Onetteko harrastaneet ryhmäseksiä ?
Jos olette niin miten päädyitte/ehdotitte moista ? Helpommin sanottu kuin tehty vaikka olisikin koko porukka pienissä maisteissa. Monesti on käynyt mielessä ehdottaa kyllä mutta ei ole sitten tohtinut
Kommentit (4)
Juu harrastanut oon 3 kertaa joista 1 on ollut "ihan oikea" kimppapano. Kolme miestä ja leidi ;) he ehdottivat. Oli suurempi kansallinen juhla (eräiden kotikisojen voitto, useita vuosia sitten). Kyllähän mä nyt tajuan kuinka hyväksikäyttöä se myös oli. Olin ERITTÄIN kipeä aktin jälkeen joka kesti 7 tuntia!!!!!!! Välillä vaihtui tyyppi (niitä oli yht 5) välillä kolmekin pani samaan aikaan eri reikiin (= kaikkiin)! En silti kadu... siitä jäi todellakin muisto jota muistella ja yksi heistä on jopa aikamoinen stara tänä päivänä!
Kaksi muuta kertaa oli kokoonpanolla 2 miestä ja 2 naista (eri tyypit molemmilla kerroilla). Mutta se oli ehkä enemmän 2+2 panoa rinnatusten, välillä vähän sivulle kosketellen tai paria vaihtaen ja toisia katsellen.
Olen harrastanut kerran eli 2 miestä ja 1 nainen. Vuoron perään lähinnä, että aika onneton kerta. Kokeilen vielä joskus uudestaan.
Olen. Kymmenisen vuotta ollaan harrastettu säännöllisen epäsäännnöllisesti. Parinvaihtoa, kimppaa, lisämiehiä. Vähän kaikenlaista kokoonpanoa on ollut. Olen siis naimisissa ja ollaan yhdessä tässä touhussa. Minä joskus käyn itseseni "vieraissa" miehen toiveesta.
On olllut kuusikin pariskuntaa joskus yhtaikaa touhussa ja sinä on saatettu vaihtaa tai joku mies tulla kolmanneksi/neljänneksi. Tyttöjen välistä myös on ollut kimpoissa. Miehet meidän tuttavissammme ovat olleet heteropohjalla liikkeellä. Kaikilla näin ei ole, vaan myös miehissä saattaa olla bi-henkisyyttä.
Hyvää huomenta vaan modellekin ;)