Millainen on tylsä ihminen
Eli millaiset asiat tekevät sinun silmissäsi jostain ihmsestä tylsän ja ikävystyttävän ?
Kommentit (41)
Sellainen joka puhuu aina itsestään, ja kääntää joka ikisen aiheen itseensä, ja itsestään puhumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheellisyys. Ennen perhettä ihmisellä on huikea elämä. Se päättyy lapsiin.
Omasta mielestään perheettömällä sinkulla saattaa toki olla "huikea elämä", mutta ulkopuolisen näkökulmasta useimpien elämä ei ole edes miedosti kiinnostava.
Ei näin perheellisenäkään kiinnosta muiden perheellisten perhe-elämä. Ihan kuin toisit töitäsi näytille. Ei kiitos, hoida oma pesäsi hiljaisuudessa niin kuin minäkin.
kampissa perässä juokseva kinuliini ongelmineen on hauska katsella mikäli on hyvä istumapaikka, popcornia, ja mahdollisesti kahvi. mutta alkaa ikävystyttämään parin juoksun jälkeen.
- tulitsä soutuvenheellä?
Minä olen tylsä ja ankea, mutta en aio muuttaa itseäni. En kaipaa iloisten ihmisten seuraa. Ne on vaan ärsyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tylsä ja ankea, mutta en aio muuttaa itseäni. En kaipaa iloisten ihmisten seuraa. Ne on vaan ärsyttäviä.
Aloituksessa kysyttiin minkälainen on tylsä ihminen, ei sitä oletko sinä juuri sellainen. Eikä kysytty sitäkään kaipaatko iloisten ihmisten seuraa. Eli sun vastaus otsikkoon on siis ankea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa kysyttiin minkälainen on tylsä ihminen, ei sitä oletko sinä juuri sellainen. Eikä kysytty sitäkään kaipaatko iloisten ihmisten seuraa. Eli sun vastaus otsikkoon on siis ankea?
Mikä ketjunvartija ja puheenjohtaja luulet olevasi? Vastaan niin kuin minua sattuu huvittamaan. Sinä olet ankea.
Ei harrastuksia tai mielenkiinnon kohteita.
Harmaa väritön, ei mitään sanottavaa, mielipiteitä tai minkäänlaista särmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tylsä tyyppi:
Elää ihmissuhde sotkuista ja draamasta.
Ei ymmärrä ihmisyyttä ja ihmiselämään kuuluvia ylä- ja alamäkiä, ei empatiakykyä.
Ei omaa sisäistä rauhaa eikä tavoitteita.
Itkee omista mt-ongelmista ja masentuneisuudesta muttei osaa tai uskalla tehdä muutoksia ja sen sijaan ylenkatsoo ja arvostelee muita.
Ei ole tietoinen omasta käytöksestä ja sen aiheuttamista syy-seuraus suhteista.
Kiusaa, mutta suuttuu jos hänen seura ei kelpaa. Ei silti ymmärrä miksi hänestä ei tykätä.
Ei myönnä eikä näe omia virheitään.
Elää yleensä osana juoruilun yhdistämää laumaa ja toimii vain sen asettamien tiukkojen sääntöjen puitteissa. Joukossa tyhmyys tiivistyy.
Ei kyseenalaista asioita, ei tarkista faktoja, juoruilee, juonittelee, kieroilee.
Ei kunnioita toisten vapaata tahtoa, rajoja tai itsenäisyyttä.
Ei arvosta yksilöllisyyttä. Kontrolloiva.
Ei ymmärrä sanaa ei.Kuvailit narsistia, et niinkään tylsää tyyppiä, mutta kai tämän voi ymmärtää niin monella tavalla..
Sanoinkin mun mielestä tylsä tyyppi. Kun on tavannut yhden on tavannut kaikki.
Harmaa, mielipiteetön, mykkä, mököttävä. Tai muita kontrolloiva, vimmainen, tulinen.
Esimerkkejä (ei-tylsälläkin voi ilmetä jokin näistä, mutta muut piirteet silloin tasapainottavat):
Ei kyseenalaista mitään vallitsevaan tapakulttuuriin tai mielipiteisiin liittyvää.
Ei ymmärrä "omituisia" harrastuksia, assosiaatioita, huumoria, sanaleikkejä jne. - ei siis välttämättä suhtaudu vihamielisesti, mutta kaikesta näkee, ettei vain ymmärrä.
On jähmettynyt tietylle umpiennustettavalle taajudelle. Ei vaikuta olevaan millään tavalla utelias.
Elämänkatsomuksellinen jähmeys, joka tekee mahdottomaksi ymmärtää poikkeavia näkemyksiä (esim. poliittisia tai uskonnollisia)
Kehuu itseään ja haukkuu muita. Ei sellaista jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Rasittavaa kyllä, mutta ei välttämättä tylsää. Voi olla mielenkiintoistakin havainnoida tällaista ihmistä. Toki rajansa kaikella.
Joo joo-mies on tylsä. Kaikesta samaa mieltä, kaikki sopii.
Tylsyys liittyy siis keskustelutaitoon.
Tylsällä ihmisellä ei ole omia mielipiteitä. Alhainen älykkyys yhdistettynä alatyyliseen "huumoriin" ovat myös piirteitä jotka saavat etsimään parempaa seuraa.
Ilkeät ihmiset on tylsiä ja ärsyttäviä. Tulkitsevat sinua tahallaan väärin ja lässyttävät mammapalstalla, että häntä kiusataan ja piikitellään asioista.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka puhuu vaan niitä näitä, pelkkää pintaa, eikä kerro juuri mitään itsestään.
Sellainen, joka puhuu vain itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tylsä tyyppi:
Elää ihmissuhde sotkuista ja draamasta.
Ei ymmärrä ihmisyyttä ja ihmiselämään kuuluvia ylä- ja alamäkiä, ei empatiakykyä.
Ei omaa sisäistä rauhaa eikä tavoitteita.
Itkee omista mt-ongelmista ja masentuneisuudesta muttei osaa tai uskalla tehdä muutoksia ja sen sijaan ylenkatsoo ja arvostelee muita.
Ei ole tietoinen omasta käytöksestä ja sen aiheuttamista syy-seuraus suhteista.
Kiusaa, mutta suuttuu jos hänen seura ei kelpaa. Ei silti ymmärrä miksi hänestä ei tykätä.
Ei myönnä eikä näe omia virheitään.
Elää yleensä osana juoruilun yhdistämää laumaa ja toimii vain sen asettamien tiukkojen sääntöjen puitteissa. Joukossa tyhmyys tiivistyy.
Ei kyseenalaista asioita, ei tarkista faktoja, juoruilee, juonittelee, kieroilee.
Ei kunnioita toisten vapaata tahtoa, rajoja tai itsenäisyyttä.
Ei arvosta yksilöllisyyttä. Kontrolloiva.
Ei ymmärrä sanaa ei.
Tämä kuulostaa enemmän turhautuneelta purkaukselta jotain ilkeää ihmistä kohtaan kuin tylsän ihmisen kuvaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Oudointa noissa on, että vaikka eivät pidä ihmisistä silti on pakko tunkea mukaan, sekaantua muiden asioihin.
Itsekritiikki niillä ainakin puuttuu.
Kuvailit narsistia, et niinkään tylsää tyyppiä, mutta kai tämän voi ymmärtää niin monella tavalla..