Miksi en kelpaa naisille?
Ystäviä ei ole eikä oikein kavereitakaan, kun en tule yleensä kovin hyvin toimeen ihmisten kanssa. Ei kyllä kiinnostakaan hirveästi tavata uusia ihmisiä. En tykkää pyöriä missään baareissa, mutta ei kotonakaan ole oikein muuta tekemistä kuin katsoa telkkaria, vaikka ei sieltä oikein mitään hyvää ohjelmaa tule eikä mulla ole mitään suosikkisarjoja. Mitään harrastuksia ei ole eikä oikein mikään kiinnostakaan, että jaksaisi ruveta harrastamaan. En ole kovin huumorintajuinen tai ei minua ainakaan oikein mikään naurata, ja mitä sitä nyt turhia nauramaan. Töissä käyn, mutta palkka on pieni eli rahaa ei ole hirveästi. Seurustelu kuitenkin kiinnostaisi, mutta jostain syystä en tunnu kelpaavan naisille ollenkaan. Pitäisikö sitä ostaa jotain hienompia ja muodikkaampia vaatteita tai jotain, että kelpaisi? Eikö tällainen tavallinen mies kelpaa?
Kommentit (218)
Heh ketä voi syyttää,katoppa peiliin..ketä kiinnostaa hae morsku thaista tai filippiineiltä...
Vierailija kirjoitti:
Et sinä aloituksesi perusteella kellekään kelpaa. Sanot "En oikein tule toimeen ihmisten kanssa".
Tiesitkö, että naiset ovat ihmisiä.
Hyvä pointti. Jos suhtautuisit naisiin ihmisinä, joiden kanssa voi olla ja jutella ja viettää aikaa? Mitä enemmän tunnet ja tapaat ihmisiä, sitä todennäköisemmin päädyt joskus seurustelemaan jonkun kaverin kaverin tai samoissa piireissä pyörivän kanssa. Jos et käy missään, et koskaan tapaa ketään.
Tässä on sellanen dilemma, että jokainen haluaisi olla hyväksytty ja haluttu sellaisena kuin on. Se on ihan luonnollista. Monien se oma olemus kuitenkin on sellainen ettei se viehätä kovin montaa. Mitä tehdä? No joko päätät olla sellainen kuin olet ja jäät todennäköisesti ilman seuraa tai sitten ryhdyt toimenpiteisiin ja sellaiseksi mistä ihmiset tykkää enemmän.
Vähintä mitä voit tehdä on miettiä omia vahvuuksiasi ja korostaa niitä. Mitä annettavaa sulla on parisuhteelle? Miksi jonkun pitäisi valita sinut?
Aghliyy kirjoitti:
Heh ketä voi syyttää,katoppa peiliin..ketä kiinnostaa hae morsku thaista tai filippiineiltä...
Ei kai tässä mitään syyllisiä etsitä, vaan mietitään miten tällainen mies voisi saada naisen. Mutta en kyllä ulkomaille lähde hakemaan vaimoa, olen sen verran perinteinen mies, että haluaisin löytää naisen ihan täältä Suomesta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Aghliyy kirjoitti:
Ei kai tässä mitään syyllisiä etsitä, vaan mietitään miten tällainen mies voisi saada naisen. Mutta en kyllä ulkomaille lähde hakemaan vaimoa, olen sen verran perinteinen mies, että haluaisin löytää naisen ihan täältä Suomesta.
ap
Minkä naisen? Jos kyse on ihan mistä vaan naisesta eikä tietystä niin sitten sinulle ei ole vastausta olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aghliyy kirjoitti:
ap
Minkä naisen? Jos kyse on ihan mistä vaan naisesta eikä tietystä niin sitten sinulle ei ole vastausta olemassa.
No ihan sellaisen tavallisen suomalaisen naisen, joita näkee vaikka kaupassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aghliyy kirjoitti:
ap
No ihan sellaisen tavallisen suomalaisen naisen, joita näkee vaikka kaupassa.
ap
Missä ja miten olet viimeksi lähestynyt tällaista tavallista suomalaista naista? Miksi kiinnostuit juuri tuosta naisesta?
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle naiselle vai naisille monikossa?
Kokonaista haaremia yksipuolisesti haaveissasi vain hamuat, mutta todellisuudessa yhtäkään et saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokonaista haaremia yksipuolisesti haaveissasi vain hamuat, mutta todellisuudessa yhtäkään et saa?
Nyt kyllä vääristellään minun sanoja, haluan löytää yhden naisen jonka kanssa seurustella, mutta ei ole vielä kelvannut kenellekään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä vääristellään minun sanoja, haluan löytää yhden naisen jonka kanssa seurustella, mutta ei ole vielä kelvannut kenellekään.
ap
Missä ja miten olet viimeksi lähestynyt jotakuta naista? Mikä hänessä herätti kiinnostuksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Otsikossa kirjoitat itse: "Miksi en kelpaa naisille?" Huom. MONIKOSSA, monille naisille!
Silti pitäisi kaikkien kyetä lukemaan valhe"ajatuksesi", että tarkoitatkin: "Miksi en kelpaa naiselle?"
Miten saisin sitten semmoisen haaremin naisia? Miten monta siinä haaremissa olisi hyvä olla? T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten saisin sitten semmoisen haaremin naisia? Miten monta siinä haaremissa olisi hyvä olla? T. Ap
Jos "saat" nolla (0) naista, niin melko vaikea siitä lukemasta haaremiksi haalia, paitsi pumpattavia barbaroita.
Siinäpä se, että ihan "tavallisella" ihmisellä, miehellä tai naisella, on aina jotain iloa elämässään, jotain mielenkiinnon kohteita, tai unelmia. Ne voivat liittyä työhön, harrastukseen, ystäviin/perheeseen/eläimiin tms. Tavalliset ihmiset ovat kiinnostuneita toisista ihmisistä, haluavat jakaa muiden kanssa ajatuksiaan ja tunteitaan, ilojaan ja surujaan. Kukaan nainen ei halua vain viihdyttää sulkeutunutta, itsesäälissä rypevää raukkaa, jolla ei ole mitään annettavaa takaisin, sen voin sulle luvata. Vain itse voit itseesi vaikuttaa, eli opetella elämään ja löytää kipinän, niin voit kenties löytää kumppaninkin. Vasta sitten, kun elät oikeasti, olet mitenkään "tavallinen mies", nyt vain valitettava malliesimerkki tylsimyksestä, nk. "peräkammarin pojasta".
Itse asiassa AP totesi tuolla aiemmin, että hän olisi kelvannut tietynlaisille "epästabiileille" naisille, mutta ei sellaisille "järkeville", joihin hän itse ihastuu.
Entä jos laskisit rimaa ja yrittäisit tutustua ihmiseen ongelman takana? Ei tietysti kannata suin päin rynnätä myrskyisään suhteeseen hyvin epävakaan tai esim pahasti addiktoituneen ihmisen kanssa, mutta kyllä sieltä mielenterveys- tai paino-ongelman takaa voi löytyä juuri se sinulle tarkoitettu kultajyvä.
Monta kertaa jo sanottu, ap:lla ei ole mitään parisuhteen vastavuoroisuutta eli tarjottavaa kellekään naiselle.
Kokeile flirttikonetta! Täältä iskureplat eri tilanteisiin, kun ei löydy mitään sanomista.
En takaa, että onnistut 100%...
https://www.hotellijaravintolamuseo.fi/nayttelyt/verkkoaineistot/flirtt…
Vierailija kirjoitti:
Aghliyy kirjoitti:
ap
Oikein! Kyllä Suomesta löytää, onhan täällä noin 2 500 000 naista.
Ulkomaalaisen kanssa on aina epävarmaa, onko se kanssasi rahasta vaan. Aina pitää niitä sukulaisia kotomaassa rahoittaa ja se menee sitten sinun tienaamistasi rahoista.
Sitten ei ymmärrä kunnolla, mitä tarkoitetaan, kun solkataan jotakin englantia. Kun alkaa ymmärtää toista paremmin, niin tuleekin ero. Makselet sitten vielä lapsen elatusmaksujakin. Lapsikin voi olla kummallisen näköinen.
Vähän kuulostaa siltä että ap ajattelee elämän jotenkin maagisesti muuttuvan seurustelun myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vääristellään sanojasi joopajoo, mutta kauaa et jaksa sitä heiveröistä ja haurasta larppauskulissiasi ylläpitää.
No perunakin on kiinnostavampi kuin tyyppi, joka ei tee muuta kuin muuttaa happea hiilidioksidiksi.