Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menkat ja yo-kirjotukset!

Vierailija
21.09.2014 |

Toivon asiallista vastausta, aikaisemmissa ketjuista ei löytynyt mtn vakavaa keskustelua.

Eli mulla on kuparikierukan johdosta TODELLA runsaat kuukautiset ( supertamponi ja yöside kestää max 1,5h runsaana päivänä) ONGELMANI on nyt seuraavanlainen:

HUOMENNA on yo-koe, ja tänään vuotaa sen verran, että aikaisemman kokemuksen perusteella tiedän että se runsas päivä sattuu juuri huomiselle.

Saliinhan ei saa viedä mtn ja vessassakin valot ovat pimeänä. ELI voi hel*****I pitääkö mun mennä oikeesti nyt avautumaan tästä asiasta rehtorille, koska se vessa on ku verilöylyn jäljiltä jos käyn siellä pimeessä vaihtaa sitä tampoonia ja vielä tunnin välein.

OIkeesti, todella kiusallista. huoh. muutenkin muu jengi luulee  että mulla on joku ripuli ku käyn niin usein.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vessa nyt mikään pilkkopimeä ole. Meillä ainakin oli ihan valot päällä. Ja mitä väliä vaikka käyt usein vessassa?

Ja muista että ei siellä kokeessa sitä 6 tuntia ole pakko kökkiä.

Vierailija
2/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Meneekö siitä siteestä läpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano reilusti niille valvojille. Jengi luulee, että on ripuli? Onko parempi, jos luulevat, että pillustasi tulee litra verta tunnin välein? Jos on, niin kirjoita se tussilla paitaasi.

Vierailija
4/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee läpi, siis se runsas päivä on oikeesti TODELLA runsas... reisiä myöten valuu jos yli 1,5h vaihtamatta. Ja mulla takana nyt ainakin 5 koetta, joka kerta käyny vessassa kerran. JA KYLLÄ se on pilkkopimeä, ei pienintäkään valoa tule mistään! Tää on ihan karmeeta voi v***U

Vierailija
5/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kannattanut ajatella aiemmin? Kuukautisia voi siirtää.

Ja et saa viedä omia siteitä tai tamponeita vaan koulu on hankkinut niitä vessoihin valmiiksi.

Vierailija
6/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna laittaisin näin: supertamponi, side, siihen päälle jotkut tiukat pyöräilyshortsit tms estämään ohivuotoja. Sitten siihen päälle toiset pikkarit joissa megaside. Sitten mustat löysähköt housut vaan jalkaan ja housujen taskuun side ja tamponi. N. 2h kirjoitusten alkamisesta menet vessaan ja kerrot vessaa vartioivalle opettajalle, että sun on vaihdettava side, saiskos valoa. Ei taatusti kehtaa rueta inttämään vastaan, etenkään jos on mies!

Vierailija
7/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vienkö ihan reippaasti paketillisen tamppooneja mukana, koska meillä ainakaan vessoissa ei ole ollut mtn tykötarpeita. ja sinnehän ei saa viedä oikeesti mtn edes etikettejä tms..

Vierailija
8/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun pitää. Meillä saa kyllä olla vessassa valot, mutta ovea ei saa lukita (saa laittaa kiinni). Siteitä ja tamponeja on valmiina kaikissa vessoissa, mutta jos tarvitset omat extra-imukykyiset, voit varmaan viedä avaamattoman paketin koululle ja pyytää, että valvoja avaa ja tarkastaa paketin ja ne laitetaan vessaan / vessassa käyttävän valvojan pöydälle huomaamattomasti tms. Mutta eiköhän se sun reksi tiedä, että naisilla on kuukautiset ja on varmasti kuullut kaikenlaisia juttuja jos uraa on vähänkään pidemmästi takana. Tsemppiä kokeeseen! T: ope

Vierailija
9/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy juuri ennen koetta 8.45 vaihtamassa nuo ja sitten selviätkin siihen 11 aikoihin ja veikkaan että et varmaan koko aikaa viihdy niin 1 jlk kun lähdet niin pääset taas vaihtamaan. Laita tummat housut! Eli jos 1 ja 1/2 tunnin välein pitää vaihtaa niin et joudu ramppaamaan vaan n. max 2 krt joudut käydä vaihtamassa. Laittaako ne teidän koulussa sinne siteitä vai pitääkö ottaa itse mukaan?

Vierailija
10/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot asiasta ennen koetta jollekin valvojalle. Itse muistan nnähneeni kirjoitusten aikaan vessassa läpinäkyvän pussukan jossa oli siteitä, joten varmaan jotain sen tapaista saat jättää vessaan ennen kokeen alkamista.

Vierailija
11/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo kuullut, että jossain vessoissa on valmiina siteitä ym. mutta mä en voi käyttää mtn regular kokoa jne hohhoijaa, on mullakin ongelma. ja nyt ku vielä herkällä tuulella, ni itku tulee kohta. Siirtämään en lähtenyt koska mulla ollut kokeita nyt viimeset kolme viikkoa ja vielä jatkuu joten ei niiltä olisi voinut välttyä, toivoin tietysti että sattuis välipäiville, mutta ei tietenkäään!

Vierailija
12/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat omat siteet ja tamponit pois paketeista ja katsot ettei ole mitään etikettejä missään. Ei kukaan voi alkaa vaatia niiden pois jättämistä tai sitä että vaihdat ne pilkkopimeässä jos sanot ettei onnistu.

Vierailija
13/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 17:05"]Sano reilusti niille valvojille. Jengi luulee, että on ripuli? Onko parempi, jos luulevat, että pillustasi tulee litra verta tunnin välein? Jos on, niin kirjoita se tussilla paitaasi.
[/quote]

Tuskimpa jengi siellä kyttää kuka menee kuseksimaan ja kuinka usein. Itse olin viime viikolla enkun yo:ssa ja kiinnitin huomiota enimmäkseen siihen paperiin ja puoli kolme huomasin olevani yksin salissa. Ap, kukaan ei huomaa edes kun menet vessaan :D paitsi valvoja ja sekin vaihtuu pari kertaa (vessattaja)

Vierailija
14/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa esim. jollekin luotto-opettajalle (siis jollekin, jolle uskallat puhua) tilanteesta, jotta salissa tiedetään esim. että sinun pitää päästä nopeasti vessaan, kun viittaat. Luotto-opelle voi puhua luottamuksellisesti, hän voi sitten sanoa vain eteenpäin, että sinulla on pätevä syy päästä nopeasti vessaan. 

Lisäksi voi kysyä, voisiko vessaan viedä paketillisen siteitä, joita saisi ottaa. Meidän koulussamme on WC:issä sidepaketit, niissä on vielä lappu "yo-kokelas saa ottaa". Näin ei tarvitse stressata asiasta.

Ihmettelen kyllä vähän sitä, että teillä ei ole vessassa valoa, kyllä meillä ainakin saa laittaa valot ja olla ihan rauhassa lukitun oven takana. Varmistapa vielä opettajalta tms., saako valon laittaa. Meilläkin joskus saattaa olla valo pois, mutta sen saa siis kyllä sytyttää. 

Kaikki järjestyy, kunhan nyt kerrot jollekin koulun aikuisista tilanteestasi. 

Tsemppiä kokeeseen!

T: lukion ope

Vierailija
15/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh, totta tuokin. ei muuta kun Wilma viestiä reksille xD onhan se joo varmaan kaikenlaista kuullut, ja itse painottanut että jos sattuu jotain erikoista niin ilmotus hyvissä ajoin.

Vierailija
16/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 17:09"]Olen joo kuullut, että jossain vessoissa on valmiina siteitä ym. mutta mä en voi käyttää mtn regular kokoa jne hohhoijaa, on mullakin ongelma. ja nyt ku vielä herkällä tuulella, ni itku tulee kohta. Siirtämään en lähtenyt koska mulla ollut kokeita nyt viimeset kolme viikkoa ja vielä jatkuu joten ei niiltä olisi voinut välttyä, toivoin tietysti että sattuis välipäiville, mutta ei tietenkäään!
[/quote]

Laitat vaan siihen tarjottimelle ne siteet, ei niitä aleta mitenkään tarkistelemaan ellet ala yhtäkkiä niitä salissa näpertämään. Sitten nappaat siitä kun menet vessaan ja ulkopuolella voit ilmoittaa asiasta ja näyttää sidettä. Ota särkylääkettä mukaan!

Vierailija
17/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lasten vaippa housuihin ja tamponi , luulisi pitävän koko ajan

Vierailija
18/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on tiukkista. Meillä sai viedä kyllä ihan omat siteet ja sai olla vaikka etikettiäkin. Eikä käynyt kukaan suklaapatukastakaan käärettä pois repimässä. Ja vessassa sai käydä ihan rauhassa valot päällä ja ihan niin usein kun halusi. Kummaa touhua teillä, nöyryyttämistä melkeinpä tuollainen, että vessassa ei saa tarpeitaan rauhassa tehdä.

Vierailija
19/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 17:22"]No jopas on tiukkista. Meillä sai viedä kyllä ihan omat siteet ja sai olla vaikka etikettiäkin. Eikä käynyt kukaan suklaapatukastakaan käärettä pois repimässä. Ja vessassa sai käydä ihan rauhassa valot päällä ja ihan niin usein kun halusi. Kummaa touhua teillä, nöyryyttämistä melkeinpä tuollainen, että vessassa ei saa tarpeitaan rauhassa tehdä.
[/quote]

Meillä ei saa olla valoja ja ovi pitää jättää rauolleen n. 3-5cm ja valvoja odottaa 1-5m päässä. Tiukkikset siinä ovessa kiinni, niin kiva siinä lorottaa kun ei kehtaa edes :(

Vierailija
20/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippa on aika hyvä tuossa tilanteessa. Tai sit todella paksu side. Auttaisko tulehduskipulääke vähentämään vuotoa? mulla lääke vähentää vuotoa, helpompi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi