Hei yökukkuja! Miksi valvot vielä?
Itseä ei väsytä ollenkaan, joten vietän aikaani av:lla. Taisi mennä viikonloppuna unirytmi aivan sekaisin, eikä nyt sitten tule uni. Alkaa vain kauhistuttaa tuo kello, kun seitsemältä pitäisi nousta ylös... Mites teillä?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:03"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 01:57"]Minua alkoi pelottaa :/ onko vinkkejä miten saisin unta?
[/quote]
Mikä?
[/quote]
Luin tuon ketjun ikkunan takana toljottavasta miehestä. Lisäksi tajusin olevani viimeinen hereillä oleva, joten minua ahdistaa nukahtaa. En vain pysty enää nukkumaan.
Luonnollinen unirytmini on sellainen, että valvon aamuyöhön ja herään iltapäivällä. Töissä olen iltaisin. Aiemmin jouduin elämään normaalissa vuorokausirytmissä ja olin sen takia koko ajan todella väsynyt.
Juna lähtee aamulla klo 5 ja yökukkujana minulle on helpompi valvoa koko yö ja nukkua sitten junassa kuin herätä aamuyöllä aikaista lähtöä varten.
Pärjään vähillä unilla. Liikaa asioita päässä. Nettiriippuvuuskin valvottaa. Terveellistä tämä ei ole!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 01:42"]Ahdistaa kaikki asiat, en saa unta. Parempi selata nettiä ja saada muuta ajateltavaa, kuin pyöriä sängyssä miettimässä kaikkea ahdistavaa.
[/quote]
Mikä ahdistaa?
Unirytmi on ollut pidemmän aikaa päin helvettiä siihen nähden milloin pitäisi olla töissä/koulussa/jotain... En vaan kykene siihen että kukonlaulun aikaan pitää nousta ylös yöunilta, hyvä kun olen nukkumaankaan ehtinyt menemään... Myöhäiset iltavuorot sopivat paremmin, ei oo univaikeuksia pidemmässä iltavuoroputkessa :)
Juuri tulin yövuorosta, kohta unille :)
Olen viimeisilläni raskaana enkä pysty nukkumaan kipujen ja pahoinvoinnin vuoksi.
Koska olen lentokoneessa keskilännen yllä ja täällä ei ole edes kovin myöhä.
Ahdistaaa niin paljon raha-asiat, opiskelu ja sosiaalliset suhteet... :S
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 01:57"]Minua alkoi pelottaa :/ onko vinkkejä miten saisin unta?
[/quote]
Mikä?