Kiihottavin tuoksu jonka tiedät?
Niin, lyhyesti ja ytimekkäästi, mikä tuoksu / haju saa sinut aivan pörröiseksi, kiihottumaan?
Kommentit (79)
Naspureiden kukkapenkkeihin levitetty kanankakka saa kiihotettua aivan raivareihin saakka.
Vierailija kirjoitti:
Ex tuoksui voimakkaasti, heti suihkunkin jälkeen, seksikkäimmältä mitä tiedän. Nivuset, alavatsa ja rinnat. Kiihottumisenkin pystyin haistamaan parin metrin päähän. Mitään vastaavaa en ole muiden kanssa kokenut. No yksi luokkakaveri oli kenen tuoksun pystyin tunnistamaan vieraastakin talosta ja ensimmäisessä työpaikassa oli musiikinohjaaja, joka tuoksui puhtaalta seksikkyydeltä. Näistä kumpaankaan en tuntenut silti mitään seksuaalista vetoa - paitsi tuoksuun.
Pitäskö pyyhkästä sitä nivushikee ranteeseen enskerralla ennenku nään sen miehen jos se haju saa miehen sekasi.
Naisen pesemättömän perseen tuoksu. Kun nenä on kiinni välilihassa, saa tuoksut kaikista kolmesta reiästä.
Hyvin hautunut perse vielä vahvistaa tuoksunautintoa.
Täälläkin ehdottomasti naisen pylly. Kun sen haistaa niin viimeistään silloin elimistö tietää että nyt on seksiä tarjolla ja siitin jäykistyy ja alkaa tuottaa kiimatippoja
Vierailija kirjoitti:
Nää on mielenkiintoisia nämä trollit, jotka hukkaa aikaansa tälläiseenkin, että jaksaa erikseen laittaa jotain eo. tapaista "hikinen naikkosen perse" juttua.
Aidon kunnon trollaamisen vielä jollain tasolla ymmärrän, tälläistä vain täyttä urpoilua en. Toi kun on vaan siis ihan pelkkää idiotismia, omaa aivokuolleisuuden esiin tuomista. Mikä pointti?
Oma tälläinen tuoksu täytyy olla puhtaan naisen hiuksista, esim. hyvin nukutun yön jälkeen kun upottaa nenän puolison hiuksiin niin kyllä "herää"!
Itse kiihotun ihan aidosti siitä perseen tuoksusta. Miksi se on outoa? Minusta on oudompaa kiihottua jostain täysin seksiin tai ihmisen tuoksuun liittymättömästä. Kumihanskat? Mitä helvettiä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on mielenkiintoisia nämä trollit, jotka hukkaa aikaansa tälläiseenkin, että jaksaa erikseen laittaa jotain eo. tapaista "hikinen naikkosen perse" juttua.
Aidon kunnon trollaamisen vielä jollain tasolla ymmärrän, tälläistä vain täyttä urpoilua en. Toi kun on vaan siis ihan pelkkää idiotismia, omaa aivokuolleisuuden esiin tuomista. Mikä pointti?
Oma tälläinen tuoksu täytyy olla puhtaan naisen hiuksista, esim. hyvin nukutun yön jälkeen kun upottaa nenän puolison hiuksiin niin kyllä "herää"!
Itse kiihotun ihan aidosti siitä perseen tuoksusta. Miksi se on outoa? Minusta on oudompaa kiihottua jostain täysin seksiin tai ihmisen tuoksuun liittymättömästä. Kumihanskat? Mitä helvettiä??
Minä luulen että nämä tuomitsijat ja kummeksujat ovat niitä ihmisiä joilla on aina jarrutusraidat alushousuissa. Oletetaan että muiden hygienia on samalla tasolla kuin itsellä
Muistan aina. Riisuin nuorelta naiselta housuja sohvalla. Tyttö oli käynyt just pissalla. Pillu tuoksui huumaavasti tuoreelle naisen pissalle, Vedin sitä tuoksua henkeeni varmaan minuuttitolkulla. Runkkasin samalla ja mälli lensi vaikkei ollut tarkoitus. Olin niin fiiliksissä ettei seisokki edes laskenut. Aloin ihan epäuskoisena nuolla pillua. Tajusin että hyvä kun ekat spermat lähti jo, kun saatuani kyrvän sisään nainti kesti KAUAN. Tunsin koko ajan sen ihanan ja vahvan pissan tuoksun.
En ole ainakaan koskaan huomannut kiihottuneeni mistään hajusta.
Ruumiinhaju ruumishuoneella reijät auki.
Naisen perse varsinkin kesähelteisenä iltana
Vierailija wrote:
Myski
Tuo vastaa naisen takamuksen tuoksua.
Voisin nuuhkutella naisen takapuolta loputtomiin
Kolme vuorokautta sitten syödyn munapasteijan jälkeinen ummetuspieru.
Kyllä se pieru on, jos se päästetään yleisessä sosiaalisessa tilanteessa. Alkaa naurattamaan aivan mielettömästi. Mikään ei kiihota enemmän.