Onko normaalia olla tällainen läpipaska!
Nyt vasta olen alkanut miettimään asiaa. Olen aina ollut tosi hoikka vaikka syön tosi hyvin ja herkkuja ehkä liikaakin. Mutta joudun käymään paskalla 3-5 krt päivässä, siis melkein joka kerta kun syön jotain. Ja siis lähes samantien syömisen jälkeen..vai onkohan minulla keliakia ja/tai maitoallergia? Vaikka vehnätuotteita en läheskää aina syö
Kommentit (9)
Mulla on ollut tuollaista lähes koko iän. Muutama vuosi sitten puhkesi colitis ulcerosa. Tiedä sitten, ovatko liitoksissa toisiinsa. Lääkkeillä tosin on vatsan toiminta nyt saatu siten kuriin, ettei vatsa toimi normaalitilassa kuin 1-2 kertaa päivässä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:35"]Mulla on ollut tuollaista lähes koko iän. Muutama vuosi sitten puhkesi colitis ulcerosa. Tiedä sitten, ovatko liitoksissa toisiinsa. Lääkkeillä tosin on vatsan toiminta nyt saatu siten kuriin, ettei vatsa toimi normaalitilassa kuin 1-2 kertaa päivässä.
[/quote]
Oho oli pakko googlettaa.
Siis olet läpipaskO! Suorat putket kuin ajokoiralla, tavattiin ennen sanoa. Jos epäilet jotain sairautta, mene toki tutkimuksiin. Täällä ei ole kellään röntgensilmää näkemään, mistä aktiivinen suolentoimintasi johtuu. Pari kertaa päivässä isompi tuotos on ihan normaali.
Minäkin olen. En liho, vaikka syön herkkuja. Tosin olen normaalipainoinen, painoindeksi 21 pilkku jotain. Olen käynyt tutkimuksissa ja ei ole mitään puutostiloja tms. Diagnosoitu laktoosi-intoleranssi ja IBS.
IBS:ää olin minäkin tulossa ehdottamaan.
Minulta taas ei tule mitään läheskään joka viikko. Ei sekään kivaa ole.
Jaa täällä puhutaan suolen toiminnasta, otsikosta ajattelin että mitäs nyt tollai itseäsi mollaat
Oho piti tulla kysymysmerkki otsikkoon, ei huutomerkki.