Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kamalin hajuvesi :/

Vierailija
22.09.2014 |

Minä aloitan:

Christian Dior- Jadore :/

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:14"]Kaikki hajuvedet haisee ihan yhtä pahalle!! Miksi käytätte hajuvettä? Onko ominaistuoksunne niin paha, että se pitää peittää vahvoilla tekotuoksuilla? [/quote] Miksi en käyttäisi? Miksi itse haluat haista kuselle ja paskalle? Ei kuule ihan riitä se kerta päivässä parissa suihkua. Tarvis vähintään 3 suihkua päivässä. Jotkut haisee siltikin. Ja kyllä, yksi syy on jotta kamala ominaishajuni peittyisi. Lisäksi hikoilen herkästi. Mieluimmin tuoksahdan hajuvedellä kuin hielle ja pillueritteille. Lisäksi mielestäni se vaan kuuluu kauneudenhoitoon. Uidahan hajuvedessä ei kuitenkaan tarvitse. Mutta joo, itse kysymykseen. Yllämainitut Diorin Jadore ja Thierry Muglerin Angel on aika pahoja, joskin Angel tuoksuu oikeanlaisella iholla miellyttävälle. Minun ihollani oksennukselta. D&G Sicily ei vaan sytytä vaikka kuinka yritän. Eikä Laura Biagiottin Roma. Estee Lauderin Pleasures tuoksuu myös jotenkin oudolta.

[/quote]

Kuule, kyllä sä haiset hajuvedelle tuon kusen, paskan ja pillueritteen lisäksi. Ei se hajuveden haju niitä hajuja peitä, vaan ne hajut sekoittuvat keskenään. Hyh.

Vierailija
42/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:14"]Kaikki hajuvedet haisee ihan yhtä pahalle!! Miksi käytätte hajuvettä? Onko ominaistuoksunne niin paha, että se pitää peittää vahvoilla tekotuoksuilla? [/quote] Miksi en käyttäisi? Miksi itse haluat haista kuselle ja paskalle? Ei kuule ihan riitä se kerta päivässä parissa suihkua. Tarvis vähintään 3 suihkua päivässä. Jotkut haisee siltikin. Ja kyllä, yksi syy on jotta kamala ominaishajuni peittyisi. Lisäksi hikoilen herkästi. Mieluimmin tuoksahdan hajuvedellä kuin hielle ja pillueritteille. Lisäksi mielestäni se vaan kuuluu kauneudenhoitoon. Uidahan hajuvedessä ei kuitenkaan tarvitse. Mutta joo, itse kysymykseen. Yllämainitut Diorin Jadore ja Thierry Muglerin Angel on aika pahoja, joskin Angel tuoksuu oikeanlaisella iholla miellyttävälle. Minun ihollani oksennukselta. D&G Sicily ei vaan sytytä vaikka kuinka yritän. Eikä Laura Biagiottin Roma. Estee Lauderin Pleasures tuoksuu myös jotenkin oudolta.

[/quote]

Kuule, kyllä sä haiset hajuvedelle tuon kusen, paskan ja pillueritteen lisäksi. Ei se hajuveden haju niitä hajuja peitä, vaan ne hajut sekoittuvat keskenään. Hyh.
[/quote]

No, omapahan av-mummoilla jotain kauhisteltavaa >:D

Vierailija
44/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:05"]

[/quote]

eipä ne hajuvedet juur mittään peitä, korkeintaan hyvinhyvin vienon hienhajun. yläasteella luokalleen jäänyt kovistyttö kuvitteli vaniljahajuvedellään peittävänsä tupakan hajun. no, lopputulos oli niin kamala vanhan ja tuoreen tupakan ja vanhan ja tuoreen hajuveden yhdistelmä, että yhdellä jos toisella kirveli kurkku ja silmät vuosivat. koko luokalla on sen jälkeen ollut kammo vaniljahajuvesiä kohtaan.

Vierailija
45/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki raskaat iltakäyttöön tarkoitetut tuoksut. Ei pysty laittamaan niin vähän että tuoksuisi hyvältä. Poison on tosi myrkkyä.

Vierailija
46/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body shop, Fuzzy Peach

Vierailija
47/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 13:03"]

Diorin Poison on ihan kamalan tunkkainen ja imelä, ja sen käyttäjät hölväävät sitä päälleen ihan liikaa. Kenzon Flower on kiva tuoksu, mutta luoja että se haisee mun iholla pahalle! Ennen tuota en ollut täysin sisäistänyt sitä kommenttia, että kaikki tuoksut ei sovi kaikille, mutta tuon jälkeen tosiaan. Se käry oli ihan kamala :D

[/quote]

Mulla on ihan sama Kenzon Flowerin kanssa. Periaattessa ihan kiva tuoksu, mutta mun iholla siitä lähtee sellainen löyhkä, että saan päänsärkyä.

Vierailija
48/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa tuoksu liikaa suihkittuna aiheuttaa päänsäryn.

Vierailija
49/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorin Jadore on yksi suosikeistani, mutta kohtuudella käytettynä.Järkytys oli suuri, kun eräs vanhempi henkilö tuli meille kylään ja hän oli kirjaimellisesti kylvänyt koko pullon tuota päällensä.Meillä leijui pitkään tuo tuoksu ja nyt se onkin ollut tauolla kaapissani.

Vierailija
50/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flower bomb

Vierailija
51/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:44"]Mua ärsyttää eräs sukulainen, jolla on vahvat käsitykset oikeasta ja väärästä. Jos hänen kanssaa on samaa mieltä, on oikeassa.  Vain Yves Rocher tai Body Shop ovat sallittuja merkkejä. Tyyppi penkoo aina luvatta meidän kylpyhuoneen laatikot ja kaapit ja sen jälkeen haukkuu kaikki merkit. Munkin hajuvesi on taas paskaa. Mutta se, että lotjaa jotain YR:n tai BS:n hajustettuja vartalovoiteita itsensä täyteen ei ole ollenkaan sama kuin hajuveden käyttö. 
[/quote]

Hyi hele kun haistoin tänään bussissa Body Shopin mansikan! Piti ihan vaihtaa paikkaa :D

En tiedä miksi, mut aamubusseissa huomaan tuoksut voimakkaammin (juuri suihkittu vai pää väsymyksestä herkempi?). Kuvotus ja päänsärky on taattu.

Vierailija
52/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mistään hajuvedestä, onneksi kukaan ikäryhmässäni (18-25) ei käytä. Bussissa saa aina pidätellä yskäkohtausta, kun joku kukkasilta lemahtava mamma porhaltaa viereen rannerenkaat kilisten.

Vierailija
53/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:37"]

En pidä mistään hajuvedestä, onneksi kukaan ikäryhmässäni (18-25) ei käytä. Bussissa saa aina pidätellä yskäkohtausta, kun joku kukkasilta lemahtava mamma porhaltaa viereen rannerenkaat kilisten.

[/quote]

Ai kukaan 18-25 -vuotias ei käytä hajuvettä? :D :D Missähän rinnakkaistodellisuudessa sä elät?

t: 23-vuotias tuoksufriikki

Vierailija
54/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:28"]

Tresorin Midnight Rose, kammottavan ällö tuoksu. Yhden duunikaverin suosikki, oksetus. Ehkä jossain pimeässä ja vähän...

[/quote]

Sekä Tresor että Midnight Rose on molemmat Lancômen tuoksuja.

Vaniljatuoksujen mollaaminen on väärin, koska kyseessä ei ole aito vanilja vaan jäljitelmä. Minäkin inhoan makeita halpoja vaniljajäljitelmiä. Sen sijaan monet ketjussa mainituista tuoksuista, kuten Dolce Gabbanan Light Blue on ok kohtuudella käytettyinä.

Vierailija
55/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
56/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenzon Flower. Liian makea ja puuterinen.

Vierailija
57/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa saa aina pidätellä yskäkohtausta, kun joku kukkasilta lemahtava mamma porhaltaa viereen

[/quote]

Minulle saman saa aikaan tupakan ja valkosipulin löyhkä. Iskee yskänkohtaus ja päänsärky kummastakin. Hajuvedet (tuoksut) eivät haittaa.

Vierailija
58/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Nuorin siskoni kuuluu tuohon ikähaarukkaan 23-vuotiaana, asuu Helsingissä ja käyttää kyllä joka päivä hajuvesiä...

Vierailija
59/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysk. Hyihyihyi

Vierailija
60/64 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:52"]

Myskipohjaiset, raskaat ja itämaiset tuoksut. Kevyet sitrustuoksut kestän paremmin.

Vuosia sitten oli muodissa melonihajuvesi. Oli koomista kulkea kesällä Lontoossa, kun joka toinen "trendikäs" tyttö tai nainen tuoksui samalle hajuvedelle.

[/quote] Just sitruspohjaiset tuoksut saa mut voimaan pahoin. Ei ole kerta eikä kaksi, kun on tuntunut siltä, että pitäisi lähteä oksentamaan, kun on joutunut ko. tuoksuja haistelemaan. Joko tietoisesti tai tahtomattaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi