Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loistava kirjoitus joka hörhöjen kannattaa lukea

Vierailija
24.08.2021 |

Jokainen mielipide ei ole yhtä hyvä. On myös huonoja ja vääriä mielipiteitä.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008203348.html

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina samaa mieltä enemmistön kanssa, fifty-fifty tilanteissa ymmärrän sivistyneesti molempien mielipiteitä. Olen oppinut Sauli Niinistöltä.

Vierailija
2/13 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina samaa mieltä enemmistön kanssa, fifty-fifty tilanteissa ymmärrän sivistyneesti molempien mielipiteitä. Olen oppinut Sauli Niinistöltä.

Enemmistö on yleensä väärässä, kun puhutaan faktoista. Enemmistö on huonosti koulutettua, heikoilla älynlahjoilla varustettua ja sivistymätöntä kovaan ääneen möykkäävää roskajoukkoa. 

Kannattaa mieluummin yrittää ajatella itse ja ottaa selvää faktoista. Faktoilla on se jännä ominaisuus, että ne ovat totta vaikka et niitä ymmärtäisi tai uskoisi.

Siksi itsen kehittäminen on arvokasta, pääsee irti pesemättömille massoille ominaisesta öyhöttämisestä ja alkaa ymmärtää maailmaa, luonnonlakeja, elämää ja ihmisiä paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro yksikin asia, jossa enemmistö olisi väärässä ja Sauli Niinistö eri mieltä.

Vierailija
4/13 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö uskoo, että nyt on pandemia.

Enemmistö uskoo, että korona on yleisvaarallinen tauti.

Enemmistö uskoo, että terveiden ihmisten eristäminen on järkevää.

Enemmistö uskoo, että sulkutilat ovat hyödyllisiä ja tarpeellisia.

Enemmistö uskoo, että maskeista on hyötyä virusten torjunnassa.

Enemmistö on täysin väärässä, ja valtamedia, jota kirjoittaja myötäilee, on osa tuota enemmistöä.

Yleinen argumentointivirhe on myös se, että totuus on aina kahden ääripään välissä. Tuo on ns. kultaisen keskitien harha. Ei "tolkun ihminen" siis ole automaattisesti oikeassa, koska ei edusta kumpaakaan ääripäätä jossain kysymyksessä.

Vierailija
5/13 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan suomalaisista, enemmistö on hyvin koulutettua, maltillista ja lukutaitoista.

Kyllä ne tyhmimmät pahnanpohjimmaiset rokotekriitikot ovat häviävän pieni vähemmistö.

Vierailija
6/13 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö on täysin väärässä, ja valtamedia, jota kirjoittaja myötäilee, on osa tuota enemmistöä.

Yleinen argumentointivirhe on myös se, että totuus on aina kahden ääripään välissä. Tuo on ns. kultaisen keskitien harha. Ei "tolkun ihminen" siis ole automaattisesti oikeassa, koska ei edusta kumpaakaan ääripäätä jossain kysymyksessä.

Enemmistö on oikeassa, sinä olet väärässä. Mutta olethan jo katkeran elämäsi mittaan tottunut siihen.

Vierailija
7/13 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen vähemmistön mielestä mitään ei saa enää kyseenalaistaa. Enemmistö ymmärtää että se on väärin.

Vierailija
8/13 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä väliä onko väärässä vai ei. Jos elämässä haluaa menestyä ja päästä helpolla kannattaa olla enemmistön puolella.

Vierailija
9/13 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö kuuluu seksuaalivähemmistöihin.

Vierailija
10/13 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö on yleensä väärässä, kun puhutaan faktoista. Enemmistö on huonosti koulutettua, heikoilla älynlahjoilla varustettua ja sivistymätöntä kovaan ääneen möykkäävää roskajoukkoa. 

Kannattaa mieluummin yrittää ajatella itse ja ottaa selvää faktoista. Faktoilla on se jännä ominaisuus, että ne ovat totta vaikka et niitä ymmärtäisi tai uskoisi.

Siksi itsen kehittäminen on arvokasta, pääsee irti pesemättömille massoille ominaisesta öyhöttämisestä ja alkaa ymmärtää maailmaa, luonnonlakeja, elämää ja ihmisiä paremmin.

Enemmistö saattaa hyvinkin olla väärässä, jos puhutaan kännisestä yleisömerestä pelikentän laidalla. Mutta oletko tosiaan sitä mieltä, että massiivinen enemmistö tartuntatauteja ja rokotteita ja hoitoja tutkivasta tiedeyhteisöstä on väärässä ja vastaan möykkäävät luontaistuotekauppiaat/elmäntapabloggarit oikeassa?

Vierailija
11/13 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö saattaa hyvinkin olla väärässä, jos puhutaan kännisestä yleisömerestä pelikentän laidalla. Mutta oletko tosiaan sitä mieltä, että massiivinen enemmistö tartuntatauteja ja rokotteita ja hoitoja tutkivasta tiedeyhteisöstä on väärässä ja vastaan möykkäävät luontaistuotekauppiaat/elmäntapabloggarit oikeassa?

Tässä esimerkissäsi nimenomaan tiedeyhteisö on se pieni vähemmistö, jolla on perustellut ja faktoihin ja kokeellisesti todistettuihin tosiasioihin perustuvat mielipiteet. Enemmistö on se kuolaava meuhkaajien joukko, joka katsoo juutuubista ja mamma-av-palstalta, mihin tänään pitää uskoa.

Vierailija
12/13 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä pitkään odotellut koska se asia, joka on AINA tiedetty jokaisessa menestyvässä yrityksessä ja kaikessa liiketoiminnassa, tulee ns. kansan ja erityisesti näiden lumihiutaleiden tietoisuuteen: Jokainen mielipide ei todellakaan ole yhtä hyvä ja yhtä arvokas vain siksi, että se on jonkun mielipide.

Vierailija
13/13 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkissäsi nimenomaan tiedeyhteisö on se pieni vähemmistö, jolla on perustellut ja faktoihin ja kokeellisesti todistettuihin tosiasioihin perustuvat mielipiteet. Enemmistö on se kuolaava meuhkaajien joukko, joka katsoo juutuubista ja mamma-av-palstalta, mihin tänään pitää uskoa.

Iteassiissa se kuolaajaporukka on juurikn vähemmistössä. Murskaava enemmistö suomalaista on samaa mieltä tiedeyhteisön linjoilla, rokotusikäisistä kun yli 80% on ainakin yhden piikin saanut. Rokotteilla on siis lähes Sauliniinistömäinen kannatus, ja se on paljon se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi