Pussailin kaverimiehen kaa.... morkkis!!
Pussailin ja kiehnäsin koko illan samaan kaveriporukkaan kuuluvan miehen kanssa. kaduttaa ja vituttaa että olin niin kännissä ja annoin tämän asian tapahtua. Mies on kuulemma kaiken lisäksi muhun ihastunu!! Tää mies myös anto mun juoda omia juomiaan koko illan ja minä idiootti join kaikki tarjotut juomat, ku ajattelin että kaverina tarjoaa. Olin ihan kaatokännissä enkä oo siis millään tavalla ollu koskaan kiinnostunu kyseisestä miehestä, hän itse asiassa vähä ällöttääki mua fyysisesti, vaikka ei kai niin sais sanoa kenestäkään :(
Mennään taas ens viikolla juomaan samalla porukalla ja mua nyt jo jännittää ku en haluis nähä tätä miestä enää......ikinä! Pitääkö mun sanoo sille että joo en oo kiinnostunu, jos se jatkaa samanlaista juomien tarjoamista ja mun seurassa olemista vai oonko vaan kylmä? hyi että mua ällöttää ja kauhee morkkis ku näin pääsi käymään....
onhan muilleki käyny näin? miten selvisitte?
Kommentit (10)
Mietin jo tuota toisen miehen hommaamista, mutta aattelin että onko se ilkeetä.... :D toisaalta oon joskus hänelle selittäny jostain säädöistäni aikasemmin, että kai se on tajunnu etten oo kiinnostunu. Mutta hyvä, oon eka normaali ja jos alkaa flirttailemaan tai muuta, niin sanon suoraan. Paha vaan ku sitä joutuu näkemään tulevaisuudessaki aika paljo ku samoissa porukoissa pyöritään.
Ap
Täällä muuten sama tilanne, mutta harrastettiin seksiä. Helvetin helvetti.
Voi ei, nelonen! Tää morkkis on ihan kauhee tunne..... ja hävettääki jotenki ku se mies on ihan kauhee. Olitko ulkosesti kiinnostunu siitä miehestä vai oliko sama tilanne ku mulla?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:40"]
[/quote]
Siis hyi, niin ällö ja kamala mies et oli ihan pakko levittää jalat!!
Enkestäääh
Sama kun sulla. En edes muista tuota seksiä, olin vaan yksinkertaisesti niin kännissä. Mua oikeasti oksettaa koko tyyppi nyt, vaikka ollaan/oltiin hyviä kavereita. Että pitää ihminen olla tyhmä. -nelonen
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:40"]
[/quote]
Siis hyi, niin ällö ja kamala mies et oli ihan pakko levittää jalat!!
Enkestäääh
[/quote]
Rauhotu. Ei se ollu sun miehes; ihan vapaa tyyppi. -nelonen
Joooo hyi. Ja nolottaa ku aattelee miten kaikki on varmaan nähny miten mä sen kanssa oon kiehnänny. En muista paljookaan, enkä todellakaan tiiä MIKSI oon jääny sen seuraan. Ens kerralla otan sitte reilusti vähemmän viinaa. Jos sua nelonen yhtään helpottaa niin tällä miehellä on jotain 50 kiloo ylipainoo, eikä oo muutenkaan hyvännäkönen, tai ees kovin älykäs! :D että en tiiä voiko sulla olla ollu pahempi mies. MIKSI MIKSI äääähh
Ap
Miks täällä joku alapeukuttaa kaikkea? :D onko morkkiksen aiheuttaja linjoilla
Ap
Olet normaali, jos tarjoaa jotain niin sanot ettet ota vastaan ja lisäät vielä selkeästi, ettet ole muutenkaan kiinnostunut. Hommaa joku mies ens viikoksi niin sitten pysyy kauempana :D