No nyt se napsahti kohdalle, korona siis
"Koronatestinne (Covid-19) on POS. Tämä tarkoittaa että teillä on koronaviruksen aiheuttama tauti"
Eristysmääräystä odotellessa👀 Miten te jo koronan sairastaneet voitte?
Kommentit (33)
Kyllähän sinä osaat eristäytyä, vaikka ei määräystä tulisikaan. Pitäisi ainakin osata.
Näyttää korona taas leviävän joka puolella, vaikka kuvittelin, että pahin olisi jo takana.
Itse en ole sairastanut, enkä edes joutunut käymään testissä. Onneksi on pystynyt tekemään etätöitä.
Mitä oireita sinulla oli? Miten tiesit mennä testiin?
Vierailija kirjoitti:
Saapa nähdä, kuoletko vai et ap.
Siitä voimme olla varmoja että kuolen, tästä elämästä ei ole kukaan vielä hengissä selvinnyt.
Toivotaan kuitenkin että tuplarokotus suojaa vakavalta tautimuodolta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä oireita sinulla oli? Miten tiesit mennä testiin?
Olen teholla töissä, joten ihan kaikista oireista mennään testiin. Minulla oli heikko olo ja kurkku kipeä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä voimme olla varmoja että kuolen, tästä elämästä ei ole kukaan vielä hengissä selvinnyt.
Toivotaan kuitenkin että tuplarokotus suojaa vakavalta tautimuodolta. -apToivotaan että ei suojaa.
Miksi toivot sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan kuitenkin että tuplarokotus suojaa vakavalta tautimuodolta. -apToivotaan että ei suojaa.
Ollaanpas sitä känkkäränkkiä. Parempaa päivänjatkoa sinullekin päivänsäde. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin se narsisti itsensä paljasti. Oot ikävä ihminen.
Pikaista paranemista ja kiitos tärkeästä työstäsi ap!
Et ole oikeasti teholla töissä.. 🤔 Täällä itseään hoitsuksi tai lääkäriksi väittävät ei ikinä ole.
Itse pelkään ehkä eniten koronassa sitä että miten se vaikuttaa fyysiseen kuntoon.
Urheilullisena ihmisenä treenaaminen on henkireikä joten jos siihen ei enää pystyisi niin tylsäksi menisi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Pikaista paranemista ja kiitos tärkeästä työstäsi ap!
Kiitos. Työ on tosin yhtä tärkeää kuin kaikki muukin =)
-ap
Korona tuntuu jostain syystä vaivaavan etenkin omasta mielestään vastuullista kansanosaa. Omassa, huolettomassa kaveripiirissäni kukaan ei ole kuulunut edes altistuneiden joukkoon.
Mä toivotan sinulle lievää tautia ja ehkäpä tervetullutta taukoa töistä. Voimia ja parhautta, taidat jo tietääkin että arvostamme työtäsi ja tuemme liittonne palkankorotusvaatimusta, kun se esitetään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sinä osaat eristäytyä, vaikka ei määräystä tulisikaan. Pitäisi ainakin osata.
Näyttää korona taas leviävän joka puolella, vaikka kuvittelin, että pahin olisi jo takana.
Itse en ole sairastanut, enkä edes joutunut käymään testissä. Onneksi on pystynyt tekemään etätöitä.
Ei sitä töistä niin vaan eristäydytä ilman määräystä.
Eli rokotus ei auttanut yhtään mitään. Sait kuitenkin koronan.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko levittää tautia?
Mene hullu takaisin kaappiisi.
No nythän alkoi kiinnostaa, miten taudin kulku etenee. Päivitä vain tänne, jos jaksat, ap. Toivottavasti selviät vähällä!