Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päättynyt parisuhde - APUA

Vierailija
13.09.2014 |

Parisuhde päättyi seinään noin kuukausi sitten. Syyksi mies ilmoitti masennukseni ja itsetunto-ongelmani,jotka ovat tottakin ja joiden vuoksi olen juuri aloittanut terapian.Lisäksi en priorisoinut asioita miehen mielestä oikein:aikani ei riitä edes töille,kodille ja lapsille saati hänelle,kun hänelle eivät jälkimmäiset kokonaisvaltaisesti kelpaa.

Mies oli kuitenkin paras mies minun elämässäni. Hän onkin sanonut ja kirjoittaa minulle vieläkin viestejä että hän on parasta mitä olisin voinut saada ja apua olisi kannattanut hakea aikaisemmin.

Minuun sattuu. Mies kyselee tekstareilla tai spostilla muutaman kerran viikossa kuulumisia. Hän painottaa että ymmärränhän varmasti että hän ei aio olla elämässään yksin. Hän varmistelee etten minä sotke miesten kanssa mitään vaan fokusoin töihin,lapsiin ja terapiaan.

Ajattelin nyt pyytää että tämä "hyväntekijä" lopettaisi nuo yhteydenotot.Minuun sattuu kun hän on lähellä,mutta sittenkin niin kaukana. En oikein näe apua minulle siitä,että hän on tässä kohtaa jalo,kiltti ja välittävä. Olisiko huono ajatus katkaista välit kokonaan?Tuntuisi että sillä tavalla surutyö pääsisi huolella käyntiin.

Miehelle on aiemminkin käynyt näin. Hänen edellisensä tuli myös jätetyksi ja ehjäytyi terapian kautta. Mies viestitteli sen kanssa jokusen kuukausen ollen jo uudessa suhteessa ja kertoi katkeroituneensa,kun elämännainen parani sen jälkeen kun hän oli kärsinyt traumoista ja herättänyt terapiaan. Nyt on sama tilanne,tosin minä en pommita,mutta mies kaivaa. Ihme tapa prosessoida juttu pakettiin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos pyytäisit häntä lopettamaan yhteydenotot, koska sinuun sattuu kun hän on lähellä, mutta niin kaukana?

Vierailija
2/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hullulta mieheltä. Hyvä kun pääsit eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista. Mikä on sinusta hullua? Hyvä jos oppisin näkemään niin.

Vierailija
4/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastat masennusta jo parisuhteen aikana? Miksi et hakenut hoitoa?

Vierailija
5/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vuoksi pysyisin väleissä! Kauanko olitte yhdessä?

Miehellä varmasti on joku toinen jo kiikarissa tai jotain on tapahtunut toisen naisen kanssa kun käyttäytyy tuolla tavalla.

Hanki itsellesi apua ja puhu miehelle suoraa. Kerro hänelle miltä sinusta tuntuu. Puhu ihan suoraan!

Omasta erostani on kohta 2vuotta ja juuri tällä viikolla soitin miehelle että minulla on häntä ikävä. Olemme eron jälkeen puhuneet paaaaljon ja olemme ystäviä nyt.

Puhu, puhu, puhu. Ja jaottele ajatuksiasi vaikka paperille.

Vierailija
6/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:37"]Kuulostaa hullulta mieheltä. Hyvä kun pääsit eroon.
[/quote]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:42"]Kiitos kommentista. Mikä on sinusta hullua? Hyvä jos oppisin näkemään niin.
[/quote]

Ai mikä on hullua? :o kehuu itseänsä että olis paras mitä sä olisit saanut..? Varmistelee ettet ota uutta miestä?? Ei kuulosta hullulta?? Ok.

Vierailija
7/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei siis ollut yhteisiä lapsia.

Väittää kivenkovaan,ettei ole ollut toista,mutta en jaksa uskoa. Näimme kesälläkin niin kovin vähän aivan pakollisten työasioidenkin vuoksi.

En ole hakenut apua,koska en yksinkertaisesti jaksanut enkä ehtinyt. Vastuu lapsista ja haastavasta työstä vei ajan ja voimat. Mies taustalla kaipasi lisäaikaa minulta,kilpaili ajastani.

Vierailija
8/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että miehessä on narsistin vikaa. Googleta narsisti ja tule kertomaan, onko miehessä samoja piirteitä.

Vierailija
9/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa enää puhua. haluaisin vain päästä yli vaikka sitten realiteettien valossa. mies mm. asuu kerrostalossa ja valitti isännöitsijälle yläkerran lapsista ja minulla on samanikäiset ja aktiiviset. mies halusi muuttaa yhteen omilla ehdoillaan minulle se olisi ollut taloudellinen haaste ja lapsille kaiken mullistava elämänmuutos.

Vierailija
10/10 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin josko kuitenkin olisi helpompaa ettei mies olisi jatkuvasti yhteydessa minuun,tosin olen niin yksin että toisaalta joku kontakti johonkin suuntaan on tervetullut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä