Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korsolaiset! Kuulitteko laukauksia?

Vierailija
21.09.2014 |

Metsolassa kuului äsken kaksi todella kovaa pamausta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPPU TULI! RYSSÄT TULI!

Vierailija
2/30 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne olis ampunu enemmän kuin kaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samat äänet kuulin ja ihmettelin. Olisko ollut jotain uudenvuoden pommeja, tai sitten aseen ääni. Pari kertaa olen nähnyt jotain junioreita, kun ovat laittaneet noita uudenvuoden pommeja illalla ja sit juoksevat karkuunb. Tosin kyl hieman laukauksilta kuulosti

Vierailija
4/30 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli Mainila, nyt sitten Korso...

Vierailija
5/30 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli uutissa että hornetit rikkoi äänivallin...? Jossain muualla siis mutta voisiko täällä päin myös

Vierailija
6/30 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllähän täällä usein paukkuu -nyt kuulosti vaan erilaiselta kuin yleensä.

Ap

Vierailija
7/30 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo ei ne hornetit ollu, kun tuli niin peräkkäin ja oli sen verran terävän kuuloset, mut tosiaan ajoittain joidenkin mopoilijoiden putket ainakin paukkuu ja sit tosiaan nuo pikkupommit, kaipa siellä jotain laukauksiakin voi joskus olla, tiedä hänestä.

Vierailija
8/30 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että jossain tuli riita...

Vierailija
9/30 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopon tai auton putket nuo ei olleet, sen verran hyvin kuulin kun tuossa talojen välissä raikui. Mutta jotain poikien paukutteluahan se saattoi olla tietysti...ja toivottavasti.

Vierailija
10/30 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulu jostain kauriinrinteen ja varsatien suunnasta, just satuin olee ulkona.

Vierailija
11/30 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:42"]

Kuulu jostain kauriinrinteen ja varsatien suunnasta, just satuin olee ulkona.

[/quote]

Minä olin täällä lähempänä Otavantietä, ja kuului todella läheltä mutta otavantiestä siilitielle päin -eli sinne samaan suuntaan. Olin ulkona myös.

Tollanen ääni kyllä kiertää talojen välissä.

Vierailija
12/30 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi olla, ääni kyllä kiertää se on totta. Luulen, että samat juipit taas pamautelleen niitä pommeja, jotka joskus aikaisemmin satuin nkämeen. Ei ainakaan poliiseja ole ollut liikkeellä, joten ei varmaan se kummempaa.

Vierailija
13/30 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierumäen koululla pamahtanut usein. noin. 13-15 vuotiaita poikia usein nähty pommittamassa jonkinlaisia omatekoisia pommeja

Vierailija
14/30 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:09"]

LOPPU TULI! RYSSÄT TULI!

[/quote]

Taitaa niille tulla aika järkytys jos ne Korsoon ekaks rantautuu...

Vierailija
15/30 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monena vuonna ihmetellyt kovia laukausten ääniä jotka kuulostavat tulevan Ankkapuistosta tai Ruusuvuoren koululta myöhään iltaisin kaikkina vuodenaikoina. Siellä on kaukalo kyllä jossa voi lämiä kiekkoa mutta miten se ääni olisi niin kova että kuuluu kovaa Ruusuvuorenkujan kerrostaloihin? Siinä on kuitenkin Ankkapuisto ja mäki välissä. Ihmettelen myös miten muka ilman jäitä kukaan siellä iltamyöhään ja jopa öisin lämisi ja kyseessä usein yksittäiset paukaukset. Olen asunut täällä kymmenisen vuotta ja kun vienyt puistossa koiria ulos en ole ikinä nähnyt siellä ketään iltaisin enkä öisin paukuttelemassa ja välillä kuullut sielläkin niitä ääniä tosin paljon vaimeampana. Kaikki tieto äänten alkuperästä kiinnostaa.

Vierailija
16/30 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuollaisissa ghettoissa ammuskelu ole ihan yleistä?

Vierailija
17/30 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kuulunut Ankkapuiston suunnasta. Eilen kuului ja yks ilta ennen sitä. Mitä ihmettä se on?

Vierailija
18/30 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusuvuorenkujalta raporttia taas: 

23.12 satuin valvomaan yöllä neljään ja juuri kun olin käymässä nukkumaan alkoi pauke. Kova sellainen. Mielestäni ei kuulostanut ilotulitteilta, vaan enemmän laukauksilta. 

Otin ylös äänten kellon ajat:

4:12, 4:15,  4:17 , 4:21, 4:22, 4:23 ja 4:24. 

Sitten sain tarpeekseni ja soitin hätäkeskukseen puolen aikaan. Sinne sanoin, että joko ammuskelua tai jotain ilotulitteita. 

Ei kuulunut enää sen jälkeen. Jos sinne ikinä meni poliisi, niin olivat varmaan paukuttelijat ehtineet lähteä pois jo ennen. 

Tähän aikaan vuodesta voi hyvinkin olla ilotulitteita, mutta huomaan että olen aiemmin kirjoittanut tänne syyskuussa jonain vuosina. 

2015 tänne jo kirjoittanut eikä mysteeri edelleenkään ole selvä. On sen verran satunnaisia nuo äänet. 

Tänne vois joku vaikka nimettömänä tunnustaa että sais mielenrauhan. 

Vierailija
19/30 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä hälytys. Se kuului meidän makkarista, kun emäntä pamahti paksuksi. Kaksoset tulossa.

Vierailija
20/30 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas paukkuu Vierumäen suunnassa. Muutama räjähdys kuulunut taas mitä ihmettä se on?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi