Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kamalin hajuvesi :/

Vierailija
22.09.2014 |

Minä aloitan:

Christian Dior- Jadore :/

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ratikassa haistan jonkun tosi ihanan tuoksun. en tiedä kenestä se lähtee, en edes käyttäjän sukupuolta. aika vaikeeta jäljittää sitä tuoksua.

Vierailija
22/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel 5 ja se Madonnan uusin (valko-kultainen pullo) tulee ekoina mieleen. Hirvityksiä, puklaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tresorin Midnight Rose, kammottavan ällö tuoksu. Yhden duunikaverin suosikki, oksetus. Ehkä jossain pimeässä ja vähän...

Vierailija
24/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thierry Muglerin Angel... Sitä kun käyttää ruuhkabussissa niin itku tulee ja päätä alkaa särkeä. Sitä voi korkeintaan käyttää iltatuoksuna ja todella todella vähän. Kylpeminen siinä työaamuina ja bussillisen ihmisiä voimaan pahoin. Ihmettelin että kukaan ei ollut maininnut tätä "tuoksua" aiemmin tässä ketjussa.

Vierailija
25/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

chanel, egoist

Vierailija
26/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää eräs sukulainen, jolla on vahvat käsitykset oikeasta ja väärästä. Jos hänen kanssaa on samaa mieltä, on oikeassa.  Vain Yves Rocher tai Body Shop ovat sallittuja merkkejä. Tyyppi penkoo aina luvatta meidän kylpyhuoneen laatikot ja kaapit ja sen jälkeen haukkuu kaikki merkit. Munkin hajuvesi on taas paskaa. Mutta se, että lotjaa jotain YR:n tai BS:n hajustettuja vartalovoiteita itsensä täyteen ei ole ollenkaan sama kuin hajuveden käyttö. 

Vierailija
27/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel 5 - hajusta tulee mieleen palasaippua. 

Vierailija
28/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel N°5

Vierailija
29/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myskipohjaiset, raskaat ja itämaiset tuoksut. Kevyet sitrustuoksut kestän paremmin.

Vuosia sitten oli muodissa melonihajuvesi. Oli koomista kulkea kesällä Lontoossa, kun joka toinen "trendikäs" tyttö tai nainen tuoksui samalle hajuvedelle.

Vierailija
30/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi tresorin midnight rose mullakin, myös opium ja samsara. eiks chanel 5 ala olla jo retroällöö? kohta siis in?

Vierailija
31/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Escada Cherry in the air. Aluksi tuoksuu hyvälle mutta sitten tulee pää kipeäksi ja kuvotus.

Vierailija
32/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angel mainittiin aiemmin listalla. Erehdyin kokeilemaan tuoksua ranteeseeni ja yritin olla oksentamatta koko kotimatkan, kun löyhkä oli törkeä. Kuurasin käteni kynsiharjalla päästäkseni katkusta eroon.

Kyseinen suklaalta tuoksuva (hahaa!) HAJUvesi pitäisi kieltää lailla.

Vierailija
33/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorin Poison on ihan kamalan tunkkainen ja imelä, ja sen käyttäjät hölväävät sitä päälleen ihan liikaa. Kenzon Flower on kiva tuoksu, mutta luoja että se haisee mun iholla pahalle! Ennen tuota en ollut täysin sisäistänyt sitä kommenttia, että kaikki tuoksut ei sovi kaikille, mutta tuon jälkeen tosiaan. Se käry oli ihan kamala :D

