Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutkimus: Nettitrolli on usein narsisti, psykopaatti tai sadisti

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen on saanu tällä palstalla huomata jo useampaan otteeseen!!

Vierailija
2/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei mitään uutta auringon alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sardistipaatti.

-vakiorölli-

Vierailija
4/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi hitsi, mikäköhän noista mä olen. 

Iloitsen ihan oikeasti kirjoittaessani hyvän provon, johon sadat tarttuvat tohkeissaan. Viimeisimpänä nyt vaikka se kun "ovikello soi klo: 22.40" tai "nyt se kävi minullekin, lapseni katosi" ja monta muuta. Tykkään erityisesti jos aloitusviestini on luettu yli tuhat kertaa. Bonusta jos keskustelua syntyy yli viisi sivua. 

Narsisti en ole, enkä myöskään sadisti. Kallistun psykopaattiin. 

Vierailija
5/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielaise kaikki kolme vaan.

Vierailija
6/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadisti. Ei. Psykopaatti? Ehkä. Narsisti? Voi olla. Mitä voin tehdä asialle?

Vierailija
7/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:54"]

[/quote]

Terapia voi auttaa, tosin sun pitää olla avoin muuttumaan. Esim parisuhdeterapiassa narsisti usein saa nautintoa esiintymällä terapiassa edukseen ja manipuloimalla näin terapeuttiaan.

Vierailija
8/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huviahan se on ja huvittelua koko rahalla. Taitaa toi hesarin toimittaja miettiä omia tunteita vaan 

Vierailija
9/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko suomen parhaan yritys bogin kiusaaminen jo mainittu?

Vierailija
10/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:54"]

[/quote]

Terapia voi auttaa, tosin sun pitää olla avoin muuttumaan. Esim parisuhdeterapiassa narsisti usein saa nautintoa esiintymällä terapiassa edukseen ja manipuloimalla näin terapeuttiaan.
[/quote]

Mutta terapia on kallista, eikä narsismistani ole ollut mitään haittaa minulle. Miten siis aloittaa?

Vierailija
11/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lääkelobbarit tekevät sen rahan takia. 

Vierailija
12/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väärää on provoilussa? Provothan herättää aina eniten keskustelua. Ajattelen useimmista viesteistä niin, että se ei välttämättä ole totta, mutta mulla voi silti olla mielipide aiheeseen ja vastaan. 

Vierailija
13/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:54"] Sadisti. Ei. Psykopaatti? Ehkä. Narsisti? Voi olla. Mitä voin tehdä asialle? [/quote] Terapia voi auttaa, tosin sun pitää olla avoin muuttumaan. Esim parisuhdeterapiassa narsisti usein saa nautintoa esiintymällä terapiassa edukseen ja manipuloimalla näin terapeuttiaan. [/quote] Mutta terapia on kallista, eikä narsismistani ole ollut mitään haittaa minulle. Miten siis aloittaa?

[/quote]

Kirjojen lukemisen on havaittu kasvattavan mpatiakykyä ja narsisteilla harvoin on empatiakykyä muista kohtaa/on häiriöitä empatiakyvyssä. Mene kirjastoon lainaamaan romaaneja, se on ilmaista.

Vierailija
14/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vaikea juttu, mutta ei toivoton. Terapia voi auttaa, mikäli itse todella haluat toipua. Yleensä persoonallisuushäiriöisiltä puuttuu sairauden tuntu ja auttaminen on vaikeaa. 

Vierailija
15/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:57"]

[/quote]

Vaikea juttu, mutta ei toivoton. Terapia voi auttaa, mikäli itse todella haluat toipua. Yleensä persoonallisuushäiriöisiltä puuttuu sairauden tuntu ja auttaminen on vaikeaa. 

[/quote]

Joo, jos narsistilla on onnea se joutuu elämässään täysin pohjalle ja selkä seinää vasten. Sitten on mahdollista että suostuu näkemään tilanteensa niinkuin se on ja itsemurhan vaara on silloin suuri. Narsisti ei taivu vaan taittuu.

Vierailija
16/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:54"] Sadisti. Ei. Psykopaatti? Ehkä. Narsisti? Voi olla. Mitä voin tehdä asialle? [/quote] Terapia voi auttaa, tosin sun pitää olla avoin muuttumaan. Esim parisuhdeterapiassa narsisti usein saa nautintoa esiintymällä terapiassa edukseen ja manipuloimalla näin terapeuttiaan. [/quote] Mutta terapia on kallista, eikä narsismistani ole ollut mitään haittaa minulle. Miten siis aloittaa?

[/quote]

Lainaa kirjastosta muutama itsehoito-opus.