Kuukausipalkka ruokakaupassa
Kommentit (17)
Eikös osa ole siellä tuntipalkoilla. Eli riippuu siitä, miten paljon tunteja viikossa on.
Ja mitä tekee siellä: Onko kassana, vai hedelmä-ja vihannespuolella, vaiko liha-kalatiskillä, vai missä?
Ja nuo palkatahan ovat työehtosopimusten mukaisia. Katso tuon tess.
Riippuu ihan lisistä. Minulla peruspalkka on ~1900e, tähän päälle lisät niin normaalit kuukausitulot on 2800-3000e.
Vähän alle 100 000 e. Terv. Citymarketin kauppias
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan lisistä. Minulla peruspalkka on ~1900e, tähän päälle lisät niin normaalit kuukausitulot on 2800-3000e.
Ihan kelpo palkka.
Myyjillä on hyvät lisät, joten siellä pääsee ihan kelpo tienesteille jos tahtoo.
Palkkanne eteen saatte palvella minua asiakkaana kiitollisuudella. Asiakas on aina oikeassa. Turha edes yrittää näyttää nyrpeää naamaa. Henk. koht. tilanne omassa elämässä ei saa vaikuttaa palvelutasoonne.
Vierailija kirjoitti:
Vähän alle 100 000 e. Terv. Citymarketin kauppias
Huono palkka kauppiaaksi
Minulla oli noin 1600 euroa, 30-tuntinen sopimus. Mutta riippuu tosi paljon esimerkiksi aukioloajoista.
Vierailija kirjoitti:
Jos ilta-, viikonloppu ja yölisät on n. 4-6 €/h niin saa aika monta sunnuntaita tehdä noihin lisiin.
Ei minulla ainakaan ole kuukausipalkkaa. Ihan tuntipalkalla mennään. Palkan suuruus riippuu siitä, mitä vuoroja tekee. Pyhistä ja illoista tienaa luonnollisesti enemmän kuin arkipäivistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ilta-, viikonloppu ja yölisät on n. 4-6 €/h niin saa aika monta sunnuntaita tehdä noihin lisiin.
Sunnuntaisin ja arkipyhinä tupla- tai jopa triplapalkka. Siitä kertyy äkkiä lisiä.
Jotain -800€. Satanen menee joka kerta ja tulee käytyä se 7-9krt/kk. Voi kun vois vähentää noita käyntejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole. Ei ole mitään viikonloppulisää, vaan lauantailta saa eri summan kuin sunnuntailta. Useimmiten menee niin, että pyhälisä alkaa lauantaina klo 18. Lauantaina iltavuoro ja sunnuntaina vaikkapa päivävuoro niin siinä onkin jo neljän arkipäivän palkka saatuna.
Ei paljoakaan!