Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkulaiva Marco

Vierailija
22.09.2014 |

Mitäpäs hänestä vois sanoa... :\

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää aikuiset ihmiset, täällä anonyymisti on niin hyvä ja helppo haukkua muita! Te olette säälittäviä, ei ihminen joka uskaltaa olla oma itsensä.

Vierailija
2/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana mikä tyyppi taas kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskois et on vaan 35-vuotias. Tyypillinen suomalainen juntti. Ei tyylitajua, ei laulu- eikä tanssitaitoa, ei itsekritiikkiä, kovat luulot itsestään. 

Vierailija
4/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen nainen on ikäloppu, sanoi tämä 35-vuotias tyttöjä etsivä poikanen, joka näytti olemukseltaan viisikymppiseltä.

Vierailija
5/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taas tuotannon tarkoitus sinkkuvalinnassaan ollut naureskelemaan pääsy vai mitä ihmettä?

Vierailija
6/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hän suomenruotsalainen tms. kun tuntui että puhui vähän hassusti suomea?

Vierailija
7/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää 50v mieheltää silti ei kelpaa 40v nainen vaan pitää olla nuori ja nätti tyttö. Ei omaa mitään tajua siitä ettei ole mikään hurmuri mikä voisi pitää koia kriteereitä naisten suhteen.

Vierailija
8/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:14"]

Ei uskois et on vaan 35-vuotias. Tyypillinen suomalainen juntti. Ei tyylitajua, ei laulu- eikä tanssitaitoa, ei itsekritiikkiä, kovat luulot itsestään. 

[/quote]

Taisi sanoa viihtyvänsä Suoli24:lla. Tuollaiset tyypit ne niitä naisten haukkumisketjuja sinne luultavasti rustaavat. Ja kun et naisena halua ko. tyypin kaltaisiin tutustua niin oletkin sitten nirso lutka, juu'u.

Vierailija
9/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella työläältä tuntui kuunnella hänen puhettaan. Sanat tulivat yksi kerrallaan ja todella hitaasti. Ehkä tosiaan suomenruotsalainen? Tai sitten muuten vaan hidas. Trukkikuskit eivät taida olla sieltä terävimmästä päästä.

Tanssi- ja laulutaidot eivät mielestäni oikein vastanneet sitä, miten hän itse niitä kuvaili.

Vierailija
10/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pittsburger Penguins

Vierailija
11/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmaa katsoessa tuli sellainen olo, etten yhtään ihmettele Marcon sinkkuutta. Tosiaan liian kovat luulot itsestään, vaikka varmasti muuten on ihan mukava. Ei kuitenkaan kannattaisi asettaa noin kovia kriteerejä "tytöille", kun itse ei ole mikään jumalan lahja maailman naisille. 

Jos minä olisin pyytänyt joltain yhden illan tutulta puhelinnumeroa eikä tämä vastaisi kun soitan, niin minulle tulisi varmasti ensimmäisenä mieleen, ettei hän olekaan kiinnostunut ja oli vain kohtelias antaessaan numeronsa. Ehkä olen vain liian kyyninen ja pessimistinen. Marcohan oli heti sitä mieltä, että "tyttö" ei vaan kuullut kännykkänsä soivan.  

Vierailija
12/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:29"]

Ohjelmaa katsoessa tuli sellainen olo, etten yhtään ihmettele Marcon sinkkuutta. Tosiaan liian kovat luulot itsestään, vaikka varmasti muuten on ihan mukava. Ei kuitenkaan kannattaisi asettaa noin kovia kriteerejä "tytöille", kun itse ei ole mikään jumalan lahja maailman naisille. 

Jos minä olisin pyytänyt joltain yhden illan tutulta puhelinnumeroa eikä tämä vastaisi kun soitan, niin minulle tulisi varmasti ensimmäisenä mieleen, ettei hän olekaan kiinnostunut ja oli vain kohtelias antaessaan numeronsa. Ehkä olen vain liian kyyninen ja pessimistinen. Marcohan oli heti sitä mieltä, että "tyttö" ei vaan kuullut kännykkänsä soivan.  

[/quote]

No neito kekkas päästään koko numeron, että pääsi häiskästä eroon.

Vierailija
13/22 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin olisiko ollut lievä kehitysvamma sen verran puhe välillä tökki. En tosin tiedä voihan se olla että oli alkohoolilla oli osuutta asiaan.

Vierailija
14/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täälä haukkuu yh mammat rohkeaa suomalaista miestä! menkää itteenne, ensi pokaatte miehen ja sit saadaan rääkyvä kakara, jonka jälkeen äijä ottaa ja lähtee niin ruvetaan penäämään elatusapuja. HÄVETKÄÄ ROTAT!!

Vierailija
15/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti naiset tuntuu häneen ihastuvan. Ainakin miehen omasta mielestä.

Vierailija
16/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies.

Vierailija
17/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli ihan kiva ja sympaattinen mies.

Vierailija
18/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää eka kaudellaki mukana? Silloin joku ton tyyppinen etti kans pitkähiuksista muistaakseni.

Vierailija
19/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tyttöjä se Marco ettii. Huhhuh.

Vierailija
20/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi karaoike ihan rytmissä halunut pysyä mut pisteet hyväst yrityksest kyl

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme