Miksi Hesburgerin työntekijät nauroivat papalle? :`(
Tuli itsellekin ihan surullinen olo vanhuksen puolesta. :-(
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014092218684387_uu.shtml
Kommentit (72)
Feminismin satoa. Käytännön miesvihaa eli vanhalle miehelle saa nauraa.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 00:56"]
Nauru on usein tahaton reaktio johonkin yllättävään tapahtumaan. Veikkaan että tässäkään tapauksessa ei naurettu pilkkaamisen vuoksi vaan pelkkänä hallitsemattomana reaktiona. Kuitenkin tapahtuneen jälkihoito jäi huonoksi.
[/quote]
Miksi tätä alapeukutetaan? Nauru tosiaan voi olla aivan hallitsematon reaktio. Esim. itse kun kuuntelin yhden änkyttäjän puhetta luokassa joka ei saanut oikeen mitään sanottua ja jokainen sana vaati sen 10sec sanan alun toistamista niin tuli aivan hallitsemattomia naurureaktioita kehossa. Voisi luulla että olen kamala ihminen ja pilkkaaja mutta asia ei näin ole.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 02:03"]
Nauru on usein tahaton reaktio johonkin yllättävään tapahtumaan. Veikkaan että tässäkään tapauksessa ei naurettu pilkkaamisen vuoksi vaan pelkkänä hallitsemattomana reaktiona. Kuitenkin tapahtuneen jälkihoito jäi huonoksi.
[/quote]
Miksi tätä alapeukutetaan? Nauru tosiaan voi olla aivan hallitsematon reaktio. Esim. itse kun kuuntelin yhden änkyttäjän puhetta luokassa joka ei saanut oikeen mitään sanottua ja jokainen sana vaati sen 10sec sanan alun toistamista niin tuli aivan hallitsemattomia naurureaktioita kehossa. Voisi luulla että olen kamala ihminen ja pilkkaaja mutta asia ei näin ole.
[/quote]
Tilannetajuinen ja järkevä ihminen osaa hallita tunnereaktioitaan eikä tirsku toisten ominaisuuksille tai mokille.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 02:14"]
[/quote]
[/quote]
Tilannetajuinen ja järkevä ihminen osaa hallita tunnereaktioitaan eikä tirsku toisten ominaisuuksille tai mokille.
[/quote]
Ei se näin ole. Naurureaktio voi tulla aivan väkisin, vaikka henkilö haluaisi kuinka pysyä nauramatta. Tällöin tosin yleensä naaman saa pidettyä hallinnassa mutta keho yhtäkkiä rupee tärisemään ja kuuluu pientä ääntä. Tämä toki vain niissä tilanteissa jotka aktivoi naurua vastaavaa aivo-aluetta aivan todella paljon.
Se on taas sitä kun ei vanhuksia kunnioiteta enää! Nauraa räkätetään vaan että "toinen on tyhmä/hölmö/vanha/höperö" tai muuta tuollaista, kannattaisi muistaa että jokainen me vanhenemme joskus!
ja sillä, ettei koskaan tapaa omia isovanhempiaan tai jos nauraa heille, niin sillä ei mitään saavuteta
Lisäys avakseeni, ei oo ainoo firma savossa ,google löysi
Entä Kuopiolainen FinTrees, Nordic oy? Sielläkin huudettiin asiakkaalle, riideltiin omassa yrityksessä ja naurettiin? http://keskustelu.suomi24.fi/node/12461582 Tästä vaiettiin, mutta miksi?
[/quote]
[/quote]
Miten änkyttäminen voi saada aikaan naurun?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:14"]
[/quote]
[/quote]
Miten änkyttäminen voi saada aikaan naurun?
[/quote]
Totta kai voi aiheuttaa jos nauraja on alle 6 vuoden ikäinen tai idiootti.
Onko myyjien nimet jo saatu selville?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:52"]
Koko Hesburger pitäisi lakkauttaa.
On selvää miksei sitä vanhusta ole tavoitettu. Miksi ihmeessä hän astuisi enää jalallaan kyseiseen paikkaan.
[/quote]
Hohhoijaa. Kyllä ehdottomasti lisää nettosaajia. Ehdottomasti vähemmän töitä tukkureille, logistiikkalle ja jokainen hesburgerin työntekijä työkkärin listoille! Alas tälläinen toiminta, joka työllistää sekä suoraan, että välillisesti ja tuottaa tulosta. Onkohan siitä tuloksesta hyötyä vai haittaa esim. valtiolle...
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:52"]
Koko Hesburger pitäisi lakkauttaa.
On selvää miksei sitä vanhusta ole tavoitettu. Miksi ihmeessä hän astuisi enää jalallaan kyseiseen paikkaan.
[/quote]
Hohhoijaa. Kyllä ehdottomasti lisää nettosaajia. Ehdottomasti vähemmän töitä tukkureille, logistiikkalle ja jokainen hesburgerin työntekijä työkkärin listoille! Alas tälläinen toiminta, joka työllistää sekä suoraan, että välillisesti ja tuottaa tulosta. Onkohan siitä tuloksesta hyötyä vai haittaa esim. valtiolle...
[/quote]
Hohhoijaa. Miten myyjien ala-arvoinen käytös ja koko maan talouden alasajo liittyvät toisiinsa? Nero olet, joten ei muuta kun töihin tukkurille. Kerrassaan aukotonta logiikkaa.
tapaus nyt vaan sattui tapahtumaan Hesellä. ikävä kyllä ihmiset ovat yleisesti tänäpäivänä, vahingoniloisia ja empaatiokyvyttömiä. ei onneksi kaikki, kuten tapaus myös osoittaa.