Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia olla tällainen läpipaska!

Vierailija
21.09.2014 |

Nyt vasta olen alkanut miettimään asiaa. Olen aina ollut tosi hoikka vaikka syön tosi hyvin ja herkkuja ehkä liikaakin. Mutta joudun käymään paskalla 3-5 krt päivässä, siis melkein joka kerta kun syön jotain. Ja siis lähes samantien syömisen jälkeen..vai onkohan minulla keliakia ja/tai maitoallergia? Vaikka vehnätuotteita en läheskää aina syö

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho piti tulla kysymysmerkki otsikkoon, ei huutomerkki.

Vierailija
2/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuollaista lähes koko iän. Muutama vuosi sitten puhkesi colitis ulcerosa. Tiedä sitten, ovatko liitoksissa toisiinsa. Lääkkeillä tosin on vatsan toiminta nyt saatu siten kuriin, ettei vatsa toimi normaalitilassa kuin 1-2 kertaa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:35"]Mulla on ollut tuollaista lähes koko iän. Muutama vuosi sitten puhkesi colitis ulcerosa. Tiedä sitten, ovatko liitoksissa toisiinsa. Lääkkeillä tosin on vatsan toiminta nyt saatu siten kuriin, ettei vatsa toimi normaalitilassa kuin 1-2 kertaa päivässä.
[/quote]

Oho oli pakko googlettaa.

Vierailija
4/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet läpipaskO! Suorat putket kuin ajokoiralla, tavattiin ennen sanoa. Jos epäilet jotain sairautta, mene toki tutkimuksiin. Täällä ei ole kellään röntgensilmää näkemään, mistä aktiivinen suolentoimintasi johtuu. Pari kertaa päivässä isompi tuotos on ihan normaali.

Vierailija
5/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpipaska :D

Vierailija
6/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen. En liho, vaikka syön herkkuja. Tosin olen normaalipainoinen, painoindeksi 21 pilkku jotain. Olen käynyt tutkimuksissa ja ei ole mitään puutostiloja tms. Diagnosoitu laktoosi-intoleranssi ja IBS.

Vierailija
7/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IBS:ää olin minäkin tulossa ehdottamaan.

Vierailija
8/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta taas ei tule mitään läheskään joka viikko. Ei sekään kivaa ole.

Vierailija
9/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa täällä puhutaan suolen toiminnasta, otsikosta ajattelin että mitäs nyt tollai itseäsi mollaat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi