Millainen on tuntemasi Maija?
Itse tiesin yhden, joka oli pahasti koulukiusattu, sellainen hiljainen, laiha tyttö. En tiedä mitä hänelle kuuluu nykyään. Mietin vaan miten paljon "Nimi on enne" toimii Maijojen kohdalla...
Kommentit (25)
Vakava tutkijatyyppi, hyvä työntekijä mut se tosikkomaisuus kävi hermoille.
Mun yksi parhaista ystävistäni on Maija. Hän on hauska, älykäs ja maanläheinen ihminen. Vaalea, pitkä ja urheilullinen. Ei taida nimi olla enne Maijojenkaan kohdalla...
Helvetin ärsyttävä koira koirapuistossa, aivottomana räkyttää non-stop.
Kuka antaa koiralle nimeksi Maija??
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:26"]Helvetin ärsyttävä koira koirapuistossa, aivottomana räkyttää non-stop.
Kuka antaa koiralle nimeksi Maija??
[/quote]
Repesin :)
Tunnen kaksi Maijaa. molemmat on vähän lihavia, älykkäitä ja taiteellisia, hauskoja tyyppejä. Toisella kyl jotain mielenterveysongelmaa, masennusta tms.
Nätti ja söpö tyttö. Naiivi ja sinisilmäinen.
Tunnen kaks. Toinen on nätti, todella taiteellinen, sairasti anoreksiaa. Toinen on vähän semmonen harmaa hiirulainen mutta hauska.
Introvertti muusikko joka ryyppäsi ihan liikaa ainakin opiskeluaikanaan.
Touhukas ja iloinen 3 vuotias tyttäreni.
Tyttäreni on Maija, hoikka ja ujohko sinisilmä, äärettömän kiltti (liiankin) ja aika itsepäinen. Ihana ja rakas <3
74-vuotias lapsuuteni naapurin Maija. Ihana, pullantuoksuinen ihminen. Hän ja oma äitini pitivät aikoinaan syys- ja kevätsiivouksia. Silloin tehtiin siis suursiivous. Ja tietty joulusiivous. Tämä jäänyt lapsuudesta mieleen ja aina saatiin siivousten jälkeen lättyjä hillolla ja mehua. En tunne muita Maijoja, mutta tosi kiva nimi.
Hyvä ystäväni. Älykäs, huumorintajuinen, tehokas, lahjakas, päättäväinen. Parisuhteissa hukassa. Vaikeasti määriteltävä!
Ex-anoppiehdokas. Kuiva, näivettynyt, ei mitenkään erityisen mukava luonteeltaan.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:53"]Hyvä ystäväni. Älykäs, huumorintajuinen, tehokas, lahjakas, päättäväinen. Parisuhteissa hukassa. Vaikeasti määriteltävä!
[/quote]
Kääk, oletkohan mun ystävä? Jos olet niin kerro mikä mun parisuhdetilanne on nyt... T. Yks Maija
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:53"]Hyvä ystäväni. Älykäs, huumorintajuinen, tehokas, lahjakas, päättäväinen. Parisuhteissa hukassa. Vaikeasti määriteltävä! [/quote] Kääk, oletkohan mun ystävä? Jos olet niin kerro mikä mun parisuhdetilanne on nyt... T. Yks Maija
[/quote]
Eronnut.
Munkin tuttu oli koulukiusattu, mutta sen takia, että hän oli ylipainoinen, huono hygienia (hiki haisi, hampaat pesemättä, tukka rasvainen) ja röhönauru. Myös hänen siskoaan ja äitiään taidettiin kiusata samoista syistä.