Vierailija
34/64 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:14"]Kaikki hajuvedet haisee ihan yhtä pahalle!! Miksi käytätte hajuvettä? Onko ominaistuoksunne niin paha, että se pitää peittää vahvoilla tekotuoksuilla? [/quote] Miksi en käyttäisi? Miksi itse haluat haista kuselle ja paskalle? Ei kuule ihan riitä se kerta päivässä parissa suihkua. Tarvis vähintään 3 suihkua päivässä. Jotkut haisee siltikin. Ja kyllä, yksi syy on jotta kamala ominaishajuni peittyisi. Lisäksi hikoilen herkästi. Mieluimmin tuoksahdan hajuvedellä kuin hielle ja pillueritteille. Lisäksi mielestäni se vaan kuuluu kauneudenhoitoon. Uidahan hajuvedessä ei kuitenkaan tarvitse. Mutta joo, itse kysymykseen. Yllämainitut Diorin Jadore ja Thierry Muglerin Angel on aika pahoja, joskin Angel tuoksuu oikeanlaisella iholla miellyttävälle. Minun ihollani oksennukselta. D&G Sicily ei vaan sytytä vaikka kuinka yritän. Eikä Laura Biagiottin Roma. Estee Lauderin Pleasures tuoksuu myös jotenkin oudolta.

[/quote]

Kuule, kyllä sä haiset hajuvedelle tuon kusen, paskan ja pillueritteen lisäksi. Ei se hajuveden haju niitä hajuja peitä, vaan ne hajut sekoittuvat keskenään. Hyh.
[/quote]

Höpönpöpön.

Vierailija
35/64 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tresor *oksennus*
Ja kaikki ruusuiset kammotukset

Vierailija
36/64 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Biagiotti Laura-tuoksussa on se outo oksennuksen haju

Vierailija
37/64 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kyllä todella herkästi päänsärkyä hajuvesistä, mutta kaikista pahin oli Lancomen Magnifique kun sitä kerran erehdyin itseeni suihkauttamaan. Tulin kotiin hirveän päänsäryn kanssa ja yritin kuurata ranteitani jotta tuoksu lähtisi mutta eihän se haju meinannut nenästä lähteä mitenkään. Miehen kotiin tullessa hän pelästyi ja kommentoi minun näyttäneen siltä kuin olisi kolmen päivän ryyppyputki takana. En tiedä miten tuo aiheutti niin pahan pänsäryn, pahoinvoinnin ja silmien punoituksen, mutta ei sitä minulle kiitos enää. 

Toinen paha on tuo Laura, siitäkin sain joskus aikamoisen kohtauksen. Onneksi en saa tällaisia reaktioita kun haistan ko. hajuvesiä muilla.

Vierailija
38/64 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 02:55"]

Laura Biagiotti Laura-tuoksussa on se outo oksennuksen haju

[/quote]

Oletkohan sä haistellut sitä joskus liian pitkän baari-illan jälkeen? ;) Olet ensimmäinen tapaamani, joka ei tykkää Laurasta. Yleensä se on hyvin tykätty tai ainakin siedetty. Itse olen täysin kyllästynyt siihen, mutta ei se pahalta nenääni vieläkään haise.

Vierailija
39/64 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorin hypnotic poison! miehen ex lemuaa aina siltä, kun hakee lapset.. mielestäni tuo sopisi iltakäyttöön, eikä päivittäin päälle roiskittavaksi

Vierailija
40/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:14"]Kaikki hajuvedet haisee ihan yhtä pahalle!!
Miksi käytätte hajuvettä? Onko ominaistuoksunne niin paha, että se pitää peittää vahvoilla tekotuoksuilla?
[/quote]

Miksi en käyttäisi? Miksi itse haluat haista kuselle ja paskalle? Ei kuule ihan riitä se kerta päivässä parissa suihkua. Tarvis vähintään 3 suihkua päivässä. Jotkut haisee siltikin.

Ja kyllä, yksi syy on jotta kamala ominaishajuni peittyisi. Lisäksi hikoilen herkästi. Mieluimmin tuoksahdan hajuvedellä kuin hielle ja pillueritteille. Lisäksi mielestäni se vaan kuuluu kauneudenhoitoon.
Uidahan hajuvedessä ei kuitenkaan tarvitse.

Mutta joo, itse kysymykseen.

Yllämainitut Diorin Jadore ja Thierry Muglerin Angel on aika pahoja, joskin Angel tuoksuu oikeanlaisella iholla miellyttävälle. Minun ihollani oksennukselta.
D&G Sicily ei vaan sytytä vaikka kuinka yritän. Eikä Laura Biagiottin Roma.
Estee Lauderin Pleasures tuoksuu myös jotenkin oudolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi