Onko kunnollisia miehiä enää olemassa?
Siis sellaisia jotka arvostavat avo/aviovaimoa niin huonoina kuin hyvinä hetkinä, eivätkä petä?
Olen itse kaunis, naisellinen ja kaikinpuolin kiva kolmekymppinen nainen, enkä pettäisi vaikka avioliitossa on ylä- ja alamäkiä. Olen aiemmin tehnyt niin, mutta koen tämän kasvamisena ihmisenä.
Kommentit (13)
Hyvän miehen löytäminen on helppoa. Vaikeaa on hyväksyä se, että hän ei ole pitkä, komea ja varakas.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:59"]
Hyvän miehen löytäminen on helppoa. Vaikeaa on hyväksyä se, että hän ei ole pitkä, komea ja varakas.
[/quote]
Niin no, sekin on hyväksyttävä, että pitkä, komea, varakas ja hyvä mies ei ole vapaana.
-185cm, 5300e/kk tienaava vaimonsa mielestä komea ja hyvä mies
Ap ei edes itse täytä kriteereitään - kyllä minä petän, tästäpä voinkin päätellä, että kaikki miehet pettää.
täällä urheilullinen, 175cm, äo 135, 5000€/kk tasapainoinen mies... sinkku.
mitä vikaa minussa on :)
On niitä... meillä ainakin asuu yksi.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:17"]täällä urheilullinen, 175cm, äo 135, 5000€/kk tasapainoinen mies... sinkku.
[/quote]
Liian pieni kikulee sulla.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:59"]
[/quote]
Niin no, sekin on hyväksyttävä, että pitkä, komea, varakas ja hyvä mies ei ole vapaana.
-185cm, 5300e/kk tienaava vaimonsa mielestä komea ja hyvä mies
[/quote]
Et edes ole pitkä.
Ei ole. Varsinkin me kaikki sinkkumiehet ollaan ihan surkeita kaikki.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 15:59"] Hyvän miehen löytäminen on helppoa. Vaikeaa on hyväksyä se, että hän ei ole pitkä, komea ja varakas. [/quote] Niin no, sekin on hyväksyttävä, että pitkä, komea, varakas ja hyvä mies ei ole vapaana. -185cm, 5300e/kk tienaava vaimonsa mielestä komea ja hyvä mies [/quote] Et edes ole pitkä.
[/quote]
My point exactly. Jos kaltaiseni luuseri pariutuu, miten ne 188cm olisivat vielä saatavilla?
Ekan 3 v jälkeen ne kunnollisimmatkin muuttuvat ei-niin-kunnollisiksi.
Ei ap:n ikäisiä. Omani vein markkinoilta hänen ollessa 22. Itse olin pari vuotta vanhempi ja haku päällä perheen perustaminen ja avioliitto mielessä. Nappi valinta. Omat vikansa kuten kaikissa, mutta päivääkään en ole katunut tai rakkauttani epäillyt.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:17"]
täällä urheilullinen, 175cm, äo 135, 5000€/kk tasapainoinen mies... sinkku.
Kerropa itse miksi et ole kelpuuttanut tai et ole kelvannut. Sinähän sen parhaiten tiedät.
[/quote]
On, mutta koska he eivät ole aikanaan kelvanneet suominaisille, he ovat katsoneet puolisot muualta ja elävät onnellisina loppuelämän kestävässä parisuhteessa.