikkakunnalle. Muuttofirma haki huonekalut.
Poistin miehen Facebook ystävistä. Blokkasin sähköpostit menemään suoraan roskapostiin. Henkistä apua sain nollalinjasta ja kirkon keskusteluavusta.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 15:34"]
Ap vastaa: Ikää on sen verran, että lapsenikin ovat jo parisuhteissa. Silläpä tämä niin uskomattomalta tuntuukin. Eipä ole koskaan aikaisemmin mies kolahtanut näin kovaa.
Mutta tätä en kykene sisäistämään, että mies ikäänkuin toisella kädellä pitää kiinni ja toisella työntää pois? Jos tai siis kun hän ei minusta välitä, niin miksi ei päästä irti? Upea seksi ehkä koukuttaa häntä?
Ettei vaan myös ap:tä koukuta upea seksi? Ja mustasukkaisuus ettei vaan lähde mies muualle upeaa seksiä harrastamaan.....
Mä kans kiinnitin tähän huomioita. On erittäin tyypillistä, että naiset pysyy suhteessa huonosti kohtelevan miehen kanssa ja uskottelee itselleen, että mies kuitenkin jollain salaisella tavalla välittää, vaikkei sitä näytä - ja että seksi juuri meillä kahdella on sellaista, että ei kellään koskaan.
Noi miehet on taitavia ja niillä on tasan yhtä upeaa seksiä kenen naisen kanssa tahansa, sillä naisista ei niillä ole pula. Se mitä mies saa tuollaisesta vakisuhteesta, vaikka voisi lennellä koko ajan kukasta kukkaan, on juuri tuo naisen kykenemättömyys lopettaa suhdetta. Se hivelee miestä. Vallantunne, kyky manipuloida, tieto siitä, että toinen on aina henkisesti valmiina, virittäytyneenä juuri häntä varten.
Uuh! Tässä yksi hyvä syy miksi pitäisi vain repäistä itsensä irti tästä liitosta ja lähteä. Olen ollut aina valmis aloittamaan alusta ja unohtamaan kaiken ikävän. Kuvitellut että mies vielä jossain sydämensä sopukassa rakastaa vaikka on koko ajan tyytymätön ja ilmaisee sen myös turhan usein.
Mutta hän ei itse lähde koska saa vallantunnetta siitä että olen niin kiinni hänessä etten ole pystynyt eroamaan.
Kiitos kun avasit tämän ajatusmekanismin. Omat aivosoluni ovat vaistomaisesti yrittäneet hakea minua enemmän miellyttävää syytä asiaan.
Ohis
Nyt etäännyt hänestä. Älä mene enää. Mies muuttuu takaisin mukavaksi, mutta älä ota tuollaista miestä.
eroa