Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakskymppinen pariskunta - kerran kahdessa viikossa

Vierailija
21.09.2014 |

Ollaan tosiaan 20vuotiaita molemmat ja seurusteltu 4v, seksiä kerran kahdessa viikossa joka ei todellakaan ole normaalia... Ainakaan musta. Tuntuu että muut tekee sitä 3krt päivässä... Mitenkäköhän sais ittensä ja toisen aktiivisemmaks?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko te useammin seksiä vai haluaako yhteiskunta teidän harrastavan sitä useammin? Kuka parikymppinen enää jaksaa miettiä, mikä on "normaalia".

Vierailija
2/13 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan saman ikäisiä ja seksiä 1-2 kertaa kuukaudessa koska mies ei halua. Et voi tietää mitä muiden makuuhuoneissa tapahtuu, joten älä suotta kuvittele että olette jotenkin friikkejä. Jos kummallakaan ei ole halua useammin, niin miksi panna useammin "koska muutkin tekee niin"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama homma. Kuinka kauan olette seurustelleet?

Vierailija
4/13 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika vähän, mutta millaiset työt/koulut teillä?
Jos aikataulut menee ristiin niin seksi jää helposti takaalalle välillä.
Meillä oli ennen vauvaa usein mutta nyt 2krt/vko on aika normi, mies vielä yötöissä ja tietty vauva rajottaa paljon.
Ollaan 25 ja 26v

Vierailija
5/13 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kans kakskymppisiä, seurusteltu 2v ja seksiä yhtä harvoin. Ei jaksais aina tehdä aloitetta ja lisäksi poikaystävä tykkää nykyään laiminlyödä hygieniaansa... Yök. Mun kyllä tekis mieli monta kertaa päivässä.

Vierailija
6/13 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan seurusteltu vähä yli 4v, ja toisella päivätyö, toisella ilta.
Ap

Vierailija
7/13 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikää nuoret sellainen kumppani, jota todella rakastatte. Silloin kiinnostaa seksikin eri tavalla.

Vierailija
8/13 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttakaa.

Vierailija
9/13 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 23- ja 25-vuotiaat joilla seksiä kerran 1-2kk välein. Ei jaksa/ehdi/tule tilaisuutta useammin ja se on meille aivan riittävästi vaikka muut olisivatkin pupuina toistensa kimpussa 24/7. Seurustelua takana 2,5 vuotta.

Vierailija
10/13 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama homma, mutta johtuu minun vulvodyniasta. Miestä ei oikein seksi enää kiinnosta, kun ei halua satuttaa minua.

Vierailija
11/13 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF? Olisitte tyytyväisiä että ylipäänsä saatte seksiä. Miksi sitä seksiä pitäisi harrastaa jatkuvasti, ei se ole mikään kansalaisvelvollisuus?

Vierailija
12/13 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:21"]

Meillä sama homma, mutta johtuu minun vulvodyniasta. Miestä ei oikein seksi enää kiinnosta, kun ei halua satuttaa minua.

[/quote]

käy panee muita

Vierailija
13/13 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi