Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäi sitten myöhäinen iltalenkki tekemättä jonkun hiipparin takia :(

Vierailija
22.09.2014 |

Kävin n. 1½ tuntia sitten parvekkeella tupakalla ja ihmettelin talon kulmalta kuuluvaa lehtien rapinaa. No ensimmäiseksi tuli mieleen että siellä on vaan joku eläin, mutta sitten kuulin kun joku mies rykäisi ja vähän niiskutti.

Mulla on välillä tapana käydä yölläkin kävelyllä jos esim. jokin asia hermostuttaa, niin saan sitten paremmin nukuttua kun olen lenkin tehnyt. Nyt en sitten uskaltanutkaan lähteä kun tuo joku seisokeli siinä talon nurkalla.

Noh... Sitten ajatteli tässä sisällä ollessani että ehkä se joku vain odotteli kyytiä tms, että voinhan minä hyvin mielin lähteä, mutta äsken kun käväisin uudestaan parvekkeella niin se mies oli yhä siinä!

en oikein keksi mitään hyvää syytä miksi joku seisoskelisi jonkun talon kulmalla niin pitkään ja vieläpä tähän aikaan yöstä.

onneksi käytin koirankin ulkona vielä kun oli valoisaa, mutta kun illat pimenevät, niin mitäs sitten? Se koiran läsnäolokaan ei juuri helpota kun sattuu olemaan tuollainen kiltinnäköinen ja luonteinen "nössö".

Tämä ei ole edes eka kerta kun joku tuossa seisoskelee pitkän aikaa, vaikkeikaan se kovin yleistäkään ole.

Harmittaa kovasti. unikaan ei tule kun ei kävelylle päässyt. 

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi