Miksi Hesburgerin työntekijät nauroivat papalle? :`(
Tuli itsellekin ihan surullinen olo vanhuksen puolesta. :-(
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014092218684387_uu.shtml
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 14:45"]
Hesessä on kyllä aivan uskomattoman surkea palvelu :( ruuissa kestää, lähes aina tilaukset on pakattu väärin tai jotain puuttuu, mokailuja ei pyydetä anteeksi...
[/quote]
Koskeeko tämä nyt Kuopiota? Espoossa olen asioinut useissa Heseissä ja aina on ollut hyvää palvelua ja take out-kassissa kaikki kamat oikein, myös pöytään tullut aina se hamppis, jonka olen tilannutkin.
Teinejä on joka Hesessä töissä, koska työ sopii tunneiltaan, luonteeltaan ja palkkaukseltaan mainiosti opiskelijoille. Ehkäpä Kuopiossa korostetaan tästä lähtien asiakaspalvelua, johon ei kuulu asiakkaille naureskelu ja selän kääntäminen heidän avuntarpeelleen.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 01:05"]
Ihan oikein. Jokainen korjaa jälkensä ja maksaa itse uudet jos sapuskansa tiputtelee ja halajaa uudet sapuskat. Pappa saa olla kiitollinen että sai ilmaiset sapuskat, jos olisi todella tarvinnut apua ruokien noukkimisessa olisi voinut pyytää sitä.
[/quote]
Elämä on sikäli merkillinen, että jos hyvin käy niin jonain päivänä saamme kaikki nauttia vanhuuden iloista. Kun enää ei kovin hyvin näe, kuulokin on mitä on. Liikkuminen on hidasta ja vaivanloista, kädet tärisevät eikä sormissakaan ole voimaa. Ihan kaikkia nykyajan keksintöjä ei enää omaksu. Rahatkin ovat ehkä vähissä, eläke pieni vaikka olisi tehnyt pitkän työuran. Sattui kohdalle vain matalapalkka-ala tai pätkätöihin. Kukaan ei ennätä auttamaan, kun kaikilla on kiire omassa elämässä. Ehkä Sinäkin mietit näitä kirjoittamiasi sydämettömiä sanoja silloin.
[/quote]
Ehkä sitten on eutanasia sallittua ja jos ei muu auta niin kitalakilaukaus! Ei minulla ole mitään kaipuuta ikuiseen tai pitkään elämään, jos se ei ole elämisen arvoista.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 00:47"]Kuopiossa riittää mulkkuja ihmisiä! T: Kuopiossa toistaiseksi asuva [/quote] Olen huomannut saman. Muutin tänne 3kk sitten ja asiakaspalvelu on monissa paikoissa ihan karseaa. Kuiskutellaan ja naureskellaan kavereiden kanssa ja tulee olo että nauravat päin naamaa kun yrittää maksaa ostoksensa, pyytää apua jne.
[/quote] Onpa paikka muuttunut muutamassa vuodessa... itse helsinkiläisenä muutin Kuopioon ja asuin noin 6 vuotta opiskelujen vuoksi. Ei mitään pahaa sanottavaa kaupungista tai palvelukulttuurista. Itse asiassa enemmän siellä tuntui olevan aikaa asiakkaalle kuin pk-seudulla. Pois muutin kyllä jo vaja 5v sitten, joten ehkä koko paikka on nyt sitten kusipäitten kansoittamaa :)
[/quote]
Minä olen kuopiossa asiakasplavelutyössä, ja koskaan en ole mielestäni huonoa palvelua antanut. Lisäksi monet kollegat ovat ensiluokkaisia työssään. Turha alkaa koko kaupunkia yleistämään. Sitä paitsi, jos tulet itse kyrvähtäneen näköisenä tinkaamaan, tarttuu oma negatiivisuutesi väistämättä. Ei asiakaspalvelija ehkä suoranaisesti sitä näytä, mutta parasta palveluaa on turha odottaa jos itse on kyrpä.
[/quote]
Ei sitä yleistämistä kananta yhteen kaupunkiin jättää. Kaikki itäsuomalaiset Kuusamosta Kotkaan ovat samanlaisia kieroja kusipää naureskelijoita.
Niinhän sitä sanotaan että vastuu siirtyy kuulijalle kun itäsuomalainen avaa suunsa, koskee myös nauramista.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 02:16"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 02:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 02:03"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 00:56"]
Nauru on usein tahaton reaktio johonkin yllättävään tapahtumaan. Veikkaan että tässäkään tapauksessa ei naurettu pilkkaamisen vuoksi vaan pelkkänä hallitsemattomana reaktiona. Kuitenkin tapahtuneen jälkihoito jäi huonoksi.
[/quote]
Miksi tätä alapeukutetaan? Nauru tosiaan voi olla aivan hallitsematon reaktio. Esim. itse kun kuuntelin yhden änkyttäjän puhetta luokassa joka ei saanut oikeen mitään sanottua ja jokainen sana vaati sen 10sec sanan alun toistamista niin tuli aivan hallitsemattomia naurureaktioita kehossa. Voisi luulla että olen kamala ihminen ja pilkkaaja mutta asia ei näin ole.
[/quote]
Tilannetajuinen ja järkevä ihminen osaa hallita tunnereaktioitaan eikä tirsku toisten ominaisuuksille tai mokille.
[/quote]
Ei se näin ole. Naurureaktio voi tulla aivan väkisin, vaikka henkilö haluaisi kuinka pysyä nauramatta. Tällöin tosin yleensä naaman saa pidettyä hallinnassa mutta keho yhtäkkiä rupee tärisemään ja kuuluu pientä ääntä. Tämä toki vain niissä tilanteissa jotka aktivoi naurua vastaavaa aivo-aluetta aivan todella paljon.
[/quote]
Aikuinen ihminen pystyy pidättelemään naurua vaikka puraisemalla huulta tai kieltä, tai sitten ottamalla paperin suun eteen.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 02:14"]
Nauru on usein tahaton reaktio johonkin yllättävään tapahtumaan. Veikkaan että tässäkään tapauksessa ei naurettu pilkkaamisen vuoksi vaan pelkkänä hallitsemattomana reaktiona. Kuitenkin tapahtuneen jälkihoito jäi huonoksi.
[/quote]
Miksi tätä alapeukutetaan? Nauru tosiaan voi olla aivan hallitsematon reaktio. Esim. itse kun kuuntelin yhden änkyttäjän puhetta luokassa joka ei saanut oikeen mitään sanottua ja jokainen sana vaati sen 10sec sanan alun toistamista niin tuli aivan hallitsemattomia naurureaktioita kehossa. Voisi luulla että olen kamala ihminen ja pilkkaaja mutta asia ei näin ole.
[/quote]
Tilannetajuinen ja järkevä ihminen osaa hallita tunnereaktioitaan eikä tirsku toisten ominaisuuksille tai mokille.
[/quote]
Ei naisten tarvitse välittää koska pyhällä vulvalla saa kaiken anteeksi.
Nauramisesta ei ole itse vastuussa, kuten periaatteessa ei mistään muustakaan. Kyse on vain aivojen kemiallisesta koostumuksesta, mihin ei mikään hyvä eikä paha ''sielu'' (ei ole olemassakaan) vaikuta ollenkaan.
Kuule Vulva, missä sanottiin työntekijöiden olleen naisia? Taisit myös unohtaa, että nainen ne uudet safkat osti.
[/quote]
[/quote]
Apina olet. Eläimet käyttäytyvät noin, eivät ihmiset. Tuntuuhan se mukavalta kun joku alkaa hytkymään kun näkee sinun naamasi, eikös vaan? Vai olitko vasta 8-vuotta vanha?
Ei muuta kun työntekijöiden nimet julki. Siitä se hauskuus sitten alkaa heidänkin osalta!
Työntekijöiden käytös on suoraa jatkumoa siihen miten ihmisiä arvostellaan ilman mitään kunnioitusta. Tosi-tv, blogit, some ja av-palsta mahdollistaa nimettömän herjaamisen, arvostelun ja nauramisen. Luonnollinen myötätunto on jäänyt kehittymättä, kun tosi-tv:n esiintyjät on vapaata riistaa ivaamiselle eikä heidän tunteita tarvitse ottaa huomioon ruudun toiselta puolelta.
Se mies on voinut olla joku 40-50 vuotias, kun teinit arvioi ikää, niin pieleen menee.
Ihme homma, kun hesellä käy näin jatkuvasti, eikö jeesus ihmisten pitäisi täysin toisenlaisia?
Kuopion keskustan tuntumassa paljon oleskelleena tämmöinen käytös ei tullut yllätyksenä.
Tässähän on vaan asian toinenpuoli...
Toisekseen asian FB laittavat ovat jotenkin noloja...kukapa se kissan hännän nostaa.
Onhan tuollainen tilanne hassu. Itsekin ravintola-alalla työskennelleenä nauroin, tiputti ruoat sitten minä itse, asiakas tai työkaveri. Mitäpä siinä enää voi muuta.
Toisaalta meillä ei _koskaan_ asiakkaat siivonneet itse ja uuden annoksenkin sai, vahinkoja sattuu ja firma ei siihen kaadu. Useimmiten naurettiin yhdessä tilanteelle lopulta.
Kävin just eilen kyseisessä hesessä, enkä huomannut mtn outoa. Ehkä työntekijät olivat jo saaneet huutia tms. t. se 16-vuotias teini
Niin, kenellekään ei tulee muuta vaihtoehtoa mieleen?! Toinen asiakas heittänyt tiskillä läppää tai keskenään vitsailivat...
Tässä on tilanne nyt esitettynä VAIN yhden osapuolen lasien läpi katsottuna!
Ja näistä jaoista on niin mennyt maku, joissa itsestää kirjoitetaan se sankari ja muut auttamatta niitä kusipäitä!
No vaikka jokin muu asia olisi naurattanut, niin työntekijöiden kuuluu siivota asiakkaan tiputtamat ruoat. Jos todellakin naureskelivat tälle miehelle, niin sopii miettiä, miten haluaa itseään kohtaan käyttäydyttävän 40 vuoden kuluttua. Autetaanko vai naureskellaanko? Katsokaas, kun me kaikki vanhenemme ja se nuoruus on todella lyhyt aika.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 08:51"]
No vaikka jokin muu asia olisi naurattanut, niin työntekijöiden kuuluu siivota asiakkaan tiputtamat ruoat. Jos todellakin naureskelivat tälle miehelle, niin sopii miettiä, miten haluaa itseään kohtaan käyttäydyttävän 40 vuoden kuluttua. Autetaanko vai naureskellaanko? Katsokaas, kun me kaikki vanhenemme ja se nuoruus on todella lyhyt aika.
[/quote]
Olikso koko muun toiminnan pitänyt yksin perunoiden takia pysähtyä?! Ei missääm ole 24/7 päivystävää siivouspalvelua, jos asiakkaalle saatuu tapahtumaan vahinko.
Melua tyhjästä!
Hesessä on kyllä aivan uskomattoman surkea palvelu :( ruuissa kestää, lähes aina tilaukset on pakattu väärin tai jotain puuttuu, mokailuja ei pyydetä anteeksi...