Joko voi laittaa pitkät saappaat jalkaan?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:07"]
Oon käyttänyt jo jonkin aikaa.
[/quote]
Eikö jalat hikoa kun ulkona on +15 astetta?
voi laittaa. minä annan luvan. Meillä 6 astetta lämmintä
Mitä jos laittaisit jalat saappaisiin?
Samantekevää, vaikka vetäisit kurahousut jalkaasi.
En mä kyllä vielä saaappaita laita: liian aikaista (=lämmintä). Syksyllä käytän tennareita ja ohuita nahkaisia nilkkureita. Sitten marraskuussa on sopiva aika siirtyä saappaisiin ja paksumpiin biker-tyylisiin kenkiin. Silloin alkaa olla oikeasti kylmä.
Tennarikelit on vielä. Tosin mulla ne on joulukuulle, lisään vaan villasukat.
Kauniilla naisella saappaat on HOT!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:07"]
[/quote]
Eikö jalat hikoa kun ulkona on +15 astetta?
[/quote]
No ei, koska materiaali on hengittävää.
Mä laitoin tänään gore-kengät mutta oli liian lämpimät. Lauantaina teatterissa katsoin, että aika sekalaista sakkia toisilla saapikkaat ja toisilla sandaalit.
Mä laitoin tänään gore-kengät mutta oli liian lämpimät. Lauantaina teatterissa katsoin, että aika sekalaista sakkia toisilla saapikkaat ja toisilla sandaalit.
Kuka kieltää? Itsehän sinä tiedät ovatko liian kuumat.
Kesäistä? Täällä oli eilen illalla +2 astetta.
Jos on oikeasti hyvästä materiaalista kengät, niin ei niissä jalat hikoa tai tunnu liian kuumalta. Oon monesti ollut koulupäivän ajan sisällä Emut jalassa ja kyllähän jalat erittäin lämpimät sielä sisällä on, mutta ei silti tunnu epämielyttävän kuumalta, eikä jalat hikoa. Silti ei myöskään jalat palellu niissä kovillakaan pakkasilla.
T. Se, joka on käyttänyt saappaita jo pari viikkoa. (En kuitenkaan vielä niitä Emuja ;D)