Montako sairaspäivää olet tänä vuonna jo pitänyt?
Itse vasta 20, olen ollut löperö. Loppuvuodesta täytyy kiirehtiä pitämään vähän enemmän! Lomaakin on vielä jäljellä pari viikkoa tänä vuonna. Huh. Kiirettä pitää.
Kommentit (59)
0 päivää. Olen ollut nykyisellä työnantajalla 5,5 vuotta ja sinä aikana saikulla 2 päivää. En ole muutenkaan ollut elämäni aikana saikulla kuin pari päivää.
Yhden. Koronatestitulosten odottamisen aikana pystyin tekemään töitä etänä.
Kolme. Just sattumalta tänään katsoin.
Ei yhtään. Edellinen sairaslomapäivä on keväältä 2018. Vapaaehtoisessa karanteenissa ja etätöissä olin koronapandemian alkupuolella siinä vaiheessa, kun testeihin ei olisi päässyt kuin pää kainalossa.
Alkuvuodesta tuli liikaa: käsi katkesi liukkaalla tiellä. Oli kovin tylsää istua kotona tekemättä mitään :(
Mitään tauteja ei ole ollut.
Ei oo ollut ku yksi, kun olin leikkauksessa, eli leikkauspäivä meni saikulla. Oon hyvin harvoin ylipäätään kipeänä.
Viimeksi sairauspoissaolo vuonna 2009, yhden päivän. Viinaton, tupakaton, koukussa punttisaliin ja terveellinen ruoka yhdistettynä hyvään käsihygieniaan.
Muutama vuosi sitten 4 päivää saikulla jalan murtumisen takia(kirjoitettiin 6+6 viikkoa saikkua, mutta tein etänä). Ei muita saikkuja 20 vuoden aikana.
0 pvää. Viimeksi taisin olla vuonna 2012 neljä päivää.
Voin tehdä etänä, eli pienestä kuumeesta tai vatsataudista en ottaisi saikkua.
Lapsena luulin ettei aikuiset sairastu kun vanhempani eivät koskaan olleet kipeänä. Isäni oli 2000-luvun alussa yhden päivän sairaana, sitä ennen saikutti joskus 70-luvun alussa.
0 päivää tänä vuonna ja viime vuonna 0 päivää.
Vierailija kirjoitti:
3pv.
T. Varhaiskasvattaja
Meillä täytyy jäädä kotiin pienistäkin oireista, joten 15 + päivää on jo kertynyt ja neljä koronatestiä. Onneksi negatiivisia vielä toistaiseksi.
Myös varhaiskasvattaja
Olen ollut nykyisellä työnantajalla nyt 4 vuotta ja yhden sairaslomapäivän olen pitänyt.
En yhtään. Olin viimeksi pari vuotta sitten kolme päivää saikulla selän takka. Ja sitä aiemmin vuonna 2014 viikon flunssassa.
0,5. Eniten olen ollut kipeänä kun työskentelin avotoimistossa, joka oli täynnä meitä päiväkotilasten vanhempia. Pöpöjä oli tarjolla kohtuullinen buffet.
Ties kuinka monta, menin jo laskuissa sekaisin. Välilevy posahti. Nyt onneksi jo terve.