Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kamalin hajuvesi :/

Vierailija
22.09.2014 |

Minä aloitan:

Christian Dior- Jadore :/

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanilja-hajuvedet ja se seppälän boum-tuoksu! Hyi! Haisee semmoselle marjaisen ja imelän makealle. Myös suurin osa Victoria secretin bodymisteistä on aika pahoja, ylihypetettyjä. Itse tosin tykkään siitä pure seductionista.

Vierailija
2/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy Girl . Hyi hoo, kaverini aikoinaan lutrasi sillä joka päivä litratolkulla kunnes tuli migreeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaikkia hajuvesiä. Ne on valmistettu sellaiseksi, että haju leviää mahdollisimman tehokkaasti ympärille.  Tykkään eteeristen öljyjen tuoksusta, mutta hajuvedet ovat vain niin offensiivisia, että kaikki äklöttävät.

Vierailija
4/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän hajuvedet

Vierailija
5/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimiä en muista, mutta kaikki imelät, makeat hajut. Ja tuo vanilja-aromi on kyllä tosi paha myös. Mulla tulee noista huono olo ja pää kipeäksi.

Vierailija
6/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolce & Gabbana Light Blue. Imelä, puuterimainen ällötys.

Vierailija
7/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä löytänyt miellyttävää hajuvettä. Kaikki haisevat tunkkaiselle ensimmäisen tunnin jälkeen ja sen ensimmäisen tunnin aikana ne ovat aivan liian voimakkaita, samanlainen pistävä haju kuin kissan kusessa taustalla. No, ihmiset näkevät väritkin todella eri tavalla, en siis oleta että se käyttäjä haistaa samoin kuin minä.

Yhden kerran olen luullut että nyt löytyi hyvä hajuvesi mutta sekin osottautui eteeriseksi laventeliöljyksi. Eli ei taida hyvää hajuvettä ollakaan olemassa.

Vierailija
8/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hajuvedet haisee ihan yhtä pahalle!!
Miksi käytätte hajuvettä? Onko ominaistuoksunne niin paha, että se pitää peittää vahvoilla tekotuoksuilla?

Vierailija
9/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Escada

Vierailija
10/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lacosten sen pinkki. Ällömakea hattaratyttöunelma, yöks.

- Escadan kesätuoksu, en muista mikä niistä joten aika turha maininta.

- Chanel 5

- Mark Jacobsin se kukkahäkkyräpullo

Vierailija
11/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätitärpätit eli Chanel 5, Opium, Samsara

Vierailija
12/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:14"]Kaikki hajuvedet haisee ihan yhtä pahalle!!
Miksi käytätte hajuvettä? Onko ominaistuoksunne niin paha, että se pitää peittää vahvoilla tekotuoksuilla?
[/quote]
Miltähän haiset itse senkin hippi?

Vierailija
13/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja teki ihan samantyylisen aloituksen muutama päivä sitten helmikorvakoruista. Ideana näyttää olevan jonkun yleisen tuomion saaminen asialle (tässä hajuveden käytölle). Mikä on? Vituttaako anoppi? Onko paras kaveri pettänyt? Hankaluuksia miehen kanssa?

Mitä jos aloittaja selvittäisi ongelmansa esim. puhumalla niistä sen sijaan, että täyttää palstoja tyyliltään tunnistettavilla oksennusten kaatamisilla vieraiden ihmisten syliin. On ihan ok kysellä ihmisten mieltymyksistä niin, että antaa erilaisille mielipiteille ja mieltymyksille tilaa ja kunnioittaa meidän kaikkien erilaisuutta. Yhtä ainoaa totuutta hakeva on aina vähän säälittävä.

Vierailija
14/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä ihmiset ei osaa suihkauttaa tarpeeksi vähän
T: ei varsinaisesti hajuallerginen mutta liian monta kertaa ällöttävässä lemupilvessä esim bussissa istunut

Vierailija
15/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin huvittaa, kun ihmiset loukkaantuvat siitä, että hajuvesistä ei tykätä :D Hajuvesiä laitetaan "ihan itsensä vuoksi", mutta kuitenkin ne on suunniteltu niin, että ne leviävät ja kestävät iholla mahdollisimman tehokkaasti. Lisäksi niitä ohjeistetaan laittamaan pakkoihin, jotka edesauttavat hajun leviämistä. 

Ihmiset siis varta vasten lisäävät itseensä hajua, jonka tarkoitus on haista toisen nenään, ja sitten loukkaantuvat, kun toiset eivät tykkääkään siitä.

Vierailija
16/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YSL Elle. Yöök

Vierailija
17/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:57"]Mua niin huvittaa, kun ihmiset loukkaantuvat siitä, että hajuvesistä ei tykätä :D Hajuvesiä laitetaan "ihan itsensä vuoksi", mutta kuitenkin ne on suunniteltu niin, että ne leviävät ja kestävät iholla mahdollisimman tehokkaasti. Lisäksi niitä ohjeistetaan laittamaan pakkoihin, jotka edesauttavat hajun leviämistä. 

Ihmiset siis varta vasten lisäävät itseensä hajua, jonka tarkoitus on haista toisen nenään, ja sitten loukkaantuvat, kun toiset eivät tykkääkään siitä.
[/quote]
Näinpä... paljon mieluummin haistaisi ihmisen olemattoman hennon ominaishajun joka ei aiheuta päänsärkyä

Vierailija
18/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel 5. Oksensin, kun sairaalassa viereisen sängyn potilas hajusti itsensä sillä todella runsaasti.Oksensin aina, kun sama ihminen tuli huoneeseen haisemaan. Joka kerta. Vieläkin oksettaa, jos jollain on, mutta nyt pääsen (yleensä) pakoon, kun en ole enää letkuissa.

Joka paikkaan ei haju sovi!

Vierailija
19/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljahajuvedet. Sain joskus ruokamyrkytyksen luokkaretkellä viroon ja yksi huonekaverini suihkutti sitä vessaan vaikka kuinka paljon että oksennuksen haju katoaisi. Nykyään vaniljahajuvedet saavat minut oksentamaan.

Vierailija
20/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuterimainen?

Hajuvesiketjuissa on aina niin hauskaa se, että näihin kommentoivat ihmiset, jotka eivät edes haista mitään :D[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:53"]

Dolce & Gabbana Light Blue. Imelä, puuterimainen ällötys.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi