Mies kävelee kaukana musta kun poistunme ostoksilta
Siis ulko-ovella jo lähtee kiireesti kohti autoa. Aina saan kulkea perässä, kuin emme olisi pari ollenkaan. Hävettää. Onko ketään kenen mies käyttäytyy näin?
Kommentit (32)
Meillä mies tekee välillä tuota että lähtee hirveää vauhtia juoksemaan edeltä kun yhdessä jossain ollaan. On muutenkin vähän sählä. Tajuaa mokansa ja palailee takaisin päin kun itse jään paikoilleen enkä mene perään.
Välillä kaupassakin vaan katoaa viereltä mitään sanomatta ja huomaan puhuvani yksin. Ei vaan ole huomaavainen eikä ehkä kauhean fiksu.
Kaupassa saattoi myös kassahihnalta pakatessani tulla järjestelemään tavaroita kauppakassiin liki kädestä ottaen (hän saattoi maksaa ja lykkiä kamaa hihnalle ja minä pakkasin). Nykyään saa käydä yksin koska hävetti niin paljon.
Ei tohon välttämättä liity muuta kuin että toinen on nopeampi ja kärsimättömämpi kävelijä.
Jotkut miehet ei vaan ole kovin huomaavaisia. Käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tuttua. En usko että mies häpesi minua, mutta siinä oli jotain tilanteen kontrolloimisen / hallitsemisen / näpäyttämisen / ylemmäs asettumisen tms. fiilistä. En tajua mistä johtui, mutta hän oli muutenkin jotenkin dominoiva siinä suhteessa. Erittäin ärsyttävää ja joskus jopa noloa.
Juu voi olla ylimielinen, jos aina sama. Joillakin on tapana kävellä nopeasti toisinaan, mutta sen huomaa mitä se on.
Vierailija kirjoitti:
Sivusuhteita, en usko. Itse olen tehnyt eroa jo pitkään. Mutta näinpä hän on kävellyt jo vuosia. Joskus katson muita pareja ja kyllä je yhdessä kävelevät. Vaan me emme.
Jospa hän tiedostaa sinun tunteettomuuden. Ottaa hajurakoa ja opettelee elämään ilman sinua. Tiedä, vaikka kohtaloon jo törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Olet hidas kävelijä ap. Nyt ylianalisoit vähän. Kävele nopeammin.
Tämä sopii minuun ja mies ei kestä sitä että kävelen liian hitaasti.
Ihme valtapeliä monella jopa kävelynopeudessa. Jos toinen kävelee ripeästi, niin sitten vetkutellaan vielä enemmän, jotta nähdään palaako toinen takaisin kuin tottelevainen lemmikkikoira.
Onneks en oo parisuhteessa, jos se on tuollaista.
Tuttua on. Hihnassa pitäisi kuljettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihme valtapeliä monella jopa kävelynopeudessa. Jos toinen kävelee ripeästi, niin sitten vetkutellaan vielä enemmän, jotta nähdään palaako toinen takaisin kuin tottelevainen lemmikkikoira.
Onneks en oo parisuhteessa, jos se on tuollaista.
Ei se normaalisti olekaan. Tänne palstalle siivilöityvät taikka sakeutuvat kaikenlaiset pahimmat typeryydet koko suomalaisen arjen kirjosta - ja provot päälle.
Me kuljetaan aina erikseen kun haetaan eri tuotteita, se nopeuttaa. Minä kerään myös talous ja hygieniatarvikkeet. Mies kulkee jossain muilla osastoilla mahdollisesti. Kumpi ehtii kassoille ensin niin odotetaan toista. Jään pakkaamaan kaikki kärryyn ja mies kiirehtii alkoon. Ei me mennä tavarataloon seurustelemaan ja käsi kädessä kulkemaan. Kotona on suunniteltu ostokset etukäteen sillä kaupassa ei juosta kuin kerran viikossa, mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti.
Yleensä kaupassa asioiminen ei miehiä juurikaan kiinnosta, vaan on heille välttämätön paha. Haluavat pois sieltä niin nopeasti kuin mahdollista.
Joo tää on hyvä, lähde lonkat paukkuen pikakävelyä miehen ohi.
Varmasti naurattaa, parempi kääntää asia huumoriksi.