Beverlyhillsin täykkärit
Illan pelastus taas! kuka on lempparisi, inhokkisi?
Mulla vaihtelee usein, ennen pidin Yolandasta ja Brandista nyt ne on ollu vähän inhottavia :D
Kommentit (25)
Vmp... Olen aina miettinyt katsooko joku oikeasti tuollaista paskaa? No, nyt sain vastauksen siihenkin asiaan...
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:02"]Kimillä jalat maassa? Se leijailee kyllä omissa sfääreissään
[/quote]
No silleen down to earth että se ei liikaa diivaile. Mä voin kuvitella et se kokkailee ja siivoilee kotona itse eikä sillä ole liutaa assistentteja kuten Brandilla ja Lisalla. Onhan Kim ihan höpsö, mutta aito eikä juonija niin kun muut.
Onko tuo täysin näytelty sarja, mutta olevinaan realitya?
Mun mielestä ohjelma on viihdyttävö koska omassa elämässä ei ole noin paljon draamaa, tosin on ystäviä jotka liikkuvat tällaisissa piireissä ja on olevinaan niin ystäviä mitta selän takana supistaan ja auta armias mitä riitoja olen todistanut, tämän takia viihdyn vain hyvien ystävien seurassa
Huomista ootellen ;) päivän annos hömppää saatu..
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:19"]
Onko tuo täysin näytelty sarja, mutta olevinaan realitya?
[/quote]
Eiköhän, mutta ihan viihdyttävää katseltavaa silti ;) Harva sarja kai oikeasti täysin realitya on.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:30"]
[/quote] Ei tuu :-(
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:30"]
[/quote] Ei tuu :-(
[/quote] MITÄ?
Brandi on niiiin kiusaaja. Se uima-altaalla olo päivä oli ihan kamala. Älytöntä ininää, että sinun on mentävä altaaseen kun tämän päivän järjestit ini ini ini..Aikuiset naiset!!
Joyce vaikuttaa ihan järkevältä ja syystä vihainen!
Brandi taitaa olla katkera kun ei enää ole se nuorin ja kaunein housewifey
Mua inhottaa miten se Brandi kiusaa sitä Joycea. Ja se Yolandan ylimielisyys ( ne sydämet paikkakorteissa). Tämän päivän jaksoa en ole vielä nähnyt. Katson omassa rauhassa tallennukselta:). Onneks vihdoin alkoi uudet jaksot.
Yolanda on mun suosikki, ja Brandi. Eivät tosin ole aina mukavimmasta päästä mutta seuraan mieluiten heidän juttuja. Joyce on ihan läpikotaisin feikkityyppi ja Kim on myös ärsyttävä. Lisa on ihan jees ja Kyle on mun suosikki-inhokki.
Suosikit: brandi, yolanda ja carlton.
Inhokit: Kim ja kyle, yök.
Neutraali: Lisa
Superärsyttävä: jaqueline ;)
Ihan mahtava sarja, oon niiiiin koukussa!!!
Taylor oli paras! Nyt varmaan Lisa.
Carlton on WT vaikka kuinka pesis dollareissa!
Arvostan silti kun uskaltaa olla oma ittensä :)
Kim on ainoa jolla vähänkään jalat maassa. En yhtään ihmettele et Brandin mies hankki parempaa seuraa. Se on totaalisti pimeä.
Kimillä jalat maassa? Se leijailee kyllä omissa sfääreissään
Lisa on ihan ykkönen :)