Montako sairaspäivää olet tänä vuonna jo pitänyt?
Itse vasta 20, olen ollut löperö. Loppuvuodesta täytyy kiirehtiä pitämään vähän enemmän! Lomaakin on vielä jäljellä pari viikkoa tänä vuonna. Huh. Kiirettä pitää.
Kommentit (59)
Tänään on menossa toinen päivä ja edelliset onkin sitten vuodelta 2016, jolloin mursin jalkani. En sairasta koskaan, mikään ei tartu.
En ainuttakaan vuosikausiin. En edes muista, koska olen viimeksi ollut sairaana.
0,5 päivää koronarokotteesta nousseen kuumeen vuoksi.
En yhtään. Viimeksi olin sairauslomalla vuonna 1995, kun sain influenssan.
N54
3,5
Oli burnout-lomaa kesäkuussa. Lopetin työt siellä viime perjantaina.
Maaliskuussa olin 3 vkoa burnout-sairaslomalla, sen jälkeen en yhtään.
Noin 120 ja melkein saman verran todennäköisesti edessä. Tätä ennen saman työnantajan palveluksessa yhdeksän vuoden aikana yksi päivä.
Nolla, viimeksi olin töistä poissa v. 2019. Tupakoinnin lopettaminen vei myös räkätaudit ja poskiontelotulehdukset.
En ole enää työelämässä,joten en yhtään. Tosin töissäkin oli harvinaista, että olin sairauslomalla.
Kolme päivää lääkäri kirjoitti flunssasta, mutta en ehtinyt pitää niitä.
Tapahtui pieni onnettomuus ja olin 9 viikkoa saikulla.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Viimeksi olin sairauslomalla vuonna 1995, kun sain influenssan.
N54
Oho, siitäkin on jo 20 vuotta
Nolla, koska pienessä flunssassakin olen voinut tehdä etänä. Ilmoitan siitä puolitehoisuudesta kyllä aina esimiehelle.
En myöskään milloinkaan ole pitänyt vapaapäivää lapsen sairastaessa, vaan miehen kanssa on puolitettu työpäivä ja vuoroteltu. Se nyt on ollut aivan typeryyttä, koska puuttuvat tunnit on olleet sitten 0euroa. Mutta stressaa jos jää yhteydenotot kasaantumaan.
En ole ottanut sairaaksi tekevää piikkiä joten 0.
3 tai 4. Flunssasta tuli 1 tai 2 (en muista) ja viisurileikkauksesta 2.
Lisäksi osapäiväisiä poissaoloja omien ja lapsen lääkärikäyntien takia, näitä on nyt ollut aika paljon tuon hammastapauksen takia, varmaan jo 5-10.
7 ehkä, osassa kuitenkin tehty töitä osittain etänä