Naisystävällä väljä pillu, mitä teen?
Naisystävälläni on valjä, enkä osaa sanoa sitä hänelle ja en ole tyytyväinen seksiin. Kokeiltu on nuolenta ja sormetus, hitaasti lämmittäminen. En ole tyytyväinen seksiin, kun pitää tunti hinkatam ennen kuin tulee. Runkkaaminenkin on tyydyttävää. Itsellä on 18cm ja sopivan paksu, ettei siitä ole kiinni ja monet muut naiset ovat olleet huomattavasti kireempiä.mitä mun pitäisi tehdä? Lempata nainen ja katsella uutta vai mitä?
Kommentit (60)
Emättimen pinnatkin on erilaisia. Esimerkiksi sileämpi emätinaukon pinta ja kova kostuminen saa emättimen tuntumaan väljemmältä, kuin yhtä tiukan, jonka pinta on epätasaisempi ja vähemmän kostea.
Ehkä ap:n ongelma johtuukin siitä, että on kerrankin löytänyt naisen jonka saa kostumaan? :D hih.
Tai vaihtoehtoisesti, koska kiihottuneen naisen emätin turpoaa ja orgasmin tullen lihaksetkin supistelee, et vain osaa tyydyttää tätä naista.
No joo, eihän näitä tiedä, mutta pointti oli, että se väljyys ei ole ihan niin yksinkertaista..
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:22"]Laiha lohtu että muillakin on tämä ongelma! mun naisystävällä on myös suoraan sanottuna väljä; jään useimmiten ilman orgasmia ihan vain siitä syystä kun sitä tuntumaa ei ole tarpeeksi. Tätä ongelmaa ei ennen ole muiden naisten kanssa ollut, enkä usko kaluni kutistuneen.
Seksi päättyy yleensä voimien loppumiseen ja mielettömään hikeen, aikaa menee min tunti mutta kun ei vaan riitä tuntuma niin ei riitä. Omin käsin sit aina onneen kun ei tavata naisystäväni kanssa. Turhauttaa....
T: M43
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:35"]
Naisystävälläni on valjä, enkä osaa sanoa sitä hänelle ja en ole tyytyväinen seksiin. Kokeiltu on nuolenta ja sormetus, hitaasti lämmittäminen. En ole tyytyväinen seksiin, kun pitää tunti hinkatam ennen kuin tulee. Runkkaaminenkin on tyydyttävää. Itsellä on 18cm ja sopivan paksu, ettei siitä ole kiinni ja monet muut naiset ovat olleet huomattavasti kireempiä.mitä mun pitäisi tehdä? Lempata nainen ja katsella uutta vai mitä?
[/quote]
[/quote]
Lantionpohjan lihasten jumppa auttaa.
Itselläni lantionpohjan lihakset kunnossa ja pystyn niitä aktiivisesti käyttämään ja kumppani todella tyytyväinen..kaikki ikävät kommentit miehiä kohtaan todella typeriä.
Naisilla on myös vastuu sitä että mies nauttii.
N 50
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:22"]Laiha lohtu että muillakin on tämä ongelma! mun naisystävällä on myös suoraan sanottuna väljä; jään useimmiten ilman orgasmia ihan vain siitä syystä kun sitä tuntumaa ei ole tarpeeksi. Tätä ongelmaa ei ennen ole muiden naisten kanssa ollut, enkä usko kaluni kutistuneen. Seksi päättyy yleensä voimien loppumiseen ja mielettömään hikeen, aikaa menee min tunti mutta kun ei vaan riitä tuntuma niin ei riitä. Omin käsin sit aina onneen kun ei tavata naisystäväni kanssa. Turhauttaa.... T: M43 [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:35"] Naisystävälläni on valjä, enkä osaa sanoa sitä hänelle ja en ole tyytyväinen seksiin. Kokeiltu on nuolenta ja sormetus, hitaasti lämmittäminen. En ole tyytyväinen seksiin, kun pitää tunti hinkatam ennen kuin tulee. Runkkaaminenkin on tyydyttävää. Itsellä on 18cm ja sopivan paksu, ettei siitä ole kiinni ja monet muut naiset ovat olleet huomattavasti kireempiä.mitä mun pitäisi tehdä? Lempata nainen ja katsella uutta vai mitä? [/quote] [/quote] Lantionpohjan lihasten jumppa auttaa. Itselläni lantionpohjan lihakset kunnossa ja pystyn niitä aktiivisesti käyttämään ja kumppani todella tyytyväinen..kaikki ikävät kommentit miehiä kohtaan todella typeriä. Naisilla on myös vastuu sitä että mies nauttii. N 50
[/quote]
Jaa että tässä vaiheessa on jo kumpikin pää kuin oravalla? XD
Oletteko ajatelleet ottaa asiaa varovasti naistenne kanssa puheeksi? Esim. pitkä esileikki ennen yhdyntää, voisiko se auttaa?
Tämä ketju tuli taasen mieleen kun viikonlopun verran taas väljään on lykkinyt. Nyt todella mielessä pyörii että päätänkö suhteen vai mitä ihmettä. Seksistä en saa mitään nautintoa, se käy kyllä urheilu suorituksesta mutta ei nautinnollisesta rakastelusta. Väljä on ...
Pienimunaisen runkkarin puhetta. Ei se vaihtamalla parane silloin.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:15"]
Onko tällä pojalla ongelmia löytää löysää vaginaa?
http://33.media.tumblr.com/tumblr_m9csfylzBs1ruyqizo1_500.jpg
[/quote]
Ooh onpan ihanan kookas tuota kun sais nam.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:15"]
Onko tällä pojalla ongelmia löytää löysää vaginaa?
http://33.media.tumblr.com/tumblr_m9csfylzBs1ruyqizo1_500.jpg
[/quote]
Ooh onpan ihanan kookas tuota kun sais nam.
[/quote]
Sori mut tuo ei mahtuis edes normaaliin pilluun. Mikä hehtaaritoosa sulla on?
Purista tyvestä ja kasta päätä syvemmällä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 15:08"]
Tämä ketju tuli taasen mieleen kun viikonlopun verran taas väljään on lykkinyt. Nyt todella mielessä pyörii että päätänkö suhteen vai mitä ihmettä. Seksistä en saa mitään nautintoa, se käy kyllä urheilu suorituksesta mutta ei nautinnollisesta rakastelusta. Väljä on ...
[/quote]
Tiedän tunteen, jossain vaiheessa alkaa väsyttää ja tympäisee, alkaa toivoa et oispa kortsu niin vois feikata laukeamisen :( . Tuo on vaan asia joka on hyväksyttävä tai alettava katsella uusia tuulia, edes mahdollinen B-rapun höyläys ei tuo pysyvää apua, kenenkään perse ei kestä jatkuvaa käyttöä.
Ongelma voi olla myöskin peniksessä. Peniksen tuntoherkkyys laskee iän myötä ja se tarvitsee enemmän ihan mekaanista kiihottamista siemensyöksyn tulemista varten. Ongelma ei siis ole välttämättä löysä pillu ollenkaan. -M47V
mutta onhan rakastelu muutakin kuin yhdyntä.
vaimolla on meilläkin pillu mallia väljä, mutta hänet on helppo tyydyttää, pitää tyytyväisenä. Hän pitää yli kaiken suuseksistä ja siihen kun yhdistää ison dildon niin kyllähän irtoo välillä sellaisia huuto-orgasmeja että oksat pois =).. ja minä taas olen opetellut nautiskelemaan hänen märästä ja lämpimästä pillusta - on huikeeta naida häntä takaa, kuunnella sitä niin saakelin ihanaa lutinaa ja läiskettä, pysyn kyllä laukeamaan häneen. Ja pisteenä i:n päällä, nuolen usein valuvan pillun - takaa. Vittu "horottaa" avoinna valuvana... se vain on Niin kiihottavaa
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:35"]
[/quote]
Onko väljiä olemassa?. itse olen jyystänyyt yli kolkytvuotta, ja vaimoni on synnyttänyt 2 lasta eikä ole väljä. Uskoisin jos on väljä, niin onko käsinaintia ollut usein?M50+.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:01"]Ongelma voi olla myöskin peniksessä. Peniksen tuntoherkkyys laskee iän myötä ja se tarvitsee enemmän ihan mekaanista kiihottamista siemensyöksyn tulemista varten. Ongelma ei siis ole välttämättä löysä pillu ollenkaan. -M47V
[/quote] Itselläni peniksen tuntoherkkyys laski huomattavasti, kun vaimo synnytti esikoisen 9 vuotta sitten. Ei ole vieläkään herkkyys palautunut. Olen kyllä sopeutunut tilanteeseen jotenkin, mutta tämä on etäännyttänyt meitä pariskuntana.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:34"]
Ei ne patalaput naisenkaan syy ole =)
[/quote]
Ei niin vaan miehen, koko nimitys on miehen vika. Naisen omasta mielestä ne on vielä terhakkaasti ryhdissä.