Rv 11+2 ja vihlonta mahassa
Odotan esikoistani ja nyt on jo useamman päivän ajan vihlonut alavatsaa, lähinnä keskeltä. Sellaisia nippailuja, vähän niin kuin ihan raskauden alussa. Kipu ei ole mitenkään kovaa, mutta häiritsevää ja pelottaa koko ajan, että onko siellä jokin hätänä. Np-ultra parin viikon päästä, eikä malttaisi odottaa.
Hieman turha aloitus, mutta kertokaa että millaisia tuntemuksia teillä on ollut noilla viikoilla. :)
Kommentit (7)
Kohdun kasvua :) sitä tulee jatkossakin olemaan. Ole huoleti ja nauti masun kasvusta!
Okei, hyvä! Kiitos paljon <3 On ollut niin kovin oireeton raskaus, että säikähtää sitten kun jotain tuntuu :D
ap
Tiedätkö edes että onko kohdussa mitään, siis oletko käynyt varhaisultrassa? Mulla tuulimuna vuoti pois noilla vkoilla, ensin vihloi viattomasti alavatsaan ja sitten hanat jo aukeskin.
No mulla on nippaillut ja vihlonut ja vaikka mitä läpi koko alkuraskauden. Kaikki ollut kokoajan kunnossa, niin ultrassa kuin neuvolassakin sydänäänet kuuluvat hyvin. Että ole huoleti :) Kuuluu normaaliin kohdun kasvuun, joillain tulee noita nippailuja/kipuja ilmeisesti enemmän, joillain vähemmän. Ja onnea raskaudestasi!
T. Rv 17+3
Älä huoli ap :) minullakin oli ihan oireeton raskaus, en vieläkään tiedä miltä tuntuu pahoinvointi, jatkuva pissahätä, liitoskivut tmv ja olen synnyttänyt. Joskus noilla kieppeillä tuli minullekin jopa kovia vihlaisuja kun kohtu kasvoi ja vieläkin kovempia kun puolivälin tienoilla taaksepäin kallistunut kohtuni kasvoi ja lähti kääntymään. Kaikki oli aina hyvin, terve lapsi tuolla nytkin jokeltelee :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:20"]
Tiedätkö edes että onko kohdussa mitään, siis oletko käynyt varhaisultrassa? Mulla tuulimuna vuoti pois noilla vkoilla, ensin vihloi viattomasti alavatsaan ja sitten hanat jo aukeskin.
[/quote]
Ultrattu on rv 8+2 ja silloin näkyi kyllä alkio sykkeineen. Lähinnä aina pelottaa keskeytynyt keskenmeno ym. kun niitä kauhutarinoita saa netistä lukea.
ap
Kuulostaa ihan normaaleilta kohdun kasvukivuilta. Ei hätää. Onnea odotukseen!