Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kävelee kaukana musta kun poistunme ostoksilta

Vierailija
24.08.2021 |

Siis ulko-ovella jo lähtee kiireesti kohti autoa. Aina saan kulkea perässä, kuin emme olisi pari ollenkaan. Hävettää. Onko ketään kenen mies käyttäytyy näin?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi joskus tehdä. Kun katosin perästä kokonaan, oppi ottamaan paremmin huomioon.

Vierailija
2/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tällainen suhde. Onneksi loppui. Nykyinen kumppani kävelee minun kanssani ja juttelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatko sinä ostokset, vai juokseeko mies ostosten kanssa karkuun? Onko luonnostaan nopsajalkainen ja olettkeo puhuneet asiasta kerrotko asiasta ensimmäisenä av-palstalla? Ihmiset tekevät tiedostamattaan kummallisia juttuja. Ongelmasta puhuminen ja asian tiedostaminen voi muuttaa asian tilaa.

Vierailija
4/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla puhutaan useinkin tällaisesta ilmiöstä.

Miksi kukaan suostuisi olemaan miehen kanssa, joka selvästi häpeää esiintyä kumppaninsa kanssa julkisella paikalla? Kuvottavaa.

Vierailija
5/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tommonen käytös johtuu? Lopetan nuo yhdessä ostamiset, tuntuu niin typerälle. Ap

Vierailija
6/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan suostuisi olemaan miehen kanssa, joka selvästi häpeää esiintyä kumppaninsa kanssa julkisella paikalla? Kuvottavaa.

No tähän on pakko vastata, mua ei tarvitse kyllä hävetä. Pitkä, hoikka, hyvinpukeutuva ja kivannäköinenkin olen.

Vierailija
7/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka haiset?

Vierailija
8/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli tutkimus ja artikkeli että mies joka oli rakastunut naiseen kulki vierellä ja naisesta ei-kiinnostunut harppoi kiireesti naisen edellä. 

Vierailija
9/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on minusta hirmu tyypillistä. Miehet harppovat aina kaukana edellä ja naiset toimittavat niitä asioita. Jo kauppaan mennessä nainen yleensö tulee monta metriä perässä.

Ihmettelen, miksi pitää mennä yhdessä, jos ei halua olla toisen seurassa. Tuollaiset on yhdessä varmaan vain lasten tai talolainan takia.

Vierailija
10/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tähän on pakko vastata, mua ei tarvitse kyllä hävetä. Pitkä, hoikka, hyvinpukeutuva ja kivannäköinenkin olen.

No joku syy siihen on että ei halua tulla yhdistetyksi sinuun. Ehkä sivusuhteita ja/tai ero mielessä?

Vierailija
11/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tuttua. En usko että mies häpesi minua, mutta siinä oli jotain tilanteen kontrolloimisen / hallitsemisen / näpäyttämisen / ylemmäs asettumisen tms. fiilistä. En tajua mistä johtui, mutta hän oli muutenkin jotenkin dominoiva siinä suhteessa. Erittäin ärsyttävää ja joskus jopa noloa.

Vierailija
12/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusuhteita, en usko. Itse olen tehnyt eroa jo pitkään. Mutta näinpä hän on kävellyt jo vuosia. Joskus katson muita pareja ja kyllä je yhdessä kävelevät. Vaan me emme.

Vierailija
13/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on joskus tuollainen, hiukan hankala muutenkin välillä. Ollaan oltu yhdessä 26 vuotta, siihen mahtuu ihan käsikädessä kävelyäkin, ja sitt tuollaista. Sitä on vaikea selittää muille, itse en välitä, tekee jotain riippuen millä tuulella milloinkin on... En siis ota henkilökohtaisesti.

Vierailija
14/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tuttua. En usko että mies häpesi minua, mutta siinä oli jotain tilanteen kontrolloimisen / hallitsemisen / näpäyttämisen / ylemmäs asettumisen tms. fiilistä. En tajua mistä johtui, mutta hän oli muutenkin jotenkin dominoiva siinä suhteessa. Erittäin ärsyttävää ja joskus jopa noloa.

Juuri tämä fiilis. Ja mieshän on narsku muutenkin. Oikeasti. Outi Nevanlinnaa kuunnellessa ymmärsin tämän.

Vierailija
15/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni on joskus tuollainen, hiukan hankala muutenkin välillä. Ollaan oltu yhdessä 26 vuotta, siihen mahtuu ihan käsikädessä kävelyäkin, ja sitt tuollaista. Sitä on vaikea selittää muille, itse en välitä, tekee jotain riippuen millä tuulella milloinkin on... En siis ota henkilökohtaisesti.

En jaksaisi tuollaista tuuliviiriä jonka tunnetilojen mukaan aina mennään. 

Vierailija
16/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hidas kävelijä ap. Nyt ylianalisoit vähän. Kävele nopeammin.

Vierailija
17/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen putkiaivoinen, ripeäaskelinen mies. Vaimo taas sellainen ympärilleen katseleva, hitaammin etenevä, pohdiskeleva hiihtäjä. Saan aina jarrutella etten juoksisi häntä karkuun. Johtuu varmaan siitä, että kun mennään kauppaan hakemaan ostoslistan tavarat, suunnistan suoraan sinne hevi osastolle etsimään kurkkua, kun hän taas jää matkalla katselemaan sitä sun toista tavaraa tai vaatetta. Sitten soitellaan missä olet. Kun ostokset on maksettu, niin suunnistan niiden kanssa suoraan autolle ja pakattuani ostokset autoon, tulen sitten takaisin, kun huomaan että hän jäi katsomaan sitä prisman yhteydessä olevan apteekin tai koruliikkeen ikkunoita.

Meillä tässä ei ole mitään riitaa tai mökötystä, kun tiedämme mitä molemmat ovat. Tyylimme on vain erilainen ja minäkään en siis eksytä häntä tarkoituksella. Lisäksi ostosreissut menevät nopeammin kun kerään ne listan tavarat samalla kun hän haahuilee katselemassa hetken mielijohteitaan. Kannattaa keskustella asiasta, voi olla ihan tiedostamaton juttu, että: "asia hoidettu, sitten heti kotiin".

Vierailija
18/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee noin, mutta se on narsisti. Siis itsekäs ja epäempaattinen.

Vierailija
19/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko läski, ehkä sitä hävettää.

Vierailija
20/32 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne painavat kassit on kiva saada nopeesti käsistä pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä