Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoinen ihminen, mikä on ollut törkeintä

Vierailija
21.09.2014 |

käytöstä/herjaa tms, jota olet painosi takia kohdannut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida kertoa, ei viitsi antaa uusia ideoita ja aseita palstaa seuraaville jonneille ja mammoille.

Vierailija
2/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin asematunnelissa joku nuori mies kommentoi: "kauhea läskiperse". Enkä ollut silloin edes kovin lihava, taisin olla 165/68. Nyt kun olen päälle satakiloinen, niin ei mua enää ääneen haukuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työhaastattelija (esimiesasemassa oleva mieshenkilö) kertoi tuttavalleni, että ei palkkaa töihin yhtään lihavaa. Ja kyse ihan normaali toimistotyöstä, jossa ei siis millään tavalla "edustettu" firmaa tai hoidettu pr-asioita, ei oltu aulassa esillä tmv. Tämä mieshklö oli vain sitä mieltä, että kaikki, ihan kaikki lihavat, ovat huonoja työntekijöitä, sairastavat, ovat laiskoja, epäesteettisiä jne. Lista oli aika mittava perusteluineen... Laittomalta kuulosti tuo syrjintä, mutta minkäs teet, vaikea näyttää toteen.

Vierailija
4/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot tosi nasta mimmi ja veisin sut mukanani kotiin täksi yöksi jos olisit 20 kg köykäsempi" - noin 40 vuotias keskivartalolihava, kaljuuntuva mies nuorisoravintolassa -

Olin 22 -vuotias 168cm/59kg.

Ja juu silloin en ollut ylipainoinen, mutta tuo on aina loukannut enemmän kuin mitään mitä on sanottu nykyisin kun olen 168cm/96kg. Nykyisin pahin varmaan oman lapsen suusta kuultu "miksi sä äiti olet lihava"

Vierailija
5/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut vuosianormaalipainoinen, mutta en vieläkään kykene kirjoittamaan lihavien vuosieni loukkauksia.

Vierailija
6/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan pysähdyttävin komentti on tosiaan lapsen suusta. Äitillä on iso masu ja äiti on pullamasu hellyttävästi sanottuna kuulen usein tyttäreni suusta ja hänestä on vain mukavaa kun äidillä on pehmeä masu (siis oikeasti iso iso maha,ylipainoa 40kg) ja kahden kesken puhuttuna se ei haittaa, ollaan puhuttu että ihmisillä on erikokoisia masuja jne..mutta se kun tyttö on alakanut päiväkotiin mentäessä huutelemaan että mun äiti on pullukka...voi luoja.....noh,usein totean vain naureskellen että juu no äiti on vähän pullukka :D vaikka kolaus on kova ja nolo kun lapsen kaverit kikattelevat..enkä siis tarkoita että lasten kikattelut ja kommentit olisi loukkaavia,mutta jotenkin se kun lapsi huutelee tarhantätien kuullen jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän