Naisystävällä väljä pillu, mitä teen?
Naisystävälläni on valjä, enkä osaa sanoa sitä hänelle ja en ole tyytyväinen seksiin. Kokeiltu on nuolenta ja sormetus, hitaasti lämmittäminen. En ole tyytyväinen seksiin, kun pitää tunti hinkatam ennen kuin tulee. Runkkaaminenkin on tyydyttävää. Itsellä on 18cm ja sopivan paksu, ettei siitä ole kiinni ja monet muut naiset ovat olleet huomattavasti kireempiä.mitä mun pitäisi tehdä? Lempata nainen ja katsella uutta vai mitä?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:18"]olen opetellut nautiskelemaan hänen märästä ja lämpimästä pillusta
[/quote] Itse olen opetellut nautiskelemaan vaimoni kylmästä ja kuivasta tavarasta. Harvinainen oireyhtymä aiheuttaa sen, että pillu on noin 10 astetta viileämpi kuin muu kroppa. Ja kuiva kuin beduiinin sandaali.
[/quote]
Oliko tämä nyt vitsi vai ei...? Jos oli, oon varmaan hiukan tyhmä, en tajunnut. Jos ei, voitko kertoa lisää?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:18"]olen opetellut nautiskelemaan hänen märästä ja lämpimästä pillusta
[/quote] Itse olen opetellut nautiskelemaan vaimoni kylmästä ja kuivasta tavarasta. Harvinainen oireyhtymä aiheuttaa sen, että pillu on noin 10 astetta viileämpi kuin muu kroppa. Ja kuiva kuin beduiinin sandaali.
[/quote]
Oliko tämä nyt vitsi vai ei...? Jos oli, oon varmaan hiukan tyhmä, en tajunnut. Jos ei, voitko kertoa lisää?
[/quote] mies on opetellut nauttimaan lämpimästä ja märästä pillusta. Eli ei ole tottunut lämpimään ja märkään pilluun. Joko tajusit?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:25"]Hanki jostakin kiilapoika?
[/quote] Meillä homma on ratkaistu siten, että laitetaan naisen perseeseen iso anustappi. Kiristää mukavasti myös tavaraa.
Seksi on kyllä niin tärkeä osa parisuhdetta itselleni, että en viitsisi sitä harrastaa väljäpillun kanssa, vaan etsisin toisen.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:35"]
Naisystävälläni on valjä, enkä osaa sanoa sitä hänelle ja en ole tyytyväinen seksiin. Kokeiltu on nuolenta ja sormetus, hitaasti lämmittäminen. En ole tyytyväinen seksiin, kun pitää tunti hinkatam ennen kuin tulee. Runkkaaminenkin on tyydyttävää. Itsellä on 18cm ja sopivan paksu, ettei siitä ole kiinni ja monet muut naiset ovat olleet huomattavasti kireempiä.mitä mun pitäisi tehdä? Lempata nainen ja katsella uutta vai mitä?
[/quote]
Neuvoisin vaihtamaan isokaluisempaan mieheen.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 08:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:35"]
[/quote]
Neuvoisin vaihtamaan isokaluisempaan mieheen.
[/quote] Mutta en ole homo.
-ap
Jos hän kumminkin nauttii seksistä niin eihän se ole ongelma? Ei aina orgasmia tule.
Kyseessä on naisystävä, ei vaimo. Mitä niin hienoa hän tarjoaa sinulle, että jatkaisit tapailua paskasta seksistä huolimatta? Tapailun kuuluisi yleensä kuitenkin kehittyä johonkin suuntaan. Aiotko kenties naida naisen, jonka lortto on susta paska? Tarvitseeko tota nyt miettiä paljonkaan?
N32v
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:22"]
Laiha lohtu että muillakin on tämä ongelma! mun naisystävällä on myös suoraan sanottuna väljä; jään useimmiten ilman orgasmia ihan vain siitä syystä kun sitä tuntumaa ei ole tarpeeksi. Tätä ongelmaa ei ennen ole muiden naisten kanssa ollut, enkä usko kaluni kutistuneen.
Seksi päättyy yleensä voimien loppumiseen ja mielettömään hikeen, aikaa menee min tunti mutta kun ei vaan riitä tuntuma niin ei riitä. Omin käsin sit aina onneen kun ei tavata naisystäväni kanssa. Turhauttaa....
T: M43
[/quote]
[/quote] Lenkkeileppä, niin hikoilu sängyssä pieneneen kummasti
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:22"]
Laiha lohtu että muillakin on tämä ongelma! mun naisystävällä on myös suoraan sanottuna väljä; jään useimmiten ilman orgasmia ihan vain siitä syystä kun sitä tuntumaa ei ole tarpeeksi. Tätä ongelmaa ei ennen ole muiden naisten kanssa ollut, enkä usko kaluni kutistuneen.
Seksi päättyy yleensä voimien loppumiseen ja mielettömään hikeen, aikaa menee min tunti mutta kun ei vaan riitä tuntuma niin ei riitä. Omin käsin sit aina onneen kun ei tavata naisystäväni kanssa. Turhauttaa....
T: M43
[/quote]
[/quote] Lenkkeileppä, niin hikoilu sängyssä pieneneen kummasti
[/quote] kai se raja tulee kestävyydessä vastaan kuitenkin. Eihän seksi ole mikään urheilulaji kuitenkaan.
Olen lukenut näitä juttuja puoleen ja toiseen. Liian pieni kalu tai turhan iso toosa. Mikä siinä nyt on niin vaikea naisten ymmärtää, että se kitka tekee miehille sen jutun. Osa naisista vaan on isoja. Alatiesynnytys yleensä vaikuttaa asiaan ja se ei kuulilla merkittävästi muutu. Se on elämää. Toiset naiset myös vaan ovat hieman isompi alapäästään. Jokin kumma fysiologinen juttu siinä on samalla tavalla kuin munan pituudella. Täytyy vaan löytää sopiva kumppani. Tai käyttää mielikuvitusta. Kinkkiseksi homma menee löysän naisen kanssa, jos hän ei saa tyydytystä muuten kuin yhdynnästä. Molemminpuolinen tyydytys on väkisinkin vaikeaa silloin.
Ikävä sanoa, mutta naiset ovat yleisesti ottaen pirun laiskoja kuulien käytössä. Peniksen pituutta/paksuutta kun ei voi kasvattaa, niin en ymmärrä mikä vaikeus niiden kuulien kanssa on? Onko ruikutus helpompaa?
Ja tuleville arvostelijoille. Olen aivan normaalin kokoinen mies vehkeiltäni.
Koon kanssa ongelmat ilmenevät vain silloin, kun on kyse jostain poikkeavasta. Helvetin pienestä tai tolkuttoman isosta.
Olen oman osani sängyissä pomppinut. Hassua, että väljin tavara oli synnyttämättömällä naisella. Aivan käsittämätön luola. Oli kyllä muuten hyvä ja irstas tyyppi, että hauska ja tyydyttävä yö oli molemmille.
Niillä korteilla pelataan, mitkä on jaettu..
No tämä on tässä ketjussa tullut jo esiinkin, mutta kahden eri kumppanin kanssa kokeiltuna ainoa takuuvarma pillun kiristyskeino on anustappi naisen pyllyyn seksin ajaksi. Toimii myös toisin päin. Eli jos on haluaa pyllyn kireämmäksi, niin dildoa pilluun peppupanon ajaksi.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:15"]
Kyseessä on naisystävä, ei vaimo. Mitä niin hienoa hän tarjoaa sinulle, että jatkaisit tapailua paskasta seksistä huolimatta? Tapailun kuuluisi yleensä kuitenkin kehittyä johonkin suuntaan. Aiotko kenties naida naisen, jonka lortto on susta paska? Tarvitseeko tota nyt miettiä paljonkaan? N32v
[/quote]
Jos kysymys oli naisystävästä. Jos kemiat pelaa niin mikäs ei, kyllä niintä konsteja väljällekkin löytyy. Jos asenne on se että hyvin menee, mutta se on väljä paska niin pitäisi se tajuta mitä "naisystävältä" haluaaM50+.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:15"]
Kyseessä on naisystävä, ei vaimo. Mitä niin hienoa hän tarjoaa sinulle, että jatkaisit tapailua paskasta seksistä huolimatta? Tapailun kuuluisi yleensä kuitenkin kehittyä johonkin suuntaan. Aiotko kenties naida naisen, jonka lortto on susta paska? Tarvitseeko tota nyt miettiä paljonkaan? N32v
[/quote]
Jos kysymys oli naisystävästä. Jos kemiat pelaa niin mikäs ei, kyllä niintä konsteja väljällekkin löytyy. Jos asenne on se että hyvin menee, mutta se on väljä paska niin pitäisi se tajuta mitä "naisystävältä" haluaaM50+.
[/quote]
Joo, onhan niitä keinoja ja tapaamillani miehillä penis on kyllä herkistynyt ja tottunut vähän pehmeämpään kosketukseen muutaman kerran jälkeen. Tosin, mehän ei tiedetä kuinka väljästä lortosta on kyse. Olen oppinut palstalla, että niitä vesisaavejakin on olemassa. Mutta, mutta... aloittajan asenne tuskin tulee muuttumaan joten hanskat naulaan ja uutta matoa koukkuun on se oikea vaihtoehto tässä.
N32v
[/quote]
No älä lemppaa vaimoasi. Mahtuuko vaimosi pilluun helposti käsi?, jos mahtuu niin onhan siinä varmaan väljydestä kysymys. Mikä kalusi paksuus on?, jos 5-6cm niin pitäisi sinun jotain tuntea. Jos olet vaimoasi liikaa kädelläsi runkannut niin ei mikään ihme. Vaimoni on synnytyksen jälkeenkin suhteellisen tiukka. Vaimoani olen kädellän rukannut välillä mutta pilluun se ei mahdu kokonaan. Kyllä minun mielestäni kannattaisi puhua asiasta, geissakuulatkin tekevät ihmeitä, ei se vaimosi vika ole siinä voi olla tiedonpuute. Eli keskustelkaa asiasta älä lemppaa vaimoasiM50+.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:20"]
[/quote]
No älä lemppaa vaimoasi. Mahtuuko vaimosi pilluun helposti käsi?, jos mahtuu niin onhan siinä varmaan väljydestä kysymys. Mikä kalusi paksuus on?, jos 5-6cm niin pitäisi sinun jotain tuntea. Jos olet vaimoasi liikaa kädelläsi runkannut niin ei mikään ihme. Vaimoni on synnytyksen jälkeenkin suhteellisen tiukka. Vaimoani olen kädellän rukannut välillä mutta pilluun se ei mahdu kokonaan. Kyllä minun mielestäni kannattaisi puhua asiasta, geissakuulatkin tekevät ihmeitä, ei se vaimosi vika ole siinä voi olla tiedonpuute. Eli keskustelkaa asiasta älä lemppaa vaimoasiM50+.
[/quote]
Sorry. Se olikin naisystäväsi ei vaimo, ehdota nyt vaikkapa niitä geissakuulia jos ei auta niin lemppaa sitten. Niinkuin N32v ehdotti uutta matoa koukkuunM50+.
Pimppijumppaa kehiin jos alkaa väljenee.. Kyllä nainenkin voi osata käyttää "vehjettään" oikein.
sen siitä saa kun synnyttää, paitsi av-mammojen pilluhan tunnetusti kiristyy entisestään joka synnytyksen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:18"]olen opetellut nautiskelemaan hänen märästä ja lämpimästä pillusta