Kerääkö kukaan Pinsejä?
Ja onko kukaan saanut mitään hyödyllistä niistä? Kuinka paljon Siwasta, Valtsusta jne. pitäis ostaa kuukaudessa, että pinsejä kertyisi?
Kommentit (7)
Siwasta pitäisi ostaa reilulla 100 eurolla kuukaudessa, jotta kertymä olisi millään tapaa järkevä. Alle 100 euron ostokset kerryttävät vain 0,5 pins/euro.
Mainostensa mukaan pinssejä pitäisi voida käyttää esim. ruokaostosten maksamiseen. Ei vaan missään näy selkokielellä, mitä euromääräistä summaa esimerkiksi 1000 pinssiä vastaa... Aika höpöhöpöltä kortti vaikuttaa.
Minä ölen kerran maksanut ostokseni Pinseillä. Yllättin miten paljon rahaa oli kertynyt. Jälkikäteen harmitti kun huomasin että edullisinta on käyttää tosi halpoihin lentolippuihin
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:24"]
Mainostensa mukaan pinssejä pitäisi voida käyttää esim. ruokaostosten maksamiseen. Ei vaan missään näy selkokielellä, mitä euromääräistä summaa esimerkiksi 1000 pinssiä vastaa... Aika höpöhöpöltä kortti vaikuttaa.
[/quote]
Eikö se ole tullut jo moneen kertaan selväksi, että 1000 pins = 6 euroa? Tämä siis Siwassa ja Valintatalossa, muissa kaupoissa ilmeisesti omat systeeminsä, mutta niistä ei ruokaa saa.
[/quote]
Mistäs tuon Pins-vaihtokurssin olet ottanut? Ensimmäisen kerran minä tuollaisen vastaavuuteen ainakin näen.
Kyllä mä korttia aina vingutan, mutta yhtä tyhjän kanssa se taitaa olla. En edes tiedä, miten nuo pinssit kertyy. Nyt on jotain 800 pinssiä eikä niillä taida vielä mitään tehdä ja aika paljon olen kuitenkin Siwasta ja Valtsusta ostanut. Ykkösbonuskortilla sain aina kerättyä jonkun 200 - 450 euron arvoisen bonussetelin vuoden aikana. Olen vähitelllen siirtymässä kokonaan Lidlin asiakkaaksi, vaikka Valtsu on meidn lähikauppa.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:24"]
[/quote]
Eikö se ole tullut jo moneen kertaan selväksi, että 1000 pins = 6 euroa? Tämä siis Siwassa ja Valintatalossa, muissa kaupoissa ilmeisesti omat systeeminsä, mutta niistä ei ruokaa saa.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 13:40"]
Kyllä mä korttia aina vingutan, mutta yhtä tyhjän kanssa se taitaa olla. En edes tiedä, miten nuo pinssit kertyy. Nyt on jotain 800 pinssiä eikä niillä taida vielä mitään tehdä ja aika paljon olen kuitenkin Siwasta ja Valtsusta ostanut. Ykkösbonuskortilla sain aina kerättyä jonkun 200 - 450 euron arvoisen bonussetelin vuoden aikana. Olen vähitelllen siirtymässä kokonaan Lidlin asiakkaaksi, vaikka Valtsu on meidn lähikauppa.
[/quote]
Sama juttu. Vingutan sitä Pins-korttia lähi-Siwassa käydessäni, mutta selvästi heikommin näyttää mitkään bonukset tms. kertyvän kuin ykkösbonus-kortin aikaan. Joskus kävin Pins-sivulla katsomassa, että mitä tavaroita tai palveluita olisin saanut tämän vuoden kertymälläni lunastettua - en käytännöllisesti katsottuna mitään. Aiemmin sain vuosittain noin 50-100 euron arvoisen bonuskertymän.
Itsekin olen alkanut siirtyä K-kaupan asiakkaaksi, vaikkei se lähikauppani olekaan. Totta kai jo valikoimat ovat paremmat. Siwasta voin sitten käydä hakemassa jonkun yksittäisen ostoksen, mutta aiemmin sekin sentään kerrytti edes jotain.
Ennemmin tuntuu, että nämä kauppaketjut vain käyttävät "etukorttejaan" siihen, että seuraavat asiakkaiden ostokäyttäytymistä.