Kyllä elämä olisi niin paljon parempaa ilman facebookia!
Ainoa syy miksi siellä vielä olen, on se, että paikkakuntakirpparit on oikeasti toimivia. Saa myytyä tavaraa ja toisaalta myös löytää edullisesti. Metsola-kirppikset ym. Mutta muuten olen niin kyllästynyt koko facebookiin!! Tuntuu, että erittäin monien elämä on niin kiiltokuvamaista ja ihanaa siellä (tietysti olen iloinen toisten menestyksestä ja mukavista asioista, mutta kun se on sitä.. no, te tiedätte varmasti moni mitä tarkoitan). :( Ja facessa roikkuminen vähän väliä pitkin päivää vie energiaa ja voimia!
Kukaan muu huomannut samaa?
Kommentit (16)
Edelleen. Älä ole siellä jos se vie sun energiat.
Mitä vittua? Ilmoisna ikinä en oo naamarissa kuikuillu. Hullujako täällä kaikki?
No mun kaverit valittaa siellä koko ajan kuinka paskaa kaikki on. Mä tykkäisin lukea iloista.
Miten pystyy "piilottamaan" itseltään kavereita niin ettei heidän päivitykset näy minulle?
ap
Miksi edes ajattelet muiden päivityksiä? Miksi roikut siellä koko ajan pahoittamassa mielesi? Ei minua pänni mikään siellä mutta onkin hyvä itsetunto.
Minusta Facebook on kiva. Uusia ystäviäkin olen saanut FB:n kautta.
Miksi sinäkin et ryhtyisi elämään elämää, josta voisit nauttia? Mikä estää?
EI SIELLÄ OLE PAKKO OLLA KAVERI KAIKKIEN KANSSA! Miksi helvetissä valitatte kun toiset kirjoittelee sinne positiivisia asioita, ja toiset vaan negatiivisia, ei saa hehkuttaa mitään, eikä saa valittaa mitään, älkää olko kavereita niiden kanssa joiden kirjoituksista ette tykkää! Eikä kavereita tarvi olla satoja, ota kaveriksi vaan ne joiden asiat kiinnostaa, joita tapaat oikeastikin. Oletko ap tyhmä, vai vain lapsellinen?
Ymmärrän hyvin aptä. Mulla fb-tuttavat päivittää juttuja tyyliin sain sakon, mutta onko tämä pakko maksaa, kun se on osoitettu valkoiselle VW lle ja mulla on Audi! Sellaista piiloleuhkimista.
En oo kyllä huomannut. Mun kaverit on kivoja ja toivoisin vain, että päivittäisivät enemmän.
Näin on! facebook ei ole koko elämä eikä korvaa muita tärkeämpiä asioita. Facebook ei tarjoa paljoakaan henkistä hyvinvointia, vaan aiheuttaa kilpailua ihmisten välille ja kuvien arvostelua. Raamatun lukeminen opettaa enemmän ja rauhallinen elämä! Siunausta kaikille
t. Nunna
Näin on! facebook ei ole koko elämä eikä korvaa muita tärkeämpiä asioita. Facebook ei tarjoa paljoakaan henkistä hyvinvointia, vaan aiheuttaa kilpailua ihmisten välille ja kuvien arvostelua. Raamatun lukeminen opettaa enemmän ja rauhallinen elämä! Siunausta kaikille
t. Nunna
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:28"]
Miten pystyy "piilottamaan" itseltään kavereita niin ettei heidän päivitykset näy minulle?
ap
[/quote]
Tutki asetuksia, kyllä siellä muistaakseni joku sellainen on. Ainakin yksittäiset päivitykset saa piilotettua. Minä en erikoisemmin päivityksiä edes lue, harrastusryhmän takia vain roikun paikalla.
Kyllä.