Minun pitää muistutella itseäni vähän väliä siitä, että olen parisuhteessa :O
Se on niin uusi ja erittäin, erittäin harvinainen asia minulle, jonka jutut menevät lähes poikkeuksetta päin vittua heti ensimetreillä. Siksi olen nyt ihan hämmentynyt siitä, etten oikeasti voi enää tehdä samoja asioita joihin olen niin tottunut. Ja EI johdu siitä, että haikailisin jotenkin sinkkuutta, ei todellakaan. Tämä on vain hyvällä tavalla niin outoa.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:29"]Onnea :-)
[/quote]
Kiitos!
Kyllä siihen sitten tottuu. Mulla oli sama ongelma sen jälkeen, kun olin ollut tosi pitkään sinkkuna.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:17"]Kerro nyt pari esimerkkiä
[/quote]
Esimerkkiä mistä?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:19"]Kyllä siihen sitten tottuu. Mulla oli sama ongelma sen jälkeen, kun olin ollut tosi pitkään sinkkuna.
[/quote]
Ooh, en olekaan outo!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:17"]Kerro nyt pari esimerkkiä
[/quote]
Esimerkkiä mistä?
[/quote]
No niistä jutuista mitä et voi enää tehdä ja jonka takua sun pitää muistuttaa itseäsi suhteesta
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:17"]Kerro nyt pari esimerkkiä
[/quote]
Esimerkkiä mistä?
[/quote]
No niistä jutuista mitä et voi enää tehdä ja jonka takua sun pitää muistuttaa itseäsi suhteesta
[/quote]
Deittailu. Olin sinkkuna ahkera, siis oikeasti ahkera deittailija. Ja ei, en siis todellakaan kaipaa deittailua. Se on vaan hassua, etten enää voi sopia joka viikille (tyyliin) uusia treffejä ja go with the flow.
Mulla oikeasti Sama homma :) 7 v olin sinkkuna ja deittailin...eli koko aikuisisän
Muakin vähä ihmetyttää että mitä et voi tehdä? Okei, et voi hyppiä muiden sänkyihin jne mutta.... Touko on ongelma? Kyllä mää ainakin voin tehdä just niitä asioita mitä haluan ja tehnyt sinkkunakin eli tapailla kavereita, käydä baarissa, mennä ja tulla muutenkin omien menojen mukaan. Miehellä kans omat menot, ei oo kyllä tarvinnu tapoja muuttaa tai luopua mistään. 5v yhdessä
Aa, deittailu. Olitkin ehtinyt vastata. -13
Mitä se deittailu käytännössä on. En ole ikinä harrastanut =O
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:31"]Et taida olla kovin rakastunut..
[/quote]
No en taida juu - en rakastu parissa viikossa. - Ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:32"]Mitä se deittailu käytännössä on. En ole ikinä harrastanut =O
[/quote]
Ihmisten tapaamista? :D
Onnea :-)