Harmittaa, että olen löytänyt ihanan miehen näin nuorena...
Pelkään, että tulen katumaan tai kaipaamaan vanhempana jotain kokemuksia ym.
Kommentit (11)
Sama! Just oon tän päivän tota miettinyt. Haluaisin mennä vaihtoon, asua monessa maassa ulkomailla, keskittyä uraan jne. Mutta mies on jo vakityössä Suomessa, en voi niin vain muuttaa pois vuodeksi.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 00:02"]
Tyhmä. T. nainen 38 v
[/quote]
Miksi?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 00:05"]
Tyhmä. T. nainen 38 v
[/quote]Ymmärrät kyllä hyvän miehen ja rakkauden arvon kun ne menetät. Mutta itse teet omat päätöksesi.
3
Miksi?
[/quote]
Asiahan nyt on vain yksinkertaisesti niin, ettet voi sekä säästää kakkua että syödä kakun. Joku valinta on aina tehtävä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 00:05"]
Tyhmä. T. nainen 38 v
[/quote]Ymmärrät kyllä hyvän miehen ja rakkauden arvon kun ne menetät. Mutta itse teet omat päätöksesi.
3
Miksi?
[/quote]
[/quote]Menipä lainaukset hienosti... Mutta tuolta välistä voit lukea vastauksen.
3
Sille, joka harmittelee elämätöntä elämää, koska mies ei voi lähteä mukaan, sanoisin: lähde hyvä ihminen yksin!!!! Jos suhde siihen kaatuu, niin on kaatuakseen. Älä mitätöi omia unelmiasi tai sinusta tulee kärttyinen akka, joka syyttää miestään elämättömästä elämästä, vaikka mies ei edes estänyt häntä lähtemästä!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 00:03"]
Sama! Just oon tän päivän tota miettinyt. Haluaisin mennä vaihtoon, asua monessa maassa ulkomailla, keskittyä uraan jne. Mutta mies on jo vakityössä Suomessa, en voi niin vain muuttaa pois vuodeksi.
[/quote]
Olin vuoden vaihdossa, vaikka seurustelin jo tuolloin nykyisen mieheni kanssa. Tosin aluksi aioin olla vain puoli vuotta, mutta jatkoin sitten vaihtoaikaani, kun vaihdossa oli niin kivaa. Näimme vaihtoaikana noin parin kolmen kuukauden välein. Olemme myös matkustelleet erikseen sekä yhdessä.
No sittenhän sinulla on jo koemusta siitä, että kaukosuhde toimii! Ei kun menoksi vaan uudelleen - älä jätä asioita tekemättä siksi, että mies ei voi osallistua kaikkiin menemisiisi / tekemisiisi!
Älä suotta pelkää, kyllä se ihana ehtii muuttua aika kamalaksi, kunhan yhdessä vanhenette