Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottava iltarukous

Vierailija
21.09.2014 |

Tuli vaan mieleen että minua aina lapsena pelotti "levolle laske luojani" rukous.. koska siinähän sanottiin jotenkin näin: "jos sijaltain en nousisi, taivaaseen ota tykösi" onneksi sitä rukousta ei joka yö lausuttu, mutta JOKA KERTA sen rukouksen jälkeen mua alkoi pelottaa ja ahdistamaan että nyt mä varmaan en sitten sijailtani nouse ja kuolen.. inhottavaa oli että rukouksessa sivuttiin kuolemaa.. ei tullut levollinen olo..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihmiset vieraantuneet kuolemasta! Se on ihan luonnollinen osa elämää, eikä sitä tarvitse pelätä. Minua tuo rukous on lohduttanut jo lapsena: vaikka kävisi niin että yöllä kuolisin, pääsen taivaaseen. Ei siis ole sellaista tilannetta, missä en olisi turvassa. Kummastuttaa tämä nykyajan kasvatus, kun kuolemastakaan ei saisi puhua - ei ihme että lapset ahdistuvat siitä.

Vierailija
22/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:02"]Musta se on aika rauhoittava, koska tiedän, että Jumala ottaa mut luokseen sitten kun aika tulee :) Mulla on paikka. Päämäärä.
[/quote] Alapeukuttajat, vaivaako teitä jotenkin se, että uskon Jumalan ottavan minut luokseen? Ei teidän ole pakko uskoa, enkä tietääkseni yrittänyt edes käännyttää teitä. Mitäs tulitte rukouskeskusteluun jos ette kestä puhetta Jumalasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla