Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että pariskunta ei ole keskenään FB-kavereita?

Vierailija
05.09.2014 |

Vaikka muuten ovat siis molemmat fesessä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaverini sanoi, että oli riidan tullen poistanut miehen kavereistaan. Sovun tehtyään ei näe tarvetta pyytää uudelleen.

Vierailija
2/24 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:30"]

[/quote] Minusta on ihan normaalia. Emme ole mieheni kanssa toistemme kavereita. Miksi pitäisi, koska kummallakin on ihan oma kaveripiirinsä siellä. Kuulemme kyllä toistemme kautta kuulumisia niiltä, jotka kumpikin tunnemme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu, ei olla enään.
Ja suhdetta takana n.puolitoista vuotta.

Vierailija
4/24 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan samassa työpaikassa, illat ollaan yhdessä kotona,fb:ssä sentään haluan "olla rauhassa" !

Vierailija
5/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oo kyllä ikin törmänny tollaseen.

Vierailija
6/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla miehen kanssa fb kavereita. Miks oltais? Ei me tarvita facea yhteydenpitoon, nähdään ja keskustellaan ihan muutenkin.

Vierailija
7/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia minusta. En tiedä miksi mun pitäisi olla aviopuolisoni fb-kaveri. Ihan nähdään kotona perheen parissa joka päivä...

Vierailija
8/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun frendi on psykologi ja hän ei ole enää FB-kaveri miehensä kanssa, koska yksi asiakas oli tullut jotenkin pakkomielteiseksi ja lähettänyt tälle miehelle viestejä. Joskus on tämmöinen syy...

Vierailija
9/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites instagram? Onko outoo ettei olla toistemme seuraajia siellä?

Vierailija
10/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei ole kuvottavampaa kuin pariskunta joka kommentoi toistensa facebook päivityksiä. eli unfriend heti!

Vierailija
11/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:35"]

Mun frendi on psykologi ja hän ei ole enää FB-kaveri miehensä kanssa, koska yksi asiakas oli tullut jotenkin pakkomielteiseksi ja lähettänyt tälle miehelle viestejä. Joskus on tämmöinen syy...

[/quote]

Miksi asiakas muka olisi psykologinsa kaveri?

Vierailija
12/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:30"]

[/quote]

Ei se nyt välttämättä sulle kuulu. Kaikille tuo fese ei ole maailman tärkein asia ja suhdetta voi onneksi hoitaa muutenkin kuin siellä. 

Vierailija
13/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Ei tarvitse kommentoida toisten juttuja, mut mites sit esim tägääminen?

Vierailija
14/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän outoo.

Vierailija
15/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä ei halunnut fb kaveriksi. Väitti että hänen eksänsä stalkkaa. Tiedä nyt sitten.. Eihän muutenkaan mun kanssa suhdetta halunnut.

Vierailija
16/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:35"]

[/quote]

[/quote]

ei VARMASTI ole ollutkaan, mutta jotain kautta löytänyt esim psykologin kaverilistan (ollut julkisena?) tms... Minusta tällanen on ihan hyvä syy.... Profiileihin voi kyllä säätää asteelle paranoid noi asiat, mitä julkisesti näkyy, ettei kukaan ala stalkkaamaan sun sukulasisia yms...

Vierailija
17/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:35"]

[/quote]

[/quote]

Ei ollutkaan mut oli siis stalkannut mun kaverin profiilin ja päätellyt sukunimestä aviomiehen kaverilistalta.

Vierailija
18/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla ihan normaalia. Ulkopuolelta on vaikea sanoa, mikä kenenkin suhteessa on tavallista. Oma mieheni on yrittäjä joten hänen fb-sivunsa on vähintään puoliksi markkinoinnillinen, ei kaverisuhteiden hoitoa varten, kuten minun.

Vierailija
19/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok-valinta. Ihan samalla tavalla kun olla ottamatta lapsiaan kavereiksi. Mulle fb on tila jossa voin välillä päästellä vähän höyryjä, riemuita perheestäni ja elämästäni. Tiedän että aikuisia lapsiani voisi päivitykseni ehkä hämmentää liiaksi ja kyllä ehkä nolottaakin.

Vierailija
20/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei käyä facea kovin akiivisesti, niin mitä väliä sillä on ollaanko facebook-kavereita. Ei mekään miehen kanssa kahdestaan facessa kommunikoida, mutta on paljon sellaisia yhteisiä ryhmiä ja tapahtumia kaveriporukan kanssa, joissa on ihan fiksua olla kaikki kaikkien kavereita että toistensa viestit näkee kunnolla niissä ryhmissä/tapahtumissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